Watch Dogs
ΤΒΑ
Για πρώτη φορά στην ιστορία των ταινιών βασισμένων σε video
games ανακοινώθηκε η προβολή του film πριν από την κυκλοφο-
ρία του παιχνιδιού. Βέβαια, στην περίπτωση του «Watch Dogs», η
Sony έχει αρκετούς άσσους στο μανίκι της. Ένα πρωτοποριακό σε-
νάριο παιχνιδιού με πολλές προοπτικές κινηματογραφικής εξέλι-
ξης, έναν πολλά υποσχόμενο ήρωα και φυσικά ένα μεγάλο κοινό
έτοιμο να κονταροχτυπηθεί στα ράφια του παιχνιδιού το ίδιο δευ-
τερόλεπτο κυκλοφορίας του. Οι ανακοινώσεις για τη συγκεκριμένη
ταινία είναι ελάχιστες για την ώρα, αφού ο τίτλος μόλις που έχει
προλάβει να κυκλοφορήσει. Θα περιμένουμε λοιπόν υπομονετικά
για περισσότερα νέα, καθώς έχουμε εξασκηθεί καλά αναμένοντας
το ομώνυμο παιχνίδι τα τελευταία δύο χρόνια!
Splinter Cell
ΤΒΑ
Ακόμα μία συνεργασία της Ubisoft με τη New Regency για τη με-
ταφορά του Splinter Cell στις κινηματογραφικές αίθουσες. Ήρθε η
ώρα λοιπόν να δούμε τον Sam Fisher να ενσαρκώνεται από τον
Tom Hardy (Inception, The Dark Knight Rises και Warrior). Παρ’
όλες τις εξαιρετικές προδιαγραφές για την ταινία «Splinter Cell», η
απουσία του «καπετάνιου» Tom Clancy στο σενάριο θα είναι εμφα-
νής. Τη συγγραφή ωστόσο έχει αναλάβει ο Eric Warren Singer (The
International). Για την ώρα οι πληροφορίες μένουν σε αυτό το ση-
μείο, ενώ η παραγωγή έχει ήδη κάνει τα πρώτα της βήματα, χωρίς
περισσότερες επίσημες ανακοινώσεις.
PC
47
PC Master
ASSASSIN’S CREED
Σκηνοθεσία:
Scott Frank
Σενάριο:
Michael Lesslie
Πρώτη προβολή:
Μάιος 2015
Αρκετά ασχοληθήκαμε με τις καταιγιστικές ανακοινώσεις και
κυκλοφορίες τίτλων AC, καιρός να δούμε κάτι διαφορετικό. Μία
ταινία, ας πούμε! Φέτος το καλοκαίρι λοιπόν, ξεκίνησαν τα γυρί-
σματα της ομώνυμης ταινίας «Assassin’s Creed». Με τη Ubisoft
στο τιμόνι, σε συνεργασία με τη New Regency, αυξάνονται όλο
και περισσότερο οι προσδοκίες μας για ένα πολύ προσεγμένο
project. Το σενάριο της ταινίας έχει αφεθεί στα έμπειρα χέρια
του Scott Frank, ο οποίος έχει γράψει μεταξύ άλλων τα «The Wolverine», «Minority Report» και «Out of Sight». Ο πρωταγωνιστι-
κός ρόλος του Desmond έχει ήδη δοθεί στον πολλά υποσχόμενο Michael Fassbender (Prometheus, X-Men, The Counselor).
Meanwhile στα γυρίσματα
του Assassin’s Creed.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην αφιερώ-
σουμε λίγο χώρο «τιμής ένεκεν» στο αρχηγό-
πουλο των παιχνιδοταινιών, Uwe Boll. Αυτό
το αγόρι γεννήθηκε με έναν και μόνο σκοπό:
να σπάσει το νευρικό σύστημα (και όχι μό-
νο) κάθε gamer. Παρ’ όλα αυτά, ας μην είμα-
στε κυνικοί και κακόβουλοι. Η μεταφορά
ενός video game στη μεγάλη οθόνη δεν εί-
ναι απλή υπόθεση, αν μη τι άλλο, έχω να του
αναγνωρίσω ένα μεγάλο ταλέντο στο να με-
ταμορφώνει επιτυχημένους blockbuster τίτ-
λους παιχνιδιών σε cult σκουπιδο-παραμύ-
θια για μικρούς και μεγάλους. Η καριέρα του
Dr Uwe Boll ξεκίνησε το 1992 και συνεχίζε-
ται μέχρι σήμερα, αφού τίποτα δεν μπορεί
να τον πτοήσει. Κάποιοι ίσως απορείτε με
τον τίτλο «Dr», όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Ο εν λόγω κύριος έχει στα χέρια του διδα-
κτορικό πτυχίο στη λογοτεχνία από το 1995.
