Page 106 - PC Master τ. 289

R
eview
PC Master
106
E
κείνο για το οποίο δεν μπορεί
κανείς να ψέξει την KING Art
είναι για ασυνέπεια ή αφερεγ-
γυότητα ως προς την έγκαιρη
παράδοση των τριών επεισο-
δίων. Παραμένει, ωστόσο,
ερώτημα το κατά πόσο αυτό το format ταί-
ριαζε στη συγκεκριμένη ιστορία και αν η
απόφαση πάρθηκε πριν, μετά ή κατά τη
διάρκεια της συγγραφής της (τείνω προς
την τρίτη επιλογή), αφού δεν δείχνει να
της προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο, πέρα από
το να τοποθετεί ένα κενό 30 ημερών μετα-
ξύ των επισκέψεων του παίκτη στα ίδια και
τα ίδια μέρη και το αναμάσημα του ίδιου
story προς επιμήκυνση του gameplay.
ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΠΟΥΛΙ ΑΠΟ ΤΗ
ΜΥΤΗ ΠΙΑΝΕΤΑΙ
Υποθέτω πως όσοι ασχοληθούν με το
παιχνίδι θα το κάνουν τώρα που διατίθεται
ολοκληρωμένο, συνεπώς θα προσπαθήσω
να παραμείνω όσο περισσότερο ασαφής γί-
νεται σχετικά με τα τεκταινόμενα του τρί-
του επεισοδίου/κεφαλαίου. Θα περιοριστώ
να αναφέρω ότι αρχικά παίρνουμε υπό τον
έλεγχό μας και τρίτο χαρακτήρα, επίσης
από την πλευρά των διαρρηκτών, ώστε να
αποκαλύψουμε σταδιακά όλες τις παρα-
σκηνιακές λεπτομέρειες από τα γεγονότα
που έλαβαν χώρα στο κρουαζιερόπλοιο
αλλά και στο μουσείο. Στο timeline του κε-
ντρικού σεναρίου, η μοναδική στιγμή που
η πλοκή προχωράει πέρα από τα γεγονότα
που είδαμε στο μέσον του δεύτερου Chap-
ter είναι στο εκτενέστατο βίντεο του τερ-
ματισμού, το οποίο είναι σχεδόν βέβαιο ότι
θα διχάσει με τις αποκαλύψεις που περι-
λαμβάνει. Προσωπικά, το φινάλε δεν με
έπεισε και θεωρώ ότι αποσκοπεί σχεδόν
αποκλειστικά στον εντυπωσιασμό του παί-
κτη, χωρίς να πατάει σε στέρεες βάσεις.
Τέτοιου είδους τεχνάσματα μπορούν –υπό
προϋποθέσεις– να λειτουργήσουν αρκετά
αποτελεσματικά σε μία ταινία ή ένα βιβλίο,
αλλά τα video games είναι διαφορετικό μέ-
σον και απαιτεί εξαιρετικά λεπτούς και
προσεκτικούς χειρισμούς, ειδάλλως ο παί-
κτης καταλήγει να αισθάνεται εξαπατημέ-
νος. Ωστόσο, οφείλω να ομολογήσω ότι
συνολικά το τρίτο επεισόδιο κάνει ό,τι μπο-
ρεί για να καλύψει όλα τα κενά και να εμ-
βαθύνει στις προσωπικές ιστορίες των χα-
ρακτήρων, αν και αυτό συμβαίνει εις βάρος
της κεντρικής πλοκής και της ίντριγκας που
δείχνει να έμεινε από βενζίνη κάπου στα
μισά της διαδρομής.
ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ
Παρατηρείται σε πολλές εκφάνσεις της
λογοτεχνίας το φαινόμενο του λεγόμενου
expositional dialogue, δηλαδή 1-2 σκηνές
τοποθετημένες σε στρατηγικά σημεία της
πλοκής (συνήθως κατά τη μέση και λίγο
πριν το τέλος), όπου οι χαρακτήρες κάθο-
νται και εξηγούν στο θεατή τι συνέβη και
γιατί, προσποιούμενοι ότι συζητάνε μεταξύ
τους. Οι developers του The Raven αποφά-
σισαν να σπάσουν τις σκηνές αυτές σε μι-
κρότερες και να τις απλώσουν στο δεύτερο
μισό της ιστορίας, όπου παίρνουμε τον
έλεγχο των ως τότε αθέατων απατεώνων
και παρακολουθούμε τη δράση τους, τα
αποτελέσματα της οποίας κατέληξαν στη
ληστεία του Καΐρου. Δυστυχώς, αυτό το
εύρημα όσο περνάει η ώρα μοιάζει όλο και
περισσότερο ανούσιο, ειδικά από τη στιγμή
που το παιχνίδι σε βάζει να κάνεις αγγαρεί-
ες για να δεις πράγματα που τα γνώριζες
ήδη.
Πέρα από το σενάριο, που αναπόφευκτα
θα απογειωνόταν ή θα χαντακωνόταν από
THE RAVEN
LEGACY OF A MASTER THIEF, CHAPTER 3
Αν και δεν του φαινόταν, η ιστορία του βιολι-
στή παρουσιάζει ενδιαφέρον.
Τελικά υπήρχε και κάποιος άλλος στην αίθου-
σα εκείνη την ώρα...
Η σύλληψη του λαθρεπιβάτη, ιδωμένη από άλλη οπτική γωνία.
Μικροαπατεώνες
Tου Αντώνη «maladroid» Βαλασιάδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Dell Inspiron 15R SE, Core i7-3612QM,
6
GB RAM, Radeon HD 7730M 2GB,
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Η τσαπατσουλιά της KING Art ξαναχτυ-
πά: bugs, glitches, αόρατα sprites,
animation που κολλάει και σε υποχρεώ-
νει σε load, γενικά απαράδεκτη κατάστα-
ση, σε πλήρες κοντράστ με την ποιότητα
των γραφικών. Σώζετε συχνά για να απο-
φύγετε τα χειρότερα.