Page 145 - PC Master τ. 282

145
PC Master
ρίλης, που είπε χαρακτηριστικά:
«
Τα games μπορούν να μας κά-
νουν πιο νευρικούς η ευέξα-
πτους, αλλά δεν μας κάνουν και
δολοφόνους». Συμφωνώ απόλυ-
τα! Στην τελική, αυτή είναι η ου-
σία όλου του θέματος. Αν δεν
έχεις τη δύναμη να υπερνικήσεις
την επιρροή που θα σου ασκήσει
ένα παιχνίδι, τότε μάλλον:
1)
Έχεις κάποιο θεματάκι εξάρ-
τησης-ψιλοτρέλας (κοιτάξτε το
γρήγορα, γιατί είναι επικίνδυνο).
2)
Ζεις σε άλλο πλανήτη,
όπου τα αφεντικά δεν σε εκνευ-
ρίζουν ποτέ, υπάρχει πελάτης
που πληρώνει με μετρητά κ.λπ.
3)
ΟΚ, είσαι γυμνασιόπαιδο
κολλημένο με το Lol – δεν πει-
ράζει, μέχρι το λύκειο θα σου
έχει περάσει.
Θεωρώ ότι ως συνειδητοποιη-
μένοι gamers θα πρέπει να γνω-
ρίζουμε κάποια όρια, να κατα-
λαβαίνουμε πότε τα ξεπερνάμε
και βασικά να μην πέφτουμε
στην παγίδα του κλασικού πλέ-
ον «Τα games είναι τόσο βίαια,
που καλό θα είναι να βγάζουμε
μόνο adventures». Η βία, είτε το
θέλουμε είτε όχι, υπάρχει πα-
ντού γύρω μας και σίγουρα τα
παιχνίδια αποτελούν ένα μικρό
κομμάτι της μέσα στην καθημε-
ρινότητά μας. Οπότε, απολαύ-
στε υπεύθυνα!
Giorikas7, από το φόρουμ του
PCMaster.gr
Φίλε Γιορίκα,
Απ’ ό,τι καταλάβαμε, δηλα-
δή, συμφωνείς (πάνω-κάτω) με
τις απόψεις των συντακτών,
απλά ήθελες να επεκταθούν
περισσότερο.
Όπως καταλαβαίνεις, ένα τέ-
τοιο θέμα απλά δεν εξαντλεί-
ται: αν αφήναμε τους συντά-
κτες να σχολιάζουν, δεν θα
έφταναν 40 σελίδες, όχι οι 4
που καταλαμβάνει η στήλη
Editors’ Roundtable!
Όπως και να έχει, επιλέξαμε
να δημοσιεύσουμε την άποψή
σου. Το θέμα είναι κλασικό και
δεν εξαντλείται ποτέ, παρ’
όλα αυτά, συνοψίζοντας, πά-
ντα είμαστε σύμφωνοι στο ότι
τα μικρά παιδιά πρέπει να τα
προστατεύουμε από τα βίαια
games, όπως τα προστατεύου-
με από όλα τα «ενήλικα» ερε-
θίσματα.
Από εκεί και πέρα, οι ανησυ-
χίες μας πια έχουν και κίνητρο
δημιουργικό. Τα games δεν εί-
ναι νέο μέσο, όπως αναφέρεις,
κλείνουν πια τρεις δεκαετίες.
Οφείλουν να αρχίσουν να ωρι-
μάζουν. Πολλές φορές η βία
είναι εύκολη λύση για έναν
δημιουργό παιχνιδιών, γρήγο-
ρο εισιτήριο για πωλήσεις.
Όσο ωριμάζει το μέσο, ως
αφηγηματικό όχημα, θα πρέπει
να εξερευνούνται και πιο εγκε-
φαλικά ερεθίσματα.
Συμφωνούμε επίσης στο τε-
λικό σου σχόλιο: αν κάποιος
έχει πάρει ανάποδες στροφές,
δεν έχει σημασία τι game έπαι-
ζε το προηγούμενο βράδυ…
PC