R
eview
ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι... δύο
παιχνίδια. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;
Αρχικά, έχουμε την campaign στην
οποία καλείστε να τελειώσετε την πίστα
ολοκληρώνοντας τα main objective ή να
συμπληρώσετε sidequests, τα οποία σας
δίνουν πόντους αναβάθμισης για την Ker-
rigan. Στις περισσότερες πίστες θα χειρί-
ζεστε τη Sarah ως μονάδα με δικά της
Skills, τα οποία μπορείτε να διαλέξετε
πριν από την αποστολή, όπως και τι evo-
lution θα φοράνε οι μονάδες σας – σε άλ-
λες θα έχετε ως Player Character έναν
άλλον χαρακτήρα, π.χ., τον Stukov. Στο
μεγαλύτερο αριθμό αποστολών θα έχετε
μία βάση για να συλλέγετε resources, τα
οποία παραμένουν το Vespine gas και τα
minerals, και να δημιουργείτε μονάδες ή
να κάνετε upgrade.
Οι αποστολές χωρίζονται σε δύο είδη:
οι βασικές είναι οι σεναριακές αποστολές,
όπου μαθαίνετε τα πάθη και τις μάχες των
πρωταγωνιστών για επικράτηση, αλλά
υπάρχουν και οι evolution missions (που
μπορείτε να παίξετε όποτε θέλετε), οι
οποίες ουσιαστικά κάνουν showcase δύο
πιθανές εξελίξεις μίας μονάδας με τη δυ-
νατότητα επιλογής στο τέλος τους για το
πώς αυτή θα μεταμορφωθεί.
Η campaign μού πήρε γύρω στις εννέα
ώρες για να ολοκληρωθεί στο Normal με
μέσω όρο ολοκλήρωσης κάθε αποστολής
τα 20 λεπτά. Τα επίπεδα δυσκολίας χαϊ-
δεύουν τα αυτιά, μια και το Normal είναι
τόσο εύκολο που έπαιζα με το ποντίκι στο
ένα χέρι, το φραπέ στο άλλο και άνετα
μπορούσα να σηκώσω το τηλέφωνο αν
χτυπούσε και να είναι όλα under control.
Μετά υπάρχει το hard που είναι αρκετά
balanced ως δυσκολία και το Brutal που
είναι… Korean Level of Difficulty. Αν είσα-
στε νέοπες, όμως, και θέλετε να ξεκινή-
σετε τα παιχνίδια στρατηγικής, το HotS εί-
ναι κατάλληλο για εσάς.
Γενικά στο single player ένιωσα την
απουσία στρατηγικού βάθους, μια και κα-
θάρισα όλη την campaign παίζοντας με
roach και το evolution που μεταμορφώνει
τους νεκρούς αντιπάλους σε μικρότερα
roaches μαζί με όποια μονάδα έδινε κάθε
πίστα. Προς θεού, δεν είναι βαρετές οι απο-
στολές σε καμία περίπτωση και μπορώ να
πω ότι καθεμία είχε το δικό της στυλ, αλλά
τέσσερις αποστολές πριν από την τελική πί-
στα ένιωσα πως έπαιζα ακόμα tutorial.
Αν κάπου στοχεύει το single player, εί-
ναι η συναισθηματική φόρτιση από ανα-
μνήσεις. Ένιωθα την ανάγκη των δημι-
ουργών να αγαπηθούν, η οποία περνούσε
μέσα από το χωροχρόνο για να φτάσει
στο σαλόνι μου. «Να», μου έλεγε ο ένας
όταν η Kerrigan έμπαινε σε ένα αυγό και
έπρεπε να την προστατεύσω για 30 λεπτά
στη μέση της campaign, «θυμάσαι που
προστάτευες το Chrysalis στο StarCraft
1;».
Στην πίστα που έπαιζα με το Hyperion
μέσα στο νέφος κομητών, μου έλεγε:
«
Θυμάσαι το Starbattles, το custom map
του Arcade στο Wings of Liberty, όπου εί-
χες λιώσει για ώρες;». Ή, τέλος, στην πί-
στα όπου πολεμά ενεργειακά η Sarah τον
Narud, μου ψιθύριζε: «Θυμάσαι το αγαπη-
μένο σου επεισόδιο “Dragonball Z”, που ο
Goku πολεμούσε τον Cell;».
Πέρασα πολύ καλά με την campaign.
Ειλικρινά. Είναι η πιο φρέσκια campaign
που έχω παίξει σε παιχνίδι στρατηγικής
εδώ και χρόνια, με fun factor… over
9000!
Υπάρχουν καινούργιες ιδέες, δεν
βαρέθηκα ούτε λεπτό, γενικά έκανα πολ-
λά πράγματα και χαιρόμουν με το αποτέ-
λεσμα χωρίς να μπορώ να προβλέψω τι
κρύβεται πίσω από κάθε loading screen
του παιχνιδιού. Αυτό που με απογοήτευσε
ως strategy player είναι ότι λείπει το feel-
ing του Brood War που ήμουν μόνος ενα-
ντίον άπειρων βάσεων και κάθε κλικ μου
μετρούσε.
PC Master
88
Η παλιοπαρέα της Sarah στο κατάστρωμα του
Hive Mind.
Το μόνο bug γραφικών που συνάντησα. Δείτε
πόσο μεγάλο είναι αυτό το νεκρό colossus.
Προσοχή στα evolutions. Δεν είναι μόνο στυλιστική η επιλογή.
οι νέες μονάδες που θα χρησιμοποιήσουμε ή θα δούμε να καταστρέφουν τη βάση μας την
ώρα που θα γράφουμε «gg» στο all chat είναι οι εξής:
ZERG:
VIPER: Μία μονάδα που θυμίζει στους παλιότερους το Defiler, με δυνατότητα να τραβά
τους αντιπάλους στο μέρος μας (ωραία καμπέρωσες το siege tank στο λόφο, για να το φέ-
ρω εδώ κάτω να δούμε τι θα κάνει).
SWARM HoSt: Περίπου όπως το Brood Lord στο έδαφος. ο Host κάνει burrow και δημι-
ουργεί συνέχεια Locusts, τα οποία κάνουν attack move στο στόχο τους και έχουν περιορι-
σμένο χρόνο ζωής. Τα Locusts είναι και αυτά καινούργια μονάδα.
tERRAN:
HELLBAt: Η μεταμόρφωση του Hellion. Αντέχει περισσότερη τιμωρία από το Hellion, αλ-
λά είναι πιο αργό. Η μονάδα αυτή είναι μία πρώτης τάξης επιλογή για όσους αρέσκονται
στη μηχανοκίνητη πλευρά των terran.
WIDoW MINE: Η πρώτη μονάδα των terran που κάνει Burrow και ανατινάζεται σαν νάρκη
πάνω σε ό,τι φτάσει κοντά της. Τα Widow mines κάνουν lock-on, οπότε η πιθανότητα να
ξεφύγει κάποιος από αυτά είναι μικρή.
PRotoSS:
oRACLE: Το oracle είναι μία harassment μονάδα, η οποία προσπαθεί να κάνει disrupt τη
λειτουργία του αντίπαλου στρατού. Ίσως είναι περισσότερο Utility-focused μονάδα απ’
όσο προτιμούν μερικοί, αλλά για εμένα είναι must have σε έναν toss Army.
tEMPESt: ιπτάμενη μονάδα που πετυχαίνει από μία οθόνη μακριά το στόχο της. Θέλετε
να πω περισσότερα;
MotHERSHIP CoRE: Spellcaster/Support μονάδα για base defense.
ΝΕΕς ΜοΝΑΔΕς