Εδώ λοιπόν έρχεται ένα αναμενόμενο ερώ-
τημα: Είναι τόσο εύκολο να πάρει κάποιος
αυτό το πτυχίο από το Πανεπιστήμιο της Κο-
λωνίας (προφανώς και όχι) ή μήπως εμείς
έχουμε πέσει θύματα trolling του κυρίου
Boll;
Για να ενισχύσω περισσότερο τις αμφιβο-
λίες, θα ανατρέξουμε στην «υπερπαραγω-
γή» με τον τίτλο Postal, μία πραγματικά
αξιοθρήνητη και ανέμπνευστη ταινία (όπως
οι περισσότερες). Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει
μία σκηνή στο πάρκο «Little Germany»,
όπου ο Boll, υποδυόμενος τον εαυτό του,
δίνει μία τηλεοπτική συνέντευξη στην οποία
φαίνεται έντονα ένας αυτοσαρκασμός, μία
σάτιρα στις ίδιες τις ταινίες του, ενώ δείχνει
να έχει πλήρη επίγνωση για το «όνομά» του
στην πιάτσα των σκηνοθετών. Τίποτα από
αυτά όμως δεν φαίνεται να τον ενοχλεί ή να
τον πτοεί στην εξέλιξη της πορείας του. Τό-
σο απτόητος που σε ένα από τα πιο πρό-
σφατα νέα του έκανε έκκληση για τη χρημα-
τοδότηση του «Postal 2» μέσω του
kickstarter. Για καλή μας τύχη βέβαια, η
χρηματοδότηση απορρίφθηκε για ευνόη-
τους λόγους. Όμως δεν σας φαίνεται πως
όλες αυτές οι απύθμενα χαμηλές κριτικές
και movie reviews της πρώτης ταινίας έρχο-
νται σε αντιπαράθεση με αυτή την αυτοπε-
ποίθηση που φαίνεται να τον διέπει; Μήπως
τελικά υπάρχει κάποιος μυστηριώδης λόγος
που αναλαμβάνει να «βασανίσει» κάποιο
video game μεταφέροντάς το στον κινημα-
τογράφο, αποσπώντας φρέσκες ντομάτες
και άλλα παρόμοια οπωρολαχανικά;
Ταινίες όπως το «Alone in the Dark» και
«
BloodRayne» δεν θα μπορούσαν να έχουν
αποδοθεί χειρότερα στις κινηματογραφικές
αίθουσες. Οι αντιδράσεις του κοινού
(
gamers και μη), αλλά και των κριτικών κινη-
ματογράφου ήταν είτε η απλή εξαγρίωση
για την άθλια μεταφορά τους είτε η απο-
στροφή ακόμα και για το ομώνυμο video
game. Παρ’ όλα αυτά, είναι αξιοθαύμαστο
το γεγονός ότι και για τις δύο ταινίες ο Uwe
όχι απλώς δεν σταμάτησε την παραγωγή
τους αλλά συνέχισε, σκηνοθετώντας δεύτε-
ρο και τρίτο μέρος. Περίπου στα ίδια ανέ-
μπνευστα πλαίσια κινήθηκε και για τις υπό-
λοιπες παιχνιδο-μεταφορές του, όπως το
«
Far Cry» (2008), «House of the Dead»
(2003),
Postal (2007), ενώ η φιλμογραφία
του δεν περιορίζεται μόνο στο στενό κύκλο
τον video games, αλλά και σε άλλου είδους
ταινίες. Η απορία ωστόσο παραμένει ίδια:
Ποιοι είναι εκείνοι που χρηματοδοτούν αυτά
τα σινε-σκουπίδια και κυρίως γιατί;!
UweBoll
Uwe, μη σε σκιάζει φοβέρα! Έρχεται νέο υλικό
για έμπνευση...
Ακόμα μία υποψηφιότητα για anti-Oscar!