Page 12 - PC Master τ. 284

PC
matrix
M
ία ανάσα από το να δώσουν τα χέ-
ρια φαίνεται πως βρέθηκαν οι
εταιρείες Avalanch Studios (παρα-
γωγός του Just Cause) και LucasArts, κά-
ποια στιγμή μέσα στην περίοδο 2005 έως
2009.
Ο λόγος της συνεργασίας ήταν η δη-
μιουργία ενός επικού, open world παιχνιδι-
ού Star Wars.
Τάδε έφη Oskar Burman, τέως studio
manager της Avalanche, ο οποίος σε σχετι-
κό του «τιτίβισμα» στο Twitter δήλωσε τα
εξής: «Εδώ και πολλά χρόνια θέλαμε να δη-
μιουργήσουμε ένα παιχνίδι Star Wars στη
Σουηδία. Πριν από πολύ καιρό, σε έναν μα-
κρινό γαλαξία, λίγο έλειψε να πετύχουμε
αυτήν τη συμφωνία, όταν εργαζόμουν στην
Avalanche». Για να ακολουθήσει η συμπλη-
ρωματική απάντηση του ιδρυτή της
Avalanche και νυν CCO της εταιρείας,
Christofer Sundberg: «Εάν μας είχαν δώσει
τη δουλειά εκείνη την εποχή, η LucasArts
θα εξακολουθούσε να υπάρχει σήμερα. Θα
φτιάχναμε ένα επικό open world Star Wars.
Θα ήταν εκπληκτικό».
Κανείς δεν γνωρίζει τους λόγους για
τους οποίους ναυάγησε εντέλει αυτή η
συμφωνία. Ίσως, όμως, να σχετίζεται με το
γεγονός ότι η LucasArts αποφάσισε να ανα-
πτύξει με τις δικές της δυνάμεις το Star
Wars 1313, ένα παιχνίδι που πήγαινε από
αναβολή σε αναβολή μέχρι την οριστική
του παύση, λόγω της διάλυσής της.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ OPEN
WORLD STAR WARS
Ο Πόλεμος των Άστρων που θα κρατούσε ζωντανή
τη LucasArts