R
eview
85
PC Master
μέρωσης έδωσαν το προσωνύμιο Cain
Killer, λόγω της ιδιαιτερότητάς του να στο-
χοποιεί αδέρφια και τελικά να τα σκοτώνει
με μηχανικές κατασκευές που θυμίζουν τις
ταινίες Saw. Τρία χρόνια αργότερα, με τον
Cain να παραμένει ελεύθερος αλλά να έχει
καταλήξει στο αρχείο, η Erica ανέλαβε μαζί
με το συνεργάτη της John McCoy την υπό-
θεση του Hangman, ενός ακόμα ψυχασθε-
νή που απαγχόνιζε τα θύματά του πριν
βρεθεί και αυτός νεκρός. Η πρωταγωνί-
στρια λάμβανε ανώνυμες πληροφορίες
από κάποιον άγνωστο που αυτοαποκαλού-
νταν The Oracle. Στο φινάλε του πρώτου
επεισοδίου, δεν κατάφερνε να σώσει τη δι-
ευθύντρια του τμήματος Madison Davies
από την ίδια μοίρα.
Στο δεύτερο μέρος, The Wise Monkey,
το κεντρικό γεγονός ήταν η απαγωγή του
πράκτορα Jarred Sullivan από έναν νέο ser-
ial killer που είχε τη μακάβρια συνήθεια να
κόβει τις γλώσσες, τα αυτιά και τα μάτια
των θυμάτων του. Το γραφείο λειτουργού-
σε πλέον υπό τη διοίκηση του Samuel
McAdams, ο οποίος ήταν διευθυντής και
στο παρελθόν κατά την περίοδο του θανά-
του του Scott. Δίνοντας μία νέα μάχη με το
χρόνο και χρησιμοποιώντας ολοένα πιο
ανορθόδοξες μεθόδους, η Erica αυτήν τη
φορά θα κατορθώσει να σώσει την τελευ-
ταία στιγμή τον Jarred. Για άλλη μία φορά
όμως, ο δολοφόνος δεν θα συλληφθεί από
το τμήμα, αλλά θα βρει με τη σειρά του το
θάνατό του όταν κάποιος τον σπρώξει από
ένα κτήριο. Αυτός ο κάποιος ήταν ο Oracle,
ο ίδιος που είχε αποπειραθεί να σκοτώσει
τον Sullivan και γινόταν πλέον φανερό πως
στοχοποιούσε τους πράκτορες που αρνού-
νταν να τον ακούσουν. Η Reed δεν σκό-
πευε να κάνει το ίδιο λάθος.
Το τρίτο επεισόδιο έφερε τον τίτλο The
Oracle και ήταν ασφαλώς επικεντρωμένο
στο μυστηριώδη πληροφοριοδότη μας. Το
παιχνίδι μάς αιφνιδίασε πλήρως, αφού αντί
να αποτελεί ένα ακόμα κυνηγητό με την
ταυτότητα του δολοφόνου να αποκαλύ-
πτεται στο τέλος, αυτήν τη φορά μας ενη-
μέρωσε από το ξεκίνημα ότι ο Oracle είναι
η Cordelia Smith, η όμορφη κοπέλα που
γνωρίσαμε στο πρώτο μέρος, ενώ επισκε-
πτόμασταν τον τάφο του αδερφού μας.
Γνωρίζοντας καλά τις ικανότητες της Erica,
την ενημερώνει για τις πράξεις της μέσω
οραμάτων που μοιράζονται. Είναι η μοναδι-
κή κληρονόμος μίας αμύθητης περιουσίας,
καθώς οι γονείς της έχουν πεθάνει, όπως
και ο αδερφός της ο Max, ενώ ο τρίτος
αδερφός Keith είναι αγνοούμενος εδώ και
χρόνια. Σ’ αυτό το μέρος παίξαμε και ως
Cordelia, η οποία έχει την ικανότητα να
βλέπει το μέλλον. Η δράση εκτυλίχθηκε
εξολοκλήρου στο κτήριο της οικογένειας
και οι αποκαλύψεις ήταν συγκλονιστικές: Ο
Keith ήταν γιος του δικηγόρου της οικογέ-
νειας Skorobeus, ήταν ακόμα ζωντανός και
αν και προς στιγμή έδειχνε να είναι το θύ-
μα, γρήγορα αποδείχθηκε πως επρόκειτο
για τον Cain Killer που κρατούσε περιορι-
σμένο η αδερφή του. Με τη λήξη του επει-
σοδίου, η Erica πυροβολούσε κατά λάθος
τον John.
