Page 145 - PC Master τ. 286

145
PC Master
ένα παιχνίδι το οποίο όχι απλώς
είναι παντελώς άσχετο με το
KOTOR, αλλά είναι στην πραγ-
ματικότητα ένας μέτριος κλώ-
νος του WoW (το οποίο ποτέ
δεν μου άρεσε), με βελτιωμένα
αλλά εξίσου παιδικά γραφικά
και ορισμένα σενάρια τα οποία
ξεγελούν τον παίκτη όσο κάνει
leveling ώστε να πιστέψει πως
ναι, παίζει KOTOR! Με δύο λόγια
καμία σχέση με το «κάτι εντε-
λώς καινούργιο» που υπόσχο-
νταν Bioware και Electronic Arts
πριν την κυκλοφορία του παι-
χνιδιού.
Για μία ακόμη φορά οι μεγάλοι
«
οίκοι» μας απογοήτευσαν οι-
κτρά, για να μην πω ότι μας κο-
ρόιδεψαν! Άλλο πράγμα μας
υποσχέθηκαν, άλλο κυκλοφόρη-
σαν και άλλο εξελίσσουν. Και
καλά, από την ΕΑ είναι αναμενό-
μενο κάτι τέτοιο (δεν αναδείχθη-
κε τυχαία ως η χειρότερη εται-
ρεία!), από την Bioware όμως
δεν περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο!
Δεν ξέρω τελικά ποιος από τους
δύο φταίει πραγματικά γι’ αυτό
το χάλι, όμως για μένα θα την
«
πληρώσουν» και οι δύο…
Κλείνοντας θα ήθελα και πάλι
να ζητήσω συγνώμη για το μέ-
γεθος του e-mail μου και να εκ-
φράσω την ευχή μου να δημοσι-
ευτεί, μήπως και τη «γλιτώσουν»
κάποιοι άλλοι και δεν την «πατή-
σουν» όπως εγώ…
Ευχαριστώ,
Θανάσης Νικόλτσιος
Φίλε Θανάση, κατ’ αρχάς, πά-
ρε μία βαθιά ανάσα και χαλάρω-
σε! Είναι γεγονός πως αρκετά
(
αν όχι όλα) από τα παράπονά
σου είναι δικαιολογημένα. Έξι
ολόκληρα χρόνια ύστερα από
την κυκλοφορία του World of
Warcraft, όλοι μας σίγουρα πε-
ριμέναμε να δούμε κάτι διαφο-
ρετικό από μία εταιρεία όπως η
Bioware, ιδιαίτερα από τη στιγ-
μή που είχε στο «βιογραφικό»
της τα εκπληκτικά KOTOR, δεί-
χνοντας ότι, αν μη τι άλλο, το
«
έχει» το σύμπαν του Star Wars.
Είχε στα χέρια της ένα εκπλη-
κτικό franchise, το οποίο στο
παρελθόν το είχε εκμεταλλευ-
τεί άριστα και οπωσδήποτε οι
προσδοκίες των fans (και όχι
μόνο) δεν περιορίζονταν σε
έναν «κλώνο» του WoW, σε
έναν γαλαξία πολύ, πολύ μα-
κριά…
Με τον συγκεκριμένο τίτλο η
Bioware μάλλον αδικεί τον ίδιο
της τον εαυτό, καθώς δεν μας
έχει συνηθίσει στην αντιγραφή
άλλων τίτλων, όσα χρήματα και
αν δαπανήθηκαν για την παρα-
γωγή του, και για το λόγο αυ-
τόν έχει αναπτυχθεί η παραφι-
λολογία πως πίσω από την επι-
λογή της αντιγραφής του WoW
κρύβεται στην ουσία η «στυγνή»
ΕΑ. Υπάρχει μία λογική σε αυτό
το σκεπτικό, από την άποψη ότι
μόνο μία «συμμορία λογιστών»
θα μπορούσε να επιβάλει σε
μία εταιρεία να αντιγράψει μία
«
επιτυχημένη συνταγή» (όπως
είναι αυτή του WoW) σε τόσο
μεγάλο βαθμό, καθώς η
Bioware ουδέποτε στο παρελ-
θόν επέδειξε τέτοια «αναισθη-
σία» στις προσδοκίες των φίλων
της. Από την άλλη, βέβαια, αν
αναλογιστεί κανείς τη μη (εμ-
φανή τουλάχιστον) ανάμειξή
της σε άλλους ΑΑΑ τίτλους της
Bioware, όπως για παράδειγμα
στα Mass Effect και Dragon
Age, μάλλον πρόκειται για συ-
νομωσιολογία.
