Page 108 - PC Master τ. 282

R
eview
PC Master
108
Γ
ενιές και γενιές έχουν μεγα-
λώσει με το franchise των
Alien. Από το 1979, όταν η
Sigourney Weaver, στην πρώτη κι-
νηματογραφική ταινία, έπαιρνε τα
όπλα για να στείλει στη μαμά τους
τα κακά εξωγηινάκια έως και σήμερα, η σει-
ρά μετράει επτά ταινίες και περίπου 40 τίτ-
λους video games, από το Atari έως και το
PC. Η κολόνια επομένως, κρατάει πολλά
χρόνια. Μήπως όμως έχει αρχίσει να χάνει το
μοναδικό άρωμά της, που την έκανε αγαπη-
τή και πασίγνωστη σε ολόκληρο τον κόσμο;
SEPHORA, WE HAVE A PROBLEM
Το Aliens: Colonial Marines αποτελεί τη
φυσική συνέχεια της ταινίας «Alien 3». Δε-
καεπτά εβδομάδες μετά τα καταστροφικά
γεγονότα που έλαβαν χώρα στην επιφά-
νεια του πλανήτη Αχέροντα (LV-426), το
πλήρωμα του αμερικανικού αστρόπλοιου
Sulaco αποστέλλει σήμα SOS στο αδελφό
πλοίο Sephora. Μία ομάδα εντοπισμού και
διάσωσης, μέλος της οποίας αποτελεί και ο
ήρωάς μας, δεκανέας Christopher Winter,
μεταβαίνει στο υπό απειλή πλοίο που βρί-
σκεται σε τροχιά γύρω από τον LV-426,
προκειμένου να εξιχνιάσει το μυστήριο που
βρίσκεται καλά κρυμμένο μέσα στο κουφά-
ρι του και να διασώσει τυχόν επιζώντες.
Στο εσωτερικό του Sulaco επικρατεί η
απόλυτη φρίκη, καθώς η ομάδα διάσωσης
έρχεται αντιμέτωπη με δεκάδες νεκρούς
πεζοναύτες, θύματα της εισβολής των
xenomorph. Τα άσχημα νέα όμως δεν τε-
λειώνουν εδώ: κατά τη διάρκεια της έρευ-
νας, ο Winter και οι συνάδελφοί του (ο λο-
χίας O’Neal και η οπλίτης Bella) ανακαλύ-
πτουν ότι ο έλεγχος του πλοίου έχει περά-
σει στα χέρια του ιδιωτικού στρατού
Weyland-Yutani, ο οποίος χρησιμοποιεί
τους πεζοναύτες του Sulaco ως ξενιστές
για τα xenomorph. Η κατάσταση παίρνει
χειρότερη τροπή όταν οι μισθοφόροι ανοί-
γουν πυρ κατά του Sephora και στην
ανταλλαγή πυρών τα δύο πλοία καταστρέ-
φονται και κινούνται ακυβέρνητα προς τον
πλανήτη Αχέροντα. Στο φλεγόμενο Sulaco,
η παρέα του Winter εξοντώνει όποιον βρει
στο διάβα της (μισθοφόρους και alien)
προκειμένου να φτάσει στο σημείο όπου
βρίσκεται το πλοιάριο διαφυγής. Από εκεί
και έπειτα, το σκηνικό αλλάζει και η δράση
μεταφέρεται στην αφιλόξενη επιφάνεια
του LV-426, με τον Winter και την ομάδα
του να συναντούν το σμηναγό Jeremy
Cruz, τον android Bishop και τον υποσμη-
ναγό Reid, επιζώντες του φλεγόμενου
Sephora. Όλοι μαζί θα βρουν καταφύγιο
στα ερείπια της διαστημικής βάσης
Hadley’s Hope, όπου και θα καταστρώσουν
τα σχέδιά τους για την εξόντωση του
Weyland-Yutani.
Η ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΥΘΟΥ
Το σενάριο από μόνο του θα μπορούσε
κάλλιστα να υποστηρίξει την επόμενη ται-
νία στο sequel των Alien, η υλοποίησή του
όμως στο εν λόγω video game χωλαίνει
επικίνδυνα, τόσο που μπορώ να πω ότι
ανακουφίστηκα όταν είδα να πέφτουν οι
τίτλοι τέλους.
Όπως σε κάθε κλασικό first person
shooter, ζούμε τη δράση μέσα από τα μά-
τια του δεκανέα Christopher Winter και
ακολουθώντας την πεπατημένη (όσον αφο-
ρά στην ατμόσφαιρα), εξολοθρεύουμε alien
και μισθοφόρους του στρατού Weyland-
Yutani μέσα στο ημίφως ή στο απόλυτο
σκοτάδι. Ο περιβάλλων χώρος είναι κατά
κύριο λόγο κλειστοφοβικός, χωρίς όμως να
περνά στον gamer συγκεκριμένο συναίσθη-
μα φόβου ή τρόμου. Πέραν των συνεχών
και επαναλαμβανόμενων φονικών που δια-
πράττουμε, ανοίγουμε και μερικές πόρτες
ούτως ώστε να συνεχίσουμε το killstreak,
με το παιχνίδι να θυμίζει σε ορισμένα ση-
μεία τις παλιές καλές (ή κακές) εποχές του
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
CPU Intel i7 960 στα 3.2GHz, 12GB DDR3
RAM, ATi Radeon HD6950 2GB,
Windows 7 Ultimate Edition 64-bit SP1,
1.920
x1.080
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Με όλα τα settings στο full, αλλά με απε-
νεργοποιημένο το V-Sync, το παιχνίδι
έτρεξε χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Με ενεργοποιημένο το V-Sync υπήρξαν
ορισμένα κολλήματα.
ALIENS: COLONIAL
MARINES
Με τέτοια μούρη δικαιολογούνται τα νεύρα σου.
Ωδή στη μονοτονία
Του Θοδωρή «Pamperas» Βουδρισλή