R
eview
λα παρόμοια. Λόγω της δυσκολίας, έκανα
μεθοδική χρήση σχεδόν όλων των
gadgets, αφού πλέον δεν εξοπλιζόμαστε
με silenced πιστόλι που φέρει άπειρα πυ-
ρομαχικά, όπως το προηγούμενο game
της σειράς. Μπορεί το combat να είναι
βιώσιμο σε χαμηλότερες δυσκολίες, στο
Realistic όμως θα πρέπει να θεωρείται
σαν ύστατη λύση, αλλά ακόμα και τότε
θα πρέπει να είσαστε καλά προετοιμασμέ-
νοι. Αν ανησυχείτε για το stealth κομμάτι
του παιχνιδιού, αναπαυτείτε βολικά. Είναι
εδώ και είναι δυνατό. Ανεβάστε το δείκτη
δυσκολίας για ακόμα μεγαλύτερο
challenge!
NIghT-vIsION FIshINg
Η AI του παιχνιδιού είναι από τα δυνατά
σημεία του gameplay. Οι σκιές δεν εγ-
γυώνται ότι θα παραμείνετε αόρατοι. Οι
εχθροί μπορεί να φέρουν φακούς ή night-
vision goggles, οπότε τα σκοτεινά μονο-
πάτια δεν είναι πάντα τα πιο ασφαλή. Αν
καταφέρετε και μπείτε σε cover ενώ ένας
εχθρός κόντεψε να σας εντοπίσει, αυτός
μπορεί να πλησιάσει για να επιθεωρήσει
καλύτερα. Βέβαια, δεν σας κοστίζει τίπο-
τα να τον γραπώσετε από την άνεση του
cover σας και να τον κάνετε να ξυπνήσει
ώρες αργότερα με πονοκέφαλο, αλλά η
πράξη σας δημιουργεί θόρυβο, ενώ όσο
προχωράτε στο παιχνίδι θα έχετε ακόμα
περισσότερους φρουρούς να αντιμετωπί-
σετε σε λιγότερο ευνοϊκές καταστάσεις.
Ευχάριστο δείγμα καλής ΑΙ ήταν όταν
έστειλα έναν φρουρό να συναντήσει το
δημιουργό του, και ενώ σκεφτόμουν πώς
να «φάω» τα φιλαράκια του, ο ένας εκ
των δύο ρώτησε: «Ρε συ, μήπως είδες τον
Μήτσο;», και αφού ο άλλος απάντησε αρ-
νητικά, σήκωσαν τα όπλα τους και εξε-
ρεύνησαν το χώρο, μπας και βρουν το, νε-
κρό πλέον, Μήτσο.
Το Mark & Execute system (ή omgwtf,
wallhack aimbot noob helper, για τους
haters) βρίσκεται και εδώ, και ανάλογα με
τη δυσκολία που ορίσατε (η οποία, παρε-
μπιπτόντως, μπορεί να αλλαχθεί στην αρ-
χή κάθε αποστολής), απαιτεί περισσότερα
takedowns για να ενεργοποιηθεί. Μαρκά-
ρετε τους στόχους σας και αν είστε in
range, μπορείτε να πατήσετε το αντίστοι-
χο πλήκτρο και θα δείτε τον Sam να εκτε-
λεί σε slow motion όλους τους κακούλη-
δες. Το παιχνίδι μάς προτρέπει να αξιοποι-
ήσουμε το σύστημα, καθώς τρέχουμε κα-
τά πάνω τους, για bonus style effect, αλ-
λά η αλήθεια είναι πως τέτοιες
hollywoodίες απαιτούν πολύ λεπτούς χει-
ρισμούς, και σε αυτό το παιχνίδι τα
controls δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Χω-
ρίς να είναι τελείως αδύνατο στην εκμά-
θηση, το παιχνίδι θα δυσκολέψει ακόμα
και βετεράνους action gamers, αφού για
τις ανάγκες του game θα αξιοποιήσετε
σχεδόν όλα τα πλήκτρα του αριστερού μι-
σού του πληκτρολογίου σας. Όχι μόνο
πανδύσκολα στην εκμάθηση, τα controls
μπορούν και να σας «κάψουν» αφού είναι
εύκολο να μεταπηδήσετε ένα εμπόδιο
που δεν θέλετε ή να καλυφθείτε στη λά-
θος μεριά ενός τοίχου. Εδώ η αιρετική λύ-
ση του Gamepad δεν νομίζω να σας βοη-
θήσει και πολύ, ενώ δυστυχώς τα ίδια
προβλήματα θα συναντήσουν και οι απα-
νταχού spies στο Spies vs Mercs.
Ο ΨΑΡAΣ κΑΙ Ο ΜΙΣθΟφOΡΟΣ
Multiplayer σε Splinter Cell game; Μα
ναι! Δεν θυμάστε το αντίστοιχο mode
στο SC: Double Agent; Εδώ επιστρέφει
ακόμα πιο δυναμικά με ακόμα περισσό-
τερα modes. Για τους αμύητους έχουμε
δύο ανόμοιες παρατάξεις οι οποίες
ανταγωνίζονται στα διαδικτυακά
lobbies. Οι Spies παίζονται όπως ακριβώς
και ο Sam, από προοπτική τρίτου προσώ-
που, με τα gadgetάκια τους και τα όπλα
τους, αλλά δεν πιάνουν μία μπροστά
στους Mercenaries, οι οποίοι είναι οπλι-
σμένοι με τα δικά τους gadgets και αλε-
ξίσφαιρες στολές, ενώ παίζονται σχεδόν
αποκλειστικά από 1st person. Εννοείται
πως οι κατάσκοποι είναι πολύ πιο γρήγο-
ροι και αίλουροι, γι’ αυτό και θα πρέπει
PC Master
78
Ως Merc, η παρακολούθηση των καμερών είναι
μία legit τακτική!
I’m Commander Fisher and this is my favorite
plane in the Citadel!
Τι extraction μου λες; Το ρομαντικό φεγγάρι και το γραφικό φάρο δεν τα βλέπεις;