Πέραν τούτου, δεν μπορούμε
παρά να συμφωνήσουμε μαζί
σου όσον αφορά το f2p μοντέ-
λο του SWTOR. Είναι μία από τις
λιγότερο «τίμιες» υλοποιήσεις
που έχουμε δει στην αγορά, κα-
θώς οι f2p παίκτες έχουν περισ-
σότερους περιορισμούς και από
τη δημοσιονομική πολιτική της
Ευρώπης! Βέβαια, υπάρχει το
«
ελαφρυντικό» ότι το SWTOR
στην ουσία εξαναγκάστηκε από
την αγορά να υιοθετήσει f2p
μοντέλο, ιδιαίτερα μετά την
αθρόα αποχώρηση συνδρομη-
τών στα μέσα του περασμένου
έτους.
Σε όλα τα δικά σου «παράπο-
να», ερχόμαστε να προσθέσου-
με και άλλο ένα. Σε έναν τίτλο
που, λόγω lore αν μη τι άλλο,
«
φωνάζει» στην κυριολεξία για
Realm vs Realm, η Bioware επέ-
λεξε απλώς να υλοποιήσει ένα
μετριότατο έως κακό PvP τύπου
Battlegrounds.
Σε τελική ανάλυση πάντως
υπάρχει και η θετική πλευρά
τους πράγματος. Με οκτώ αρ-
κετά διαφορετικά σενάρια και
με το f2p μοντέλο, το οποίο
είναι λιγότερο περιοριστικό
στο leveling, το SWTOR μάλ-
λον αποτελεί ένα καλό
multiplayer
KOTOR, αλλά
τίποτε περισ-
σότερο. Όσοι από
την άλλη δεν μπορούν
να βγάλουν από το μυαλό
τους το concept του MMORPG
κι ενδιαφέρονται για endgame
content, μάλλον θα πρέπει να
ψάξουν να το βρουν σε κάποι-
ον άλλο τίτλο…
KINECTΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ!
Hello everybody,
Διάβασα πως το νέο Kinect θα
κυκλοφορήσει για Windows PC
κάποια στιγμή μέσα στο 2014,
ενώ το ίδιο ακριβώς hardware
θα βγει στην αγορά το φετινό
χειμώνα μαζί με το Xbox One.
Γιατί αυτή η διαφοροποίηση με-
ταξύ κονσόλας και PC και τι δυ-
νατότητες θα υπάρχουν για τον
υπολογιστή;
«
Cannibalus»
Φίλε Cannibalus, σύμφωνα με
την Build, η Xbox One version
του Kinect 2 δεν θα δουλεύει
με το PC. Ο λόγος είναι πως θα
έχει custom interface. To
original Kinect χρησιμοποιούσε,
επίσης, ένα custom connector,
αλλά για να είναι συμβατό με
τα παλαιότερα Χboxes, συνο-
δευόταν από ένα USB adaptor.
Αυτός ο adaptor ήταν που κατέ-
στησε δυνατό το Kinect να δου-
λεύει με το PC και να οδηγήσει
τη Microsoft να κυκλοφορήσει
τη νέα version του και ένα SDK
για τα Windows.
PC
Έχετε λυσσάξει όλοι με το KOTOR! Αρπάξτε τώρα ένα Force Lightning
να έρθετε στα ίσια σας…
Φανταστείτε όμως Operation στο SWTOR
χρησιμοποιώντας Kinect…