Page 138 - PC Master τ. 285

PC Master
138
Archanger:
Και το μεταγενέστερο ακό-
μα, το 3D γερνάει πολύ χαρακτηριστικά.
Fairy:
Το ίδιο ίσως ισχύει και τώρα, αλ-
λά, κατά τη γνώμη μου, η ιστορία αντέχει
περισσότερο στο χρόνο, απ’ ό,τι τα γραφι-
κά και το gameplay...
Maladroid:
Το Torin’s Passage, ας πού-
με, παίζεται πολύ χαλαρά από πλευράς
γραφικών, ενώ το Simon the Sorcerer 3D
ούτε με σφαίρες κι ας είναι νεότερη κυκλο-
φορία.
Alkis21:
Ισχύει.
Archanger:
Indiana Jones and the Fate
of Atlantis: αν γουστάρεις adventure τέτοι-
ου είδους, το παίζεις χαλαρά και σήμερα.
Αλλά και κάτσε παίξε το αρχικό C&C του
1995
ή το Warcraft 2 – απλά δεν γίνεται.
Maladroid:
Εδώ θα διαφωνήσω, Κώστα.
Θεωρώ πως τα strategy είναι από τα είδη
που γερνάνε αρκετά ομαλά. C&C δεν ασχο-
λήθηκα ποτέ, αλλά Starcraft και Warcraft 2
θα έπαιζα και τώρα.
Archanger:
Τι λες μωρέ, για να κάτσεις
να ασχοληθείς με RTS της προηγούμενης
δεκαετίας θέλεις χρονομηχανή.
Maladroid:
Ονομάζω το PC μου
DeLorean και φορτώνω campaign Protoss
καθώς μιλάμε.
Alkis21:
Για εξηγήστε και σ’ εμένα που
δεν το έχω, γιατί δεν θα ξανάπαιζε κανείς
Warcraft 2; Λόγω γραφικών;
Archanger:
Γραφικά πρωτευόντως και
gameplay δευτερευόντως, διότι εντάξει,
έχεις συνηθίσει σε κατιτίς παραπάνω από
πλευράς δυνατοτήτων.
Fairy:
Αυτό το θέμα δυνατοτήτων είναι
σημαντικός παράγοντας.
Alkis21:
Όταν λέτε δυνατοτήτων;
Archanger:
Shortcuts, π.χ.
Maladroid:
OK, θα σου δώσω έναν πό-
ντο αν μιλάμε για χειρισμό/interface. Π.χ.
στα παιχνίδια της Blizzard, μπαίνουν συνέ-
χεια νέες ευκολίες στο χτίσιμο/μικροδια-
χείριση των μονάδων, οι οποίες όταν παίζω
παλαιότερό της game μού λείπουν.
Alkis21:
Κατάλαβα. Ας πω, λοιπόν, εγώ
το νούμερο ένα χαρακτηριστικό των (πολύ)
παλιών adventures που τα κάνει
unplayable σήμερα…
Maladroid:
DEAD ENDS!
Alkis21:
Έτσι. Πραγματικά είναι κάτι που
δε μου λείπει καθόλου από τα παλιά!
Maladroid:
Καθόλου, όμως.
Fairy:
Ο βαθμός δυσκολίας δε σας ενο-
χλούσε βρε παιδιά; Ή εγώ έχω γίνει παρά-
ξενη τελευταία;
Alkis21:
Ο υψηλός βαθμός δυσκολίας
προσωπικά δε με χαλούσε τόσο, όσο το να
μην ξέρω αν πρέπει να ξαναρχίσω από την
αρχή ή όχι.
Archanger:
Αυτό. Απλά εφιάλτης.
Alkis21:
Έχετε πρόχειρο παράδειγμα κά-
ποιου παιχνιδιού που παίζεται άνετα και
σήμερα κι ενός που δεν παίζεται με τίποτα;
Maladroid:
Κάτι μου ‘ρχεται, αλλά go
first.
Alkis21:
Εντελώς unplayable από κάποι-
ον που θα επιχειρήσει να το παίξει πρώτη
φορά σήμερα: Leisure Suit Larry 2. Τρομε-
ρά δύσκολο, αλλά κυρίως με απάνθρωπα
dead ends. Δεν έχει καν enhanced version
για υποφερτά γραφικά.
Maladroid:
Θανατηφόρος συνδυασμός.
Alkis21:
Απόλυτα playable κοντά 17 χρό-
νια μετά: Broken Sword. Τα hand drawn
graphics αρέσουν ακόμα και σήμερα, το
interface είναι ακόμα φρέσκο και μοντέρνο
και φυσικά η ιστορία πάρα πολύ δυνατή.
Bilaros:
Πρέπει να συμφωνήσω πως τα
Broken Sword είναι ευχάριστα, ακόμα και
σήμερα.
Archanger:
Broken Sword ftw.
Maladroid:
Παρότι το θεωρώ από τα πιο
υπερεκτιμημένα adventures όλων των
εποχών, είμαι υποχρεωμένος να συμφωνή-
σω ότι έχει κάνει συμφωνία με το διάολο
στο θέμα της ηλικίας.
Archanger:
Όλα τα καρτουνίστικα βασι-
κά αντέχουν. Full Throttle!
Bilaros:
Εγώ θα δώσω δύο παραδείγμα-
τα “αδερφών παιχνιδιών” που το ένα παίζε-
ται με τα χίλια, ενώ το άλλο συνταξιοδοτή-
θηκε πριν της ώρας του. Playable: Star
Wars: Jedi Academy. Lightsabers, blasters
πίου πίου, lightsabers, force push, ξανά πί-
ου πίου, απλή και ανόθευτη διασκέδαση.
Unplayable: Star Wars: Jedi Knight 2. Φρι-
κιαστικά levers/ button puzzles, ημι-αόρα-
τα items που έπρεπε να οργώνεις levels
για να τα βρεις, διάφορα άλλα άθλια
puzzles κ.λπ.
Maladroid:
Οπότε είναι καθαρά θέμα
σχεδιασμού της δράσης το πρόβλημα;
Bilaros:
Ακριβώς. Θεωρώ πως το Jedi
Knight έκοβε πολύ τη δράση για να επιτύ-
χει… ένα μεγάλο τίποτα. Ενώ το Jedi
Academy ήταν καθαρά skill-based και ακό-
μα βαστιέται.
Maladroid:
Δυστυχώς αυτό δύσκολα αλ-
λάζει ακόμα και σε ενδεχόμενο HD
remake, ξέρω ‘γω.
Bilaros:
Χώρια που δε συμπάθησα ποτέ
τον φλωρο-Katarn.
Archanger:
ΠΩΣ;! Πάρε το saber σου, θα
βρεθούμε στο Σύνταγμα.
Bilaros:
It’s on.
Fairy:
Εγώ να δώσω αρχικά ένα τραντα-
Δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το Toonstruck είναι παιχνίδι του 1996...
αντιθέτως το Deus Ex, αν και νεότερο, δείχνει σοβαρή έλλειψη κολλα-
γόνου και ελαστίνης.