PC Master
52
Καλύτερο action: Dishonored
H κατηγορία με τους περισσότερους υποψηφίους – έγινε χαμός
μέχρι να καταλήξουμε κάπου. Ένα μικρό bonus δόθηκε σε παιχνί-
δια πρωτότυπου setting και όχι sequels, ενώ μετρήθηκε και το
impact που είχαν κριτικές και πωλήσεις. Έχοντας αυτά υπόψη, οι
επικρατέστεροι ήταν το Sleeping Dogs και το Dishonored και τα
δύο φρέσκα παιχνίδια, όχι άμεσα sequels. Παρ’ όλα αυτά, το
Dishonored δεν «πάτησε» σε κάποια έτοιμη συνταγή, όπως έκανε
το Sleeping Dogs (το οποίο, αν θέλουμε να κυριολεκτήσουμε, δεν
είναι παρά ένα εξελιγμένο True Crime), ενώ έκανε τόσο μεγάλη
εντύπωση, που ουσιαστικά εκκινεί ένα νέο setting. Το αν αυτό θα
μας βγει σε καλό ή κακό, μένει να το δούμε, αλλά σίγουρα είναι
ένδειξη του ειδικού βάρους που έχει πλέον ο τίτλος. Νέοι τίτλοι
και νέα settings αποτελούν ένα ρίσκο για μία εταιρεία, θεωρούμε
λοιπόν ότι πρέπει να επιβραβεύσουμε και να επικροτήσουμε το
φρέσκο αυτό ξεκίνημα. Συγχαρητήρια στους υπόλοιπους υποψηφί-
ους, φυσικά, καθώς αποτελούν εξαιρετικά games. Δύσκολες απο-
φάσεις…
■
Άλλοι υποψήφιοι:
Darksiders 2, Assassin’s Creed 3, Alan Wake,
Sleeping Dogs, Hitman: Absolution
Καλύτερο RPG: Diablo 3
Μετά από ένα άσχημο λανσάρισμα, το Diablo 3 μετά το patch
1.0.5
έχει βρει τον αληθινό του εαυτό και σίγουρα έπρεπε να λά-
βουμε υπόψη την εξέλιξή του όταν αξιολογούσαμε τις κυκλοφο-
ρίες του έτους. Το Mass Effect 3 ήταν ακριβώς πίσω του στον αγώ-
Η πιο δύσκολη περίοδος της χρονιάς, ο πονοκέφαλος του
αρχισυντάκτη και η αιτία τσακωμών μεταξύ συντακτών,
είναι και πάλι εδώ. Τα Χρυσά Ποντίκια, τα βραβεία που
δίνουμε κάθε χρόνο και τα οποία αφήνουν πίσω τους…
συντρίμμια και διαλυμένα γραφεία στην αίθουσα
σύνταξης, δίνουν και αυτό τον Δεκέμβριο το «παρών».
του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου
Π
ριν προχωρήσουμε στην απονομή, να υπενθυμίσουμε ότι υποψήφιοι τίτλοι
ήταν όσοι κυκλοφόρησαν μέσα στο 2012 (από 1/1 έως τα μέσα Δεκεμβρίου,
λίγο πριν κυκλοφορήσει το τεύχος). Για να αναδείξουμε το νικητή κάθε κατη-
γορίας, λάβαμε υπόψη τα εξής:
■
Τη γνώμη του συντακτικού επιτελείου
■
Τη γνώμη αναγνωστών από το forum
■
Την επίπτωση και την επιρροή που είχε ο τίτλος
■
Την εμπορική επιτυχία τίτλου
■
Αναγνώριση από μέσα και κριτικούς
■
Σχόλια και αντιδράσεις της gaming community παγκοσμίως
Πρέπει επίσης να υπογραμμιστεί ότι τα Χρυσά Ποντίκια είναι η θέση του περιοδικού ως ξεχωρι-
στής οντότητας – αυτό γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό στην περίπτωση, για παράδειγμα, του βρα-
βείου GOTY (Game of the Year) και στις προσωπικές προτιμήσεις των συντακτών, που φαίνο-
νται στο αντίστοιχο πλαίσιο. Θα παρατηρήσετε ότι δεν συμπίπτουν απαραίτητα.
Σημειώστε ακόμα ότι δεν υπάρχει «σωστό και λάθος» σε αυτά τα βραβεία: δεν επιβάλ-
λουμε δογματικά την άποψη του περιοδικού, απλά τηρούμε ένα έθιμο. Σε πολλές περιπτώ-
σεις η απόφαση να απομονωθεί ένας «νικητής» είναι τόσο δύσκολη, που σχεδόν χάνει κάθε
νόημα, ενώ ακόμα κι εμείς διχαζόμαστε στην τελική απόφαση. Μην αγανακτήσετε, λοιπόν, αν
δεν συμφωνήσετε με κάποιο βραβείο!