PC Master
44
κάθε ζώνη υπάρχει ένας Bounty Hunter που συλλέγει κάποιου
είδους token που μπορεί να πέσει απ’ οποιοδήποτε mob της
περιοχής, π.χ., νομίσματα, φυλαχτά, φτερά, καπέλα. Το token
αλλάζει σε κάθε ζώνη και ακολουθεί το lore. Τα tokens αυτά
επιστρέφονται ανά δεκάδες ή σαραντάδες στον αντίστοιχο
Bounty Hunter για να πάρετε αντίστοιχα πράσινο ή μπλε κουτί
με δώρο-έκπληξη.
Γενικότερα οι περιοχές είναι προσεγμένες και πλούσιες, χω-
ρίς να φτάνουν την πανδαισία του Guild Wars 2. Επίσης, δεν
υπάρχουν ανοιχτές εκτάσεις για εξερεύνηση: κάθε ζώνη είναι
απομονωμένη και ταξιδεύετε από τη μία στην άλλη, χρησιμο-
ποιώντας το γενικό χάρτη του κόσμου. Στις ζώνες υπάρχουν
κρυφές γωνίες με κάποιο Lore ή κάτι περίεργο, αλλά αν θέλε-
τε τεράστιες εκτάσεις για εξερεύνηση με τις ώρες, δεν θα
βρείτε την απεραντοσύνη των Barrens του World of Warcraft.
Αυτό βέβαια έχει και τη θετική πλευρά του: δεν χρειάζεται να
έχετε epic mount με την τεράστια ταχύτητα για να περιδιαβεί-
τε τις περιοχές σε ένα λογικό διάστημα. Το παιχνίδι πάντως
χρησιμοποιεί δεκάδες διαφορετικά instances σε κάθε ζώνη,
ώστε να υπάρχει αρκετός πληθυσμός παικτών γύρω σας, αλλά
χωρίς να βουλιάζει το έδαφος από την πολυκοσμία. Αν θέλετε
να πάτε στο instance όπου βρίσκεται ένας συμπαίκτης σας, με
ένα κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο δίπλα από το minimap, μπο-
ρείτε αυτόματα να μεταπηδήσετε.
WORLD
EVENTS ΚΑΙ
QUEUES
Ανά πάσα
στιγμή, υπάρ-
χει κάποιο «ει-
δικό event»
που διαδραμα-
τίζεται σε ολόκληρο τον κόσμο, ανεξάρτητα από τη ζώνη στην
οποία βρίσκεστε: η ειδική ένδειξη, δίπλα από το minimap, σας
ενημερώνει για το τρέχον event (και πόση ώρα διαρκεί ακό-
μη), όπως ακόμη και για τα δύο επερχόμενα events. Τα events
αυτά δίνουν πλεονεκτήματα και έξτρα ανταμοιβές, ανάλογα
με τη δραστηριότητα:
PROFESSIONS: Όλα τα σημεία με πρώτες ύλες στον κόσμο
δίνουν παραπάνω αντικείμενα
SKIRMISHES: Παραπάνω Rough Astral Diamonds
PVP: 150% παραπάνω Glory
FOUNDRY: 150% παραπάνω experience
DUNGEON DELVES: Το τελικό σεντούκι έχει ένα παραπάνω
μπλε αντικείμενο + Seals
Τα Dungeons είναι περιπέτειες για πενταμελείς ομάδες, συνή-
θως είναι η αποκορύφωση της ιστορίας σε κάθε ζώνη, με έναν
χορταστικό big boss στο τέλος, αλλά και 2-3 ακόμη μικρότερα
bosses. Υπάρχουν κρυφά περάσματα, παγίδες, NPCs, προαιρετι-
ΜΕΡΙΚΕΣ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ
ΤΙΜΕΣ ΖΕΝ
n
INVENTORY
(
U) Bag of Holding (12 θέσεις) = 600
Zen
(
R) Greater Bag of Holding (24 θέ-
σεις) = 1.000 Zen
n
COMPANIONS
(
U) Hawk/Wolf = 1.500 Zen
(
R) Acolyte of Kelemvor/Slyblade
Kobold/Ion Stone of Allure = 2.000
Zen
(
E) Galeb Dhur = 3.000 Zen
(
E) Honey Badger = 3.500 Zen
n
MOUNTS
(
U) Horse = 500 Zen
(
R) Horse = 2.000 Zen
(
E) Horse = 3.000 Zen
(
E) Special = 4.000 Zen
n
YΠΗΡΕΣΙΕΣ
2
Character Slots = 500 Zen
Rename =400 Zen
Respec =600 Zen
Change Appearance =200 Zen
ΥΠΟΜΝΗΜΑ:
350
AD = 1 Zen, 1.100 ΖΕΝ =
€
10
U = Uncommon (πράσινο), R = Rare
(
μπλε), E = Epic (μοβ)
Dungeons & Dragons χωρίς dragons, γίνεται;
Το μενού των queues. Δεξιά είναι ανοιγμένο το inventory tab με τα
currencies.