Page 86 - PC Master τ. 285

R
eview
PC Master
86
H
Daedalic Entertainment είναι
μία εταιρεία που πλέον δεν
χρειάζεται συστάσεις, αφού
μας απασχολεί ευχάριστα με
ποιοτικές δημιουργίες πιο
συχνά από οποιονδήποτε
άλλο developer τα τελευταία χρόνια. Από
την πρώτη στιγμή που μπήκε στην οθόνη
του υπολογιστή μας με το Edna & Harvey:
The Breakout, το 2008, έδειξε φανερή διά-
θεση να παντρέψει το παραδοσιακό point &
click adventure game των πλούσιων κό-
σμων, των μεγάλων inventories και του
πλήθους χαρακτήρων και γρίφων, με τις
φρέσκες ιδέες και τα σενάρια με απρόσμε-
νο βάθος, που είναι και το σήμα κατατεθέν
της. Με σωστό καταμερισμό εργασιών σε
διαφορετικές ομάδες, επιτυγχάνει να προ-
σφέρει και ποσότητα, εκτός από ποιότητα,
αυξάνοντας διαρκώς τα production values,
χωρίς να πέφτει ποτέ από τα υψηλά στά-
νταρ ποιότητας που η ίδια έχει θέσει.
Παρ’ ότι ο Matt Kempke εργάστηκε και
στο The Dark Eye: Chains of Satinav, είναι η
πρώτη φορά που εκπονεί adventure της
Daedalic ως lead designer. Αξίζει να σημει-
ωθεί πως είχε προλάβει να καταθέσει τα
διαπιστευτήριά του με τα αξιόλογα What
Makes You Tick? και What Makes You Tick:
A Stitch in Time, για τα οποία μπορείτε να
μάθετε περισσότερα στη διεύθυνση
ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρί-
ζετε για το The Night of the Rabbit είναι
ότι πρόκειται για ένα παραμύθι. Αυτό ση-
μαίνει πως αν ανήκετε σε αυτούς που θέ-
λουν τα computer games τους αυστηρά
για ενηλίκους, ίσως θα πρέπει να το σκε-
φτείτε πριν ασχοληθείτε μαζί του. Εδώ δεν
έχουμε να κάνουμε με μία περίπτωση σο-
βαρού ή χιουμοριστικού σεναρίου, που
απλώς απεικονίζεται με καρτουνίστικα γρα-
φικά, αλλά για μία παιδική ιστορία με πο-
ντικάκια, σκιουράκια, γλειφιτζούρια, βατό-
μουρα, μάγους και άλλα τέτοια χαριτωμέ-
να. Δεν λέω πως δεν είναι καλή, απλώς δι-
ευκρινίζω ότι σίγουρα δεν είναι για όλους.
Ξεκινάμε με «Μία φορά κι έναν καιρό» λοι-
πόν, και μένει να δούμε αν θα καταλήξου-
με στο «Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς κα-
λύτερα».
Το παιχνίδι μας αρχίζει με μία πολύ πα-
ράξενη εισαγωγή. Ένας κουστουμαρισμέ-
νος λαγός που φαίνεται να έχει χάσει τη μι-
λιά του, αναζητά την αρχή της ιστορίας του
σε ένα δαιδαλώδες σταυροδρόμι. Μία πε-
ρίεργη μασκοφόρα φιγούρα, που κρατά
ένα φανό, τον βοηθά να βρει το δρόμο του
μέσα στην πυκνή ομίχλη… και κάπως έτσι
ξεκινά το ταξίδι μας.
Αναλαμβάνουμε το ρόλο του Jeremiah
Hazelnut, ή απλά Jerry, ενός δωδεκάχρο-
νου αγοριού που ζει με τη μητέρα του σε
ένα σπιτάκι στο δάσος. Ο πρωταγωνιστής
της ιστορίας μας βρίσκεται στο τέλος των
καλοκαιρινών διακοπών του. Εξοπλισμένος
με μπόλικο ενθουσιασμό και το διακαή πό-
θο να γίνει μία μέρα μεγάλος και τρανός
μάγος, είναι αποφασισμένος να απολαύσει
κάθε στιγμή ελευθερίας που του απομένει.
Μετά από μία συνηθισμένη βόλτα στο δά-
σος, ένας ιπτάμενος φάκελος ήρθε από το
πουθενά και προσγειώθηκε στο γραμματο-
κιβώτιο του σπιτιού του. Μέσα στο φάκελο
υπήρχαν οδηγίες για ένα ξόρκι, τις οποίες
φυσικά ο Jerry ακολούθησε πιστά, με απο-
τέλεσμα να εμφανιστεί μπροστά του ένα
μπαούλο που φαινόταν να ανήκει σε κά-
ποιον μάγο. Είχε όλα τα απαραίτητα μέσα:
μαγικό ραβδί και ένα ημίψηλο καπέλο, απ’
όπου αναδύθηκε –τι άλλο;– ένα κουνέλι,
αυτό της εισαγωγής μας.
Το κουνέλι φέρει το πομπώδες όνομα
Marquis De Hoto και φαίνεται να διαθέτει
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
CPU Intel Core i5 3570, GPU Geforce
GTX 650 2GB, 8GB RAM, Windows 7
UItimate, ανάλυση 1.920x1.080, max
settings.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πτώση του frame rate για 2-3 δευτερόλε-
πτα σε κάποιες οθόνες που η δραστη-
ριότητα γινόταν πολύ έντονη.
THE NIGHT
OF THE RABBIT
Το inventory & interface panel του παιχνιδιού.
Η στιγμή που ο Jerry μαθαίνει ότι η μαγεία είναι υπαρκτή.
Τίποτα δεν είναι αδύνατον
του Άλκη Πολυράκη