R
eview
μη μου, το παιχνίδι θα είχε επωφεληθεί
από την παρουσία ενός sidekick στο πλευ-
ρό μας. Πέραν αυτού, όμως, η δράση είναι
απολαυστική και δεν τη βαριέσαι σε κανέ-
να σημείο.
ΓΡΑΦΙΚΑ, ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Πανέμορφα γραφικά, απόλυτα ταιριαστά
σε ένα παραμύθι με ανεξάντλητο πλούτο
χρωματισμών, χαρακτηρίζουν το The Night
of the Rabbit σε όλη τη διάρκειά του. Οι
εναλλαγές νύχτας και μέρας μας αφήνουν
με ανοιχτό το στόμα με τη λεπτομέρεια
των τοπίων. Τα ζωάκια είναι σχεδιασμένα
με τέτοιο τρόπο, ώστε και ο πιο σκληρο-
τράχηλος ανάμεσά μας κάποια στιγμή να
κάνει γούτσου-γούτσου στην οθόνη του. Η
κίνηση των χαρακτήρων και των back-
grounds είναι ομαλότατη, τόσο στην κανο-
νική διάρκεια όσο και στα cutscenes, ενώ
και οι εκφράσεις των προσώπων όλων, ει-
δικά του Jerry, είναι απολαυστικές.
Η Daedalic φροντίζει πάντοτε, ώστε τα
μουσικά μοτίβα της να μην είναι απλά ποι-
οτικά, αλλά και απολύτως εναρμονισμένα
με αυτά που παρακολουθούμε στην οθόνη
μας. Το ίδιο έκανε και τώρα, με το βιολί και
τις ορχηστρικές μελωδίες να έχουν την τι-
μητική τους. Και οι φωνές των ηθοποιών,
από τις οποίες είχαμε παράπονα σε παλαι-
ότερους τίτλους της, μας άφησαν πολύ κα-
λές εντυπώσεις, ενώ τα ambient sounds
κρίθηκαν πλουσιότατα. Μικρά ατοπήματα
ήταν μερικές μάλλον παράφωνες μιμήσεις
κραυγών ζώων, ενώ κάποιες ομιλίες ήταν
ηχογραφημένες με αρκετά χαμηλότερη
ένταση από τις υπόλοιπες. Δεν αρκούν
όμως αυτά για να μας αλλάξουν την εντύ-
πωση μίας αρτιότατης ηχητικής επένδυσης.
Ο χειρισμός του παιχνιδιού μας έπιασε
εντελώς απροετοίμαστους, διότι είναι
απρόσμενα πολύπλοκος για σύγχρονο ad-
venture. Δεν θα σας δυσκολέψει, απλώς
ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, αφού ενσω-
ματώνει περισσότερες λειτουργίες από τον
κλασικό all-purpose cursor, οι οποίες, μάλι-
στα, με την πάροδο του χρόνου αυξάνο-
νται. Με αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε μη
ενεργό σημείο στην οθόνη, ο Jerry βαδίζει
προς τα εκεί, ενώ με δεξί κλικ θα μεταβεί
ακόμα κι αν στο σημείο όπου πατήσατε
υπάρχει hotspot. Με το mouse wheel ανοί-
PC Master
88
JeReMIAH «JeR-
Ry» HAzeLNUT:
O
Jerry είναι ένα δω-
δεκάχρονο αγόρι.
Μιλάει, συμπεριφέ-
ρεται, φέρεται και
αντιδρά ακριβώς
όπως θα περίμενε
κανείς από ένα
παιδί. Ενθουσιάζε-
ται, τρομάζει, κουράζεται, απο-
γοητεύεται και από ένα σημείο
κι έπειτα σκέφτεται λιγότερο τη
σωτηρία των κόσμων και περισ-
σότερο νοσταλγεί το σπίτι του
και τη μητέρα του. Δεν το βάζει
κάτω, όμως, και καλά κάνει, για-
τί πρέπει να θυμηθεί όσα έχει
ξεχάσει.
