Page 87 - PC Master τ. 287

R
eview
87
PC Master
a mouth να «κόβει και να ράβει» το σενά-
ριο που του στέλνει η High Moon Studios
στο διαμέρισμά του και αφορά στο συμβό-
λαιο δολοφονίας ενός διεφθαρμένου κα-
ναλάρχη. Αφού ο Deadpool δημιουργεί ένα
τεράστιο «λουτρό αίματος» στα γραφεία
του καναλιού, διαφεύγει με τον καναλάρ-
χη στους υπονόμους (επάνω σε ένα φου-
σκωτό κάστρο!) και τινάζει το budget του
παιχνιδιού στον αέρα. Ο Peter (υπεύθυνος
στη High Moon Studios) κράζει τηλεφωνι-
κά τον πρωταγωνιστή του game (ο οποίος
τον γράφει στα… παλιά του τα παπούτσια),
την ίδια ώρα που ο Mister Sinister απαγά-
γει και στη συνέχεια σκοτώνει τον κανα-
λάρχη, με τον Deadpool να τα «παίρνει
κρανίο» επειδή χάλασε το συμβόλαιο και
ζητά εκδίκηση από τον Sinister.
Ουσιαστικά, το σενάριο δεν είναι σπου-
δαίο, όμως ο χαρακτήρας του Deadpool
δίνει ζωντάνια, φρεσκάδα και πρωτοτυπία,
με τις ατάκες που πετάει κατά τη διάρκεια
του παιχνιδιού. Τα προσχήματα τα σώζει
λοιπόν ο πρωταγωνιστής, με τη High Moon
Studios και τον Daniel Way να παίρνουν
ένα συνονθύλευμα σκέψεων και να το με-
τατρέπουν σε –ο Deadpool να το κάνει–
σενάριο. Θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύ-
τερη πλοκή, καλύτεροι villains (ο πρωτα-
γωνιστής παραδέχεται μέσα στο παιχνίδι
πως οι αντίπαλοί του είναι από την D-List),
όμως οι developers προτίμησαν να τονί-
σουν την παρουσία και την προσωπικότη-
τα του Wade Wilson (έτσι λέγεται στην
πραγματικότητα ο ήρωάς μας), από το να
δημιουργήσουν κάτι αξιόλογο.
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ, ΟΠΛΑ ΚΑΙ UPGRADES
Ο παίκτης, αρχικά, γνωρίζει τη μούρλα
του Deadpool κατά την ξενάγησή του στο
διαμέρισμα του πρωταγωνιστή (τρώει πί-
τσα, πίνει μπύρες, μαγειρεύει στην κουζί-
να, πηγαίνει τουαλέτα για «No 2», σερφά-
ρει στο Ιnternet), ενώ μόλις ξεκινά τις
αποστολές υπάρχει tutorial για τις κινή-
σεις που είναι διαθέσιμες. Light και heavy
attacks, stealth kill, teleport και ranged
weapons συνθέτουν το οπλοστάσιο του
DP. Και με το «καλημέρα» εμφανίζονται τα
πρώτα προβλήματα. Η ταυτόχρονη χρήση
keyboard με mouse για το συγκεκριμένο
τίτλο είναι ίσως η πιο άβολη εμπειρία
gaming ever (έχε χάρη που δεν αναγνώρι-
ζε το controller). Το γεγονός πως ο παί-
κτης καλείται να παίξει έναν τίτλο, όπως
το «Deadpool», με χειρισμό Call Of Duty,
πιθανόν να είναι ότι πιο διεστραμμένο έχει
σκεφτεί ποτέ game developer! Από την
αρχή θα φανεί δύσκολο στους users να
συντονίσουν τη χρήση των δύο περιφερει-
ακών, αφού με το keyboard μπορούν να
προχωρούν προς όποια κατεύθυνση επιθυ-
μούν, αλλά αναγκαστικά θα χρειαστούν το
ποντίκι για να γυρίσουν την κάμερα στην
γωνία που επιθυμούν και να δουν τι υπάρ-
χει στο χώρο που κινούνται.
Εξαιτίας της χαρακτηριστικής ευκολίας
να σκοτώνει εχθρούς βγάζοντας… βόλτα
τα σπαθιά (με ένα χτύπημα «πέφτουν» δύο-
δύο οι αντίπαλοι), ο παίκτης βλέπει ξεκά-
θαρα ότι ο τίτλος που παίζει, αν δεν είχε
την πιστή απόδοση του Deadpool, ίσως και
να μην έμπαινε στον κόπο να το αγοράσει
ποτέ. Βαθμός δυσκολίας ουσιαστικά δεν
υπάρχει και αν ο χρήστης δεν εγκλωβιστεί
από 30 αντιπάλους να τον χτυπάνε και να
τον πυροβολούν, τότε είναι ζήτημα χρόνου
να «καθαρίσει» το τοπίο και να προχωρήσει
στο επόμενο chapter του campaign σε
χρόνο dt. Ιδιαίτερα απαιτητικό δεν είναι το
παιχνίδι, ωστόσο, η χρήση του teleport εί-
ναι το δεύτερο πιο σημαντικό πλήκτρο με-
τά τις melee attacks.
Για να δοθεί όμως πλουραλισμός κινή-
σεων και να σπάσει η ανία από τη μονότο-
νη σφαγή των ίδιων και των ίδιων αντιπά-
λων, οι developers έφτιαξαν combos και
special attacks, τα οποία ξεκλειδώνονται
αφού γεμίσει το momentum bar. Με τους
συνδυασμούς αυτούς, οι ήδη –αρκετά εύ-
κολοι– αντίπαλοι μετατρέπονται απλώς σε
μία «κόκκινη ομίχλη»…
Ο χρόνος για τον τερματισμό του cam-
paign υπολογίζεται κατά μέσο όρο στις 8
ώρες. Το replayability αυξάνεται αρκετά
Κilling...
...
some more killing...
...
and even more killing!
Η ταυτόχρονη χρήση
keyboard με mouse είναι
ίσως η πιο άβολη
εμπειρία gaming ever