R
eview
μεταξύ τους. Λιβάδια, χωράφια, ποτάμια,
γέφυρες, όλα τα βλέπεις. Μέρα-νύχτα πά-
νω στο τιμόνι, με ήλιο, με βροχή, όλο και
κάτι καινούργιο έχει να δεις τριγύρω σου,
από αυτό δεν βαριέσαι, όχι. Δεν κάνεις,
βέβαια, τουρισμό –μη φανταστείς ότι
μπαίνω μέσα στις πόλεις με την νταλίκα–
αλλά να, πού και πού παίρνει το μάτι σου
και κανένα μνημείο από μακριά και λες
άντε, την έκανα την κουλτούρα μου πάλι.
Αλλά εντάξει, όσο να πεις, αν είσαι στο
δρόμο για κάνα οχτάωρο, δεν είναι κι ό,τι
καλύτερο.
Ούτε μπορώ, ξέρω ‘γω, να βγάλω σταυ-
ρόλεξο να λύσω. Έχω cruise control, για
να μη λιώνει το πόδι μου στο γκάζι, αλλά
πρέπει να προσέχω το δρόμο – αυτοί οι
Ευρωπαίοι, ρε παιδάκι μου, οδηγούν όπως
να ’ναι. Μερικές φορές δεν έχουν καμία
λογική αυτά που κάνουν. Βγάζεις φλας
και δεν καταλαβαίνουν τι είναι, φεύγουν
μπροστά. Ή κάθονται και περιμένουν με
τις ώρες στα Stop και στα φανάρια μέχρι
να αποφασίσουν ποιος έχει προτεραιότη-
τα. Ούτε προγραμματισμένοι με κομπιού-
τερ να ήταν. Άσε που πρέπει να προσέχω
και τα όρια ταχύτητας – λίγο να ξεχαστώ,
τσακ, πέφτει το πρόστιμο ζεστό-ζεστό.
Ευρωπαίοι, παιδί μου...
Αλλά ξέρεις τι; Από την άλλη, σε ηρεμεί
κιόλας. Κι έχω την άνεσή μου μέσα στην
καμπίνα, έχω το GPS μου, που μου λέει τα
πάντα: από πού να πάω, πόση ώρα είμαι
στο δρόμο, τι έχει τριγύρω μου κ.λπ. Επί-
σης, πιάνω Internet στην νταλίκα, αμέ –
και έχω ένα σωρό ιντερνετικούς ραδιοφω-
νικούς σταθμούς από όλη την Ευρώπη,
ό,τι θες ακούς: από Radio Aligator από
την Μπρατισλάβα μέχρι Kerrang από το
Λονδίνο. Άσε που, άμα θέλω, βάζω μέσα
και δικούς μου σταθμούς, αν και σου βγαί-
νει λίγο η πίστη γι’ αυτό. Ή βάζω δικά μου
τραγούδια μέσα και αντηχεί η αυστριακή
εξοχή Καζαντζίδη!
Βέβαια δεν είμαι ρομπότ, χρειάζομαι κι
εγώ να κλείσω κάνα μάτι πού και πού (άσε
που πέφτει και πρόστιμο αν σε πιάσουν
άυπνο!); Ευτυχώς, πάντα βρίσκεις πάρκιν-
γκ και ΣΕΑ στη διαδρομή, παρκάρεις την
νταλίκα και παίρνεις κάναν υπνάκο, μη
μας βρούνε και τούμπα σε κάνα χαντάκι,
καταλαβαίνεις... Αλλά κι αυτό να γίνει,
παίρνω ένα τηλέφωνο την οδική βοήθεια
και με ξελασπώνει! Βέβαια, μετά μου φεύ-
γουν τα μαλλιοκέφαλα στις επισκευές στα
διάφορα συνεργεία, γι’ αυτό θέλει προσο-
χή. Μία φορά, έξω από την Κολονία, θυ-
μάμαι, έφερα όλο το φορτηγό ανάποδα,
PC Master
100
Ο χάρτης του ETS2 είναι όχι μόνο τερά-
στιος, αλλά και λεπτομερής και πανέ-
μορφος, ενώ προκαλεί εντύπωση η ποι-
κιλία του, καθώς πολύ λίγες τοποθεσίες
επαναλαμβάνονται.
Οι ΟΜΟρφιEσ ΤΗσ ΕΥρΩΠΗσ
Τι έγινε εδώ, ρε παιδιά, πού κολλήσατε;
Τα μοντέλα των φορτηγών είναι λεπτομερή και ρεαλιστικά.
Αυτό το τρακτέρ ξέφυγε από το Farming Simulator 2011, μάλλον...