Page 9 - PC Master τ. 283

T
ο δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού
και όπως όλα δείχνουν, η Namco
Bandai έμαθε από το λάθος της. Έτσι,
το πολυσυζητημένο Dark Souls 2 αναμένε-
ται να κυκλοφορήσει ταυτόχρονα για το
PS3, το Xbox 360 και το PC. Θυμίζουμε πως
ο πρώτος τίτλος της σειράς έκανε την εμ-
φάνισή του στις κονσόλες τον Οκτώβριο
του 2011 και στους υπολογιστές σχεδόν
έναν χρόνο αργότερα, τον Αύγουστο του
2012.
Μάλιστα, για να γίνει αυτό, χρειάστη-
καν 92.000 υπογραφές από τους λάτρεις
του τίτλου που απαιτούσαν τη μεταφορά
του στα PCs και τον community manager
της εταιρείας, Tony Shoupinou να δηλώνει
«
Θεέ μου, είστε φανταστικοί. Ειλικρινά δεν
περίμενα μία τόσο μαζική αντίδραση. Εάν ο
στόχος σας ήταν να κερδίσετε την προσοχή
της Namco Bandai Games, τώρα την έχετε.
Το μέλλον είναι στα χέρια σας».
Οι gamers έχουν έναν ακόμη λόγο να
πανηγυρίζουν, καθώς το λογότυπο του
Windows Live λάμπει διά της απουσίας του
από την επίσημη ιστοσελίδα του Dark Souls
2.
Εάν δεν έχει βάλει το χεράκι του ο δαί-
μων του τυπογραφείου –ή καλύτερα, ο δαί-
μων των ιστοσελίδων–, τότε μπορούμε να
μιλήσουμε με βεβαιότητα για μία ακόμη νί-
κη, αυτήν τη φορά κατά του αντιπαθητικού,
για πολλούς, WL. Ο τίτλος αναμένεται να
κυκλοφορήσει στα τέλη του 2013, επομέ-
νως οι πιστοί του είδους μπορούν να ξεγε-
λάσουν τη δίψα τους με τα teasers και τα
gameplay trailers που κυκλοφορούν ήδη
στο Διαδίκτυο.
9
PC Master
Ειδήσεις, αναλύσεις, αποκαλύψεις!
Τ
ην πιο δύσκολη φάση στην
ιστορία της φαίνεται πως δια-
νύει η EA, αφού μετά την επιβε-
βλημένη παραίτηση του John
Riccitiello τον περασμένο μήνα
και τη δεινή οικονομική κατάστα-
σή της, καλείται τώρα να ανασυ-
νταχτεί άμεσα. Ένα από τα πρώ-
τα βήματα προς την εξυγίανση
της εταιρείας είναι οι μαζικές
απολύσεις προσωπικού.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΕΑ
αναφέρει: «Η EA έχει επικεντρώ-
σει την προσοχή της στην ανά-
πτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών
για κονσόλες και κινητά τηλέφω-
να. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει
να μειωθεί ο αριθμός των εργαζο-
μένων προκειμένου να γίνει πιο
αποδοτική η εταιρεία μας. H από-
λυση εργατικών ανθρώπων που
έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα
στην ΕΑ, είναι μία πολύ δύσκολη
απόφαση. Βρισκόμαστε σε μία
φάση αναζήτησης του μεγέθους
της καταστροφής και πιστεύουμε
ότι η αρχή πρέπει να γίνει από
την EA Mobile Montreal. Κατανο-
ούμε πως 60 με 70 μόνιμοι υπάλ-
ληλοί μας έχασαν τη θέση τους,
μαζί με περισσότερους από 100
συνεργάτες της ΕΑ.»
Παράλληλα, λουκέτο αναμένεται
να βάλει και η EA Mobile Brazil,
ενώ αντίστοιχες φήμες κυκλοφο-
ρούν και για την BioWare Social.
Οι εξελίξεις αυτές θεωρούνται
μάλλον αναμενόμενες μετά την
οικειοθελή παραίτηση του πρώην
CEO manager της εταιρείας,
John Riccitiello, ο οποίος με επι-
στολή του ανέλαβε στο ακέραιο
την ευθύνη για την κάκιστη πο-
ρεία της εταιρείας στις ημέρες
της θητείας του.
ΣΥΡΡΙΚΝΩ-
ΝΕΤΑΙ Η ΕΑ
Τα μεθεόρτια της
παραίτησης Riccitiello
ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ
ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ
ΣΤΑΘΗΚΕ
Η LARA
H
απογοήτευση είναι έκδηλη στο
εσωτερικό της Square Enix, αφού
μόλις 3,4 εκατομμύρια αντίτυπα του
νέου Tomb Raider πουλήθηκαν τον
πρώτο μήνα κυκλοφορίας του. Ο αριθ-
μός αυτός, σε καμία περίπτωση δεν
αγγίζει το αισιόδοξο, όπως αποδείχτη-
κε, σενάριο των 5-6 εκατομμυρίων πω-
λήσεων στο οποίο υπολόγιζαν οι υπεύ-
θυνοι της εκδότριας εταιρείας. «Κάνου-
με το ανθρωπίνως δυνατό προκειμένου
να τελειοποιήσουμε τίτλους όπως το
Tomb Raider και οι κριτικές που λαμ-
βάνουμε είναι ιδιαιτέρως υψηλές. Είμα-
στε απογοητευμένοι, όμως, αφού οι
πωλήσεις δεν είναι ανάλογες των διθυ-
ραμβικών κριτικών που λαμβάνουμε με
αποτέλεσμα να έχουμε τεράστιες απο-
κλίσεις στις προβλέψεις των κερδών
μας», αναφέρει η οικονομική δήλωση
της εταιρείας.
Μάλιστα, σύμφωνα με ανακοίνωση που
εξέδωσε η Square Enix τον περασμένο
μήνα, το οικονομικό έτος του 2012 ανα-
μένεται να κλείσει με τρομακτικές απώ-
λειες επί των κερδών, κάτι που θα οδη-
γήσει σε ολική αναδιάρθρωση της εται-
ρείας, ενώ ήδη ο επί πολλά έτη πρόε-
δρός της, Yoichi Wada, είδε την πόρτα
της εξόδου.
Δεν είναι, όμως, η πρώτη φορά που οι
προβλέψεις της Square Enix πέφτουν
έξω. Συγκεκριμένα, το Sleeping Dogs
έχει πουλήσει 1,75 εκατ. αντίτυπα έως
σήμερα, αρκετά κάτω από τον στόχο
των 2,5 εκατομμυρίων, ενώ ούτε το
Hitman Absolution κατάφερε να φανεί
αντάξιο των προσδοκιών με μόλις 3,6
εκατ. πωλήσεις αντί για τα 5 εκατ. που
προσδοκούσε η εταιρεία.
DARK SOULS 2
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ
Και χωρίς λαϊκή απαίτηση
Δεν βγαίνουν τα νούμερα
για τη Square Enix