Page 114 - PC Master τ. 283

R
eview
PC Master
114
Π
ότε, ωρέ λεβέντες, θα δει
άσπρη μέρα το ένδοξο sub-
genre των sniper shooters;
Πότε θα βγει αυτό το παιχνί-
δι που θα ξετρελάνει τους
κριτικούς και το ευρύ κοινό,
θα καταφέρει να πουλήσει σαν τρελό και
να σκαρφαλώσει στην κορυφή της αγοράς;
Πότε θα βγει ο υπέρτατος εξομοιωτής που
θα κάνει περήφανο κάθε πικραμένο ακρο-
βολιστή, τυλιγμένο με χόρτα, που περιμέ-
νει καρτερικά τον εχθρό του να εμφανι-
στεί, για να του ανοίξει μία τρύπα στην κε-
φαλή; Άγνωστο… Όλα τα παραπάνω, βέ-
βαια, δεν πρόκειται να τα καταφέρει το
Sniper: Ghost Warrior 2.
SNIPER ΜΟΝΟΣ SNIP-ΑΡΕΙ
Αν έπρεπε να χαρακτηρίσω το πρώτο
παιχνίδι με λίγες λέξεις, θα έπρεπε να απα-
ντήσω «COD-clone». Οι επιρροές της δημι-
ουργού εταιρείας, City Interactive, ήταν
εξαιρετικά προφανείς και αυτό φαινόταν
σε ολόκληρο το παιχνίδι, τόσο στο
gameplay όσο και στην πλοκή του. Τα ίδια
έχουμε πάνω-κάτω και με το sequel. Σενά-
ριο; Ο κακός πουλάει στον άλλο κακό βιο-
λογικά-χημικά όπλα (μάλλον την έξτρα
καυτερή φασολάδα της γιαγιάς του, τι μας
νοιάζει;) και εμείς σαν καλά κομάντα πρέ-
πει να τους σταματήσουμε. Αυτό ήταν όλο!
Σοβαρά τώρα, η ιστορία είναι τόσο μπανάλ,
τόσο χιλιοειπωμένη, τόσο mainstream,
που μόνο χασμουρητό μπορεί να προκαλέ-
σει και σε καμία περίπτωση ενθουσιασμό.
Εκτός και αν δεν έχετε ξαναπαίξει
shooter στη ζωή σας: σε αυτήν
την περίπτωση, θα ξετρε-
λαθείτε.
Η ανάπτυξη της
πλοκής είναι επίσης
τραγελαφική. Από
τη μία, προσπαθεί να φτιάξει χαρακτήρες
με δυναμική προσωπικότητα, να προκαλέ-
σει τον παίκτη να επενδύσει ψυχολογικά
στην ιστορία, αλλά όλα όσα καταφέρνει,
τα γκρεμίζει με το παιδικό γράψιμο. Ας
προσπεράσουμε, λοιπόν, αυτό τον τομέα
και ας μιλήσουμε για το gameplay, μπας
και βρούμε κανένα λόγο να αγοράσετε το
εν λόγω παίγνιο.
SO YOU WANT TO BE A SNIPER...
Aν κατάφερε να πετύχει κάτι το πρώτο
παιχνίδι, αυτό είναι τα mechanics των
sniper rifles, δηλαδή τα όπλα που θα χρη-
σιμοποιούμε για το 95% του παιχνιδιού.
Δεν αρκεί μονάχα να στοχεύσουμε το υπο-
ψήφιο θύμα μας και να τραβήξουμε τη
σκανδάλη, αλλά πρέπει να λάβουμε υπό-
ψη διάφορους παράγοντες. Πρώτον, η στά-
ση μας. Το scope drift εξουδετερώνεται
πολύ πιο εύκολα όταν σκύβουμε, ενώ βοη-
θάει πάρα πολύ στο να μη λαχανιάζουμε,
καθώς το τρέξιμο και οι λοιπές… κασκαντε-
ριές μόνο μπελάδες δημιουργούν. Επόμε-
Φρουρέέέ, πες αλεύρι!
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2x Radeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows
Vista 32-bit.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Αρκετά slows σε πολλά μέρη με τα πε-
ρισσότερα settings σε medium/low, σε
ανάλυση 1.920x1.200. Κλασική περίπτω-
ση κάκιστου optimization, που δεν επι-
τρέπει ομαλά frame rates.
SNIPER: GHOST
WARRIOR 2
Ή, αλλιώς, πώς να αποτύχεις τραγικά για δεύτερη φορά
του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
Just sneakin’…