R
eview
89
PC Master
το ίδιο τροπάριο. Παίζω για λίγο, κρασά-
ρει. Κοιτάω τα μενού, κρασάρει. Ρυθμίζω
ΟΛΑ τα settings στο low, χαμηλώνω ανά-
λυση, το παιχνίδι κρασάρει. Αποκαρδιωμέ-
νος και απογοητευμένος, κοιτάω στα
forums του Steam, να δω τι τρέχει. Ορδές
αγανακτισμένων χρηστών αφηγούνται
γιατί το παιχνίδι τους απογοήτευσε. Στο
επόμενο Google search μου, ανακαλύπτω
τα minimum requirements του παιχνιδιού
και την άσχημη αλήθεια. Το μηχανάκι μου
κρίνεται οριακά στο μεταίχμιο. Το σηκώ-
νει, δεν το σηκώνει, δηλαδή. Με λίγες αλ-
χημείες όμως, κατάφερα να εξουδετερώ-
σω το πρόβλημα των crashes και να ξεκι-
νήσω πλέον να παίζω κανονικά το παιχνί-
δι. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά
με τα αίτια του προβλήματος, ανατρέξτε
στο σχετικό box. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν,
την παρουσίαση του παιχνιδιού.
ONE dAY IN AuRAxIs
Στον πλανήτη του Auraxis επικρατεί πα-
νικός. Τρία factions αλληλοσκοτώνονται
για, τι άλλο, δύναμη. Το πρώτο faction εί-
ναι η Terran Republic, μία απολυταρχική
δύναμη που διοικεί με σιδηρά πυγμή. Δεύ-
τερη είναι η Vanu Sovereignty, μία ομάδα
ανθρώπων που πιστεύει ότι η μοναδική
πρόοδος μπορεί να προέλθει από την
ανακάλυψη χαμένης εξωγήινης τεχνολο-
γίας. Τρίτη και καλύτερη, η οποία τυγχά-
νει να είναι η επιλογή μου, είναι η New
Conglomerate, μία φιλελεύθερη συμμαχία
ανταρτών που μάχονται ενάντια στις επιρ-
ροές των άλλων δύο factions. Κοινώς,
δεν τους πάνε μία και διεκδικούν την
ελευθερία τους, με τις ανάλογες «ροκιές»
να ακούγονται στο background όταν κά-
νουμε loading, για να μπούμε στο «Fight
The Power» κλίμα. Όπως και να έχει, το
lore του παιχνιδιού δεν θα σας απασχολή-
σει πολύ. Κύρια μέριμνα του παιχνιδιού εί-
ναι, πολύ απλά, ο πόλεμος. Και όπως είναι
γνωστό, war never changes.
Μάχες έχουν ξεσπάσει σε τρεις ηπεί-
ρους του Auraxis, οπότε, σαν σωστό φα-
νταρίνι, επιλέγουμε ένα μέρος για να πο-
λεμήσουμε. Πρώτα όμως, spawnάρουμε
στο faction base της εκάστοτε ηπείρου.
Εκεί είναι που ο πρωτάρης κοκαλώνει,
τρομοκρατείται και νιώθει σαν να πηγαίνει
ξεβράκωτος στις αχλαδιές (το πέτυχα;).
Μη φοβάστε! Θα τα κάνουμε λιανά εδώ
για να σας κατατοπίσουμε όσο περισσότε-
ρο γίνεται. Μόλις βγούμε στη βάση μας,
κάνουμε παύση και πατάμε «Μ». Από εκεί
μπορούμε να δούμε τις εδαφικές κατακτή-
σεις της παράταξής μας, καθώς και σε ποι-
ες περιοχές γίνεται χαμός! Το PlanetSide
2,
παρά την περιπλοκότητα που φαινομε-
νικά το διακατέχει, είναι ένα τυπικό class-
based, objective-oriented competitive
FPS. Η κύρια μέριμνά μας είναι η κατάλη-
ψη στόχων και η εξόντωση αντιπάλων. Τό-
σο απλά. Θα ξεκινήσουμε από τις βάσεις
που βρίσκονται διάσπαρτες στο χάρτη και,
φυσικά, διαφέρουν ως προς το σχεδιασμό
και το μέγεθός τους. Για τις μικρές βάσεις,
οι οποίες χρησιμεύουν ως μικρά, αλλά
εξαιρετικής σημασίας spawn points, το
Όντως, πρέπει να πάψω να αφαιρώ τη ζωή
μου και να επικεντρωθώ στην αφαίρεση της
ζωής των άλλων!
Screenshot από το «τούμπανο» μηχάνημα...
δεν συγκρίνεται!
Τα sunderers μπορούν να κάνουν deploy και χρησιμεύουν σαν κινητά spawn points.
So much war going on…και εμείς χάνουμε!
Ο παίκτης που
θα τα «σκάσει»
στη Sony Entertainment
Online θα καταφέρει
να γίνει δυνατός
πολύ νωρίτερα.