MARqUIs De
HOTTO:
Από τους
πιο παράξενους
χαρακτήρες που
έχουμε συναντή-
σει. Φαίνεται να
έχει περάσει τόσος
καιρός από την τε-
λευταία φορά που
επισκέφτηκε το
Mousewood, που
ελάχιστοι πια θυμούνται τι προ-
βλέπεται στις περιπτώσεις που
εμφανίζεται ένας μάγος με το
βοηθό του. Το κουνέλι δεν επι-
δεικνύει τη σιγουριά που απο-
πνέουν συνήθως οι μέντορες
των ηρώων μας στα adventures.
Αντιθέτως, συχνά μοιάζει περισ-
σότερο μπερδεμένος κι από τον
ίδιο τον πρωταγω-
νιστή.
ANJA MOUse:
Η
γλυκιά φουρνάρισ-
σα του Mouse-
wood. Φιλική και
καλοπροαίρετη, θα
αναλάβει τις γα-
στρονομικές ετοι-
μασίες για το Tree-
top Festival, αν βέβαια τη βοη-
θήσετε να ξεπεράσει κάποιες
δυσκολίες. Θα σας φανεί χρήσι-
μη όμως και σε αρκετές περι-
πτώσεις ακόμα.
ARO MOLeNA:
Ο
αποκαλούμενος
και Old Magician
άλλοτε εμφανίζε-
ται ως διάφανο
όραμα, άλλοτε ως
γίγαντας και γενι-
κά δεν φείδεται
μορφών και ικανο-
τήτων. Παλιός γνωστός του Mar-
quis De Hotto, θα βάλει κι αυτός
το χεράκι του στην εκπαίδευσή
σας με καίριες συμβουλές στα
κατάλληλα χρονικά σημεία. Ειδι-
κά όταν το αινιγματικό κουνέλι
απουσιάζει…
sUsPICIOUs CHARACTeRs:
Δε θα μπορούσαν να φαίνονται
περισσότερο μουλωχτοί και
ύποπτοι ακόμα κι αν φορούσαν
μια πινακίδα νέον, στην οποία
να αναβοσβήνει η φράση BAD
GUys. Για μεγάλο χρονικό διά-
στημα απλώς στέκονται σε διά-
φορα σημεία και αναφωνούν
πως έχουν τη λύση… δε θα μεί-
νουν άπραγοι για πάντα όμως.
Τι να κρύβεται κάτω από τις μά-
σκες τους;
zAROFF:
zaroff ακούμε και
zaroff δεν βλέπουμε, σε σχεδόν
ολόκληρο το παιχνίδι. Το μπα-
ούλο που μας εμφανίζεται όταν
ακολουθούμε τις
οδηγίες φαίνεται
να ανήκει σε αυ-
τόν, από το δικό
του καπέλο εμφα-
νίστηκε ο Marquis,
ενώ παντού υπάρ-
χουν αναρτημένες
αφίσες, οι οποίες
διαφημίζουν την επικείμενη πα-
ράστασή του. Δεν γνωρίζουμε
όμως ούτε πότε ούτε πού θα γί-
νει αυτή. Τελικά, πρόκειται για
υπαρκτό πρόσωπο;
eMMeT
MeLANOPLUs
O’ DONNeLL:
Αν
και το The Night of
the Rabbit δεν εί-
ναι χιουμοριστικό
παιχνίδι κατά βά-
ση, το ξεκαρδιστι-
κό ανθρωπάκι με
τα πράσινα αποτε-
λεί εξαίρεση. Κλεπτομανής που
γίνεται ορατός μόνο με τη βοή-
θεια του νομίσματός σας, με
την κατάλληλη «παρότρυνση»
θα δεχτεί απρόθυμα να σας
οδηγήσει στον κόσμο του.
KITsUNe:
Η χαρι-
τωμένη Ασιάτισσα
παίρνει τη μορφή
αλεπούς και φαί-
νεται να δείχνει
ιδιαίτερη συμπά-
θεια προς τον Jer-
ry. Έρχεται κι αυτή
από άλλον κόσμο,
με μουντά χρώμα-
τα και ανατολίτικες καταβολές.
Από τους χαρακτήρες που, κα-
τά τη γνώμη μου, άξιζαν περισ-
σότερο screen time.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
Ίσως ο πιο πολυσύνθετος γρίφος του The
Night of the Rabbit.
Έχουμε πάρτι εδώ!