Ενώ περιμένουμε να μάθουμε αν τελικά
ο John επέζησε από τον πυροβολισμό, το
ξεκίνημα του τέταρτου μέρους μάς τοπο-
θετεί χρονικά στο βράδυ του θανάτου του
Scott και για την ακρίβεια αμέσως πριν από
τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην αρχή
του πρώτου επεισοδίου. Η Erica συναντά
έναν ύποπτο που εμπλέκεται σε υπόθεση
εμπορίου όπλων της ρωσικής μαφίας (ο
οποίος για κάποιον περίεργο λόγο ονομά-
ζεται Stelios) γιατί υποψιάζεται πως έχει
πληροφορίες που μπορούσαν να την οδη-
γήσουν στον Cain Killer. Μετά το τέλος της
σκηνής αυτής, παίζουμε ως Cordelia το
επόμενο πρωί της μοιραίας νύχτας και βλέ-
πουμε πώς κατάφερε να παγιδεύσει τον
Keith. Αυτά τα δύο flashbacks αποτελούν
το εισαγωγικό κομμάτι του παιχνιδιού. Στο
παρόν πλέον, η Reed θα επισκεφτεί την
πνευματική της σύμβουλο Rose για να
ακούσει μία ιστορία από τον πόλεμο του
Βιετνάμ που σχετίζεται με τους ανθρώπους
που διαθέτουν ειδικές ικανότητες, τους
Psions. Το ξεκίνημα του παιχνιδιού με ξένι-
σε κάπως. Η αναμέτρηση με τον Stelios
μού φάνηκε εντελώς αχρείαστη, ενώ δεν
μου κόλλησε και ότι μπορούσες να πεθά-
νεις αν έκανες λάθος επιλογές, αφού είχα-
με να κάνουμε με τετελεσμένα γεγονότα.
Η δε εξιστόρηση της Rose έδειχνε εκτός
κλίματος.
Κάποιες φορές ένα φιλί είναι περισσότερο
συμβολικό παρά ερωτικό.
Η Erica υπερβαίνει τα εσκαμμένα.
Πλήθος αντικειμένων στο inventory μας, τα περισσότερα όμως αφορούν έναν γρίφο.
Αυτό που μας έκανε τη
μεγαλύτερη εντύπωση
στα τρία πρώτα μέρη
ήταν η ποικιλία που τα
χαρακτήριζε.
ΤΟ ΖΕΝΙΘ:
Στο υπόγειο του παρα-
λίμνιου σπιτιού των Smiths, οι δύο
γυναίκες κλήθηκαν να λύσουν μία
σειρά από γρίφους, άψογα εμπνευσμέ-
νους από την εγκληματική ιδιοφυΐα του
Keith. Έτσι, μας δόθηκε η δυνατότητα
να δούμε σε στιγμιότυπα κάθε έναν από
τους φόνους που διέπραξε ο Cain
Killer.
ΤΟ ΝΑΔΙΡ:
Το ξεκίνημα του παιχνι-
διού, με το flashback της under-
cover επίσκεψης της Erica στον
έμπορο όπλων, δεν μας έκανε με κανέ-
να τρόπο σοφότερους ως προς τα γεγο-
νότα της βραδιάς που σκοτώθηκε ο
Scott. Έμοιαζε σαν να μπήκε μόνο για
να λειτουργήσει ως tutorial της λειτουρ-
γίας του πορτρέτου.
HIGH AND LOW