R
eview
PC Master
104
Ω
ς φανατικός οπαδός του
παιχνιδιού στρατηγικής με
μινιατούρες Confrontation
και όντας απογοητευμένος
λόγω των άσχημων εξελί-
ξεων γύρω από αυτό τα τε-
λευταία χρόνια και, τέλος, λόγω της πι-
κρής γεύσης που μου άφησε το ομώνυμο
PC game που η Cyanide είχε κυκλοφορή-
σει πέρυσι την άνοιξη, ομολογώ ότι εξε-
πλάγην όταν έμαθα πως η εν λόγω εται-
ρεία ετοίμαζε κι άλλο παιχνίδι βