R
eview
PC Master
102
A
κούγοντας το όνομα «Mi-
croids» το πρώτο πράγμα που
μας έρχεται στο μυαλό είναι
το παιχνίδι «Syberia». Με την
ίδια ομάδα ανάπτυξης στο τι-
μόνι, η εταιρεία κυκλοφόρη-
σε το νέο πόνημά της υπό τον τίτλο Dream
Chamber. Πρόκειται για ένα αστυνομικό
Point’n’Click Adventure game, το οποίο
φαίνεται ότι θα μας απασχολήσει για πολύ
ακόμα, αφού υπάρχουν πολλές ενδείξεις
για την επερχόμενη συνέχειά του. Για να
πω την αλήθεια, παίρνοντας στα χέρια μου
το DC, είχα αρκετές επιφυλάξεις, αφού η
εν λόγω εταιρεία με έχει απογοητεύσει αρ-
κετά με τις φετινές κυκλοφορίες της (βλ.
Dracula 4: The Shadow of the Dragon και
The Inquisitor: Book 1 - The Plague). Παρ’
όλα αυτά, δεν είχα παρά να δώσω μια ευ-
καιρία εξορκίζοντας κάθε προκατάληψη και
δισταγμό.
ΚΑλH ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜIΑ...
Ας ταξιδέψουμε, λοιπόν, πίσω στο χρόνο
με προορισμό το 1930, στη χρυσή εποχή
της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης και της
Swanky Jazz. Εκεί, ο πρωταγωνιστής μας,
που ακούει στο όνομα Charlie Chamber, δεν
φαίνεται να έχει επηρεαστεί από κανένα
στοιχείο κατάθλιψης της εποχής. Προέρχε-
ται από μια εύπορη οικογένεια, η οποία
ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη νέα πτέρυγα
του μουσείου της, μετά το μεγάλο πάρτυ
εγκαινίων που έχει διοργανώσει. Τα μεγαλο-
πρεπή πλάνα της οικογένειας διακόπτει
όμως ένας κλέφτης που εισβάλλει στο μου-
σείο, την ώρα που το κέφι έχει «ανάψει».
Παρ’ ότι ο Charlie δεν έδειχνε μεγάλο εν-
διαφέρον για τις οικογενειακές επιχειρήσεις
–
μέχρι τότε τουλάχιστον– το συγκεκριμένο
συμβάν ξυπνάει το αστυνομικό δαιμόνιο μέ-
σα του, ιντριγκάροντας την περιέργειά του.
Μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια να
ασχοληθεί με την υπόθεση μέσω του θείου
που εργάζεται στην αστυνομία, αποφασίζει
να αναλάβει τον ρόλο του ιδιωτικού ντετέ-
κτιβ για πρώτη φορά στην τεμπέλικη ζωή
του. Τα πράγματα βέβαια δεν είναι καθόλου
εύκολα γι’ αυτόν και θα γίνουν ακόμα δυ-
σκολότερα όταν συνειδητοποιήσει ότι η συ-
γκεκριμένη υπόθεση κρύβει πολλά μυστικά
και εμπόδια, τα οποία δεν είχε προβλέψει
όταν την ανέλαβε.
ΟνΕΙΡΟΠΑγIΔΕΣ
Η επιστροφή των δισδιάστατων adven-
ture games είναι κάτι που δεν μας ενοχλεί
καθόλου, ιδιαίτερα όταν έρχονται καινοτο-
μίες σε άλλους τομείς, όπως συμβαίνει στην
περίπτωση του Dream Chamber. Το συγκε-
κριμένο game εισάγει μία νέα διάσταση
στον κόσμο των adventurers: αυτή του
υποσυνείδητου. Ο Charlie είναι ένας άνθρω-
πος με πολύ ανεπτυγμένη φαντασία και δη-
μιουργικότητα, πράγμα που του επιτρέπει
να πλάθει εικόνες στο μυαλό του, έτσι ώστε
να ξεφεύγει από τη βαρετή καθημερινότη-
τα. Η πιο ενδιαφέρουσα καινοτομία του παι-
χνιδιού διαδραματίζεται την ώρα του ύπνου.
Όταν ο Μορφέας αγκαλιάζει τον χαρακτήρα
μας, εκείνος ταξιδεύει στο υποσυνείδητο
που έχει δημιουργήσει με τη βοήθεια της
φωτογραφικής μνήμης του. Ζώντας σε ένα
διπλό σύμπαν, έχει τη δυνατότητα να παρα-
τηρήσει καλύτερα τα μέρη που έχει επισκε-
φθεί, να δει πράγματα που του είχαν διαφύ-
γει, ακόμα και να συμβουλευτεί τον ίδιο τον
εαυτό του κάνοντας διάλογο μαζί του. Η
ύπαρξη αυτής της διπλής πραγματικότητας
προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση στη
λύση των γρίφων, με αποτέλεσμα να κάνει
το gameplay αρκετά πιο ενδιαφέρον. Οι διά-
λογοι του Charlie με τον εαυτό του, πέρα
από χρήσιμοι, είναι πολλές φορές και αρκε-
τά αστείοι, ιδιαίτερα όταν οι δύο προσωπι-
κότητες λογομαχούν!
Άλλο ένα διασκεδαστικό μέρος του παι-
χνιδιού είναι όταν ο ήρωάς μας χρειάζεται να
εκμαιεύσει πληροφορίες από έναν συνομι-
Φωτογραφική μνήμη ακόμα και στο χάρτη.
Όταν ο Charlie λογομαχεί, γκρεμίζονται κάστρα...
DREAM CHAMBER
Με «βύσμα» το θείο του στην αστυνομία και δεν κατόρθωσε να πάρει τη θέση!
Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε...
Της Μαρίλης «Fairy» Νίκολη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 8GB RAM, ATi Radeon
HD 5670 1GB, Windows 7 64-bit,
1.680
x1.050.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πέρα από κάποια περιστασιακά bugs,
έτρεξε χωρίς κανένα πρόβλημα.