R
eview
PC Master
88
Δ
εν ξέρω πώς και γιατί προέκυ-
ψαν αυτά τα revivals νεκρών
franchises, αλλά μ’ αρέσει
(
βλ. Rise of the Triad). Αυτά
τα παιχνίδια βρίσκονται εκεί
για να υπενθυμίζουν στους
παίκτες ότι δεν χρειαζόμαστε υπέρτατους
και ευγενείς σκοπούς για να προκαλούμε
απανωτές γενοκτονίες. Κανένας δεν θα
σε κρίνει αν ξεκινήσεις να σφαγιάζεις δαι-
μόνια αριστερά και δεξιά, επειδή είσαι
τσαντισμένος, επειδή επέζησες από μία
Αποκάλυψη και είσαι παραπάνω από ευ-
τυχισμένος να βάλεις μπρος το
contingency plan σου, επειδή, πολύ απλά,
γουστάρεις τη φάση. Έτσι, λοιπόν, το νέο
Shadow Warrior, που αποτελεί ένα re-
imagining του ομώνυμου παιχνιδιού που
βγήκε λίγο μετά από την ανακάλυψη της
φωτιάς, έρχεται για να μας δώσει μία δι-
καιολογία να τα σπάσουμε όλα. Αν είστε
από τους ανθρώπους που μετά τα ending
credits ενός τίτλου ξαπλώνετε στην μπα-
νιέρα σε εμβρυϊκή στάση και κλαίτε με το
κρύο νερό να λούζει τα γυμνά οπίσθιά
σας, ευχαριστώντας το Θεό για την τρομε-
ρή σουρεάλ και επική περιπέτειά σας, για
το βαρύγδουπο και πολυσήμαντο ταξίδι
σας, τότε το Shadow Warrior δεν είναι για
εσάς. Μην με παρεξηγήσετε, το παιχνίδι
θα σας αναγκάσει να κάνετε το ίδιο, αλλά
αυτήν τη φορά, για να καθαρίσετε τα αί-
ματα και τα σωθικά που θα σας πετάει
στα μούτρα η οθόνη για να βοηθήσει το
immersion.
YOu NO MEss wiTh LO wANg
Meet Lo Wang. Μούτρο, γενικότερα
badass και πολλά βαρύς μπράβος που
εργάζεται για τον Orochi Zilla, έναν πο-
λυεκατομμυριούχο μαφιόζο που τον
στέλνει με δύο μύρια ανά χείρας για να
αγοράσει το Nobitsura Kage, ένα katana
το οποίο ο κάτοχός του δεν θέλει να
αποχωριστεί με τίποτα. Αφού τα λεφτά-
κια που προσφέρει ο Wang δεν τον πεί-
θουν, σειρά παίρνουν τα σπαθιά και οι
τοίχοι βάφονται με αίμα. Η πρώτη μάχη
στο Shadow Warrior έχει πολύ έντονο
Kill Bill vibe και λειτουργεί εξαιρετικά
αποτελεσματικά ως tutorial. Τέλος πά-
ντων, μετά την πρώτη μάχη αρχίζουν τα
περίεργα. Ο Wang ρίχνεται αναίσθητος,
τον βάζουν μέσα σε ένα ξύλινο κλουβί
λες και πρόκειται για ανυπεράσπιστο ζω-
άκι του δάσους και… οι δαίμονες εισβάλ-
λουν στη Γη. Γιατί όχι; Στο πλευρό του
Wang έρχεται ο Hoji, ένας δαίμονας που
πήρε πόδι από το Shadow Realm και λει-
τουργεί ως κάφρος sidekick που το μόνο
που προσφέρει είναι story development
και comic relief. Εντάξει, αν δεν το πή-
ρατε χαμπάρι ήδη μέχρι εδώ, η ιστορία
στο Shadow Warrior παίζει δευτερεύο-
ντα ρόλο. Είναι αποτελεσματική στο να
δίνει κατεύθυνση στον παίκτη, να του
εξηγεί γιατί η οθόνη είναι τίγκα στα αί-
ματα κάθε πέντε δευτερόλεπτα, αλλά εί-
ναι απλοϊκή και προβλέψιμη (παρ’ όλο
που τελειώνει με μία αναπάντεχα θλιβε-
ρή νότα). Το Α και το Ω του παιχνιδιού εί-
ναι το gameplay, πιστό στη θρυλική
1990’
s gaming εποχή.
Το Katana στο original Shadow Warrior
ήταν ένα τυπικό melee όπλο το οποίο
χρησίμευε μόνο για να σκοτώσετε τους
πρώτους τυπάδες, μέχρι δηλαδή να βρεί-
τε ένα ranged όπλο με το οποίο θα
σπέρνετε το θάνατο. Εδώ, το Katana εί-
ναι ένα βιώσιμο όπλο από την αρχή μέχρι
και το τέλος του παιχνιδιού (με λίγες
εξαιρέσεις). It’s that good! Η πλειονότη-
τα των εχθρών στο παιχνίδι θα προσπα-
θήσουν να σας κάνουν με τα κρεμμυδά-
κια από κοντά, οπότε το μόνο λογικό εί-
ναι να τους ανταποδώσετε τη χάρη! Θα
δείτε από πρώτο χέρι, αν χρησιμοποιήσε-
τε το πιστό katana σας, τους εχθρούς να
SHADOW WARRIOR
Yes, please!
ΡΕ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ!
Φτου σου, λεβεντιά!
Mess with the bull and you get the Wang!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Άσχημα τα πράγματα… Πολλά και φριχτά
frame drops, ειδικά σε γιγάντιες αρένες.
Τα patches βελτίωσαν αρκετά το opti-
mization του τίτλου πάντως. Αν έχετε
ασθενές μηχάνημα, προσοχή! Το Shadow
Warrior δεν είναι από τα παιχνίδια που
παίζονται με 20 frames μέσο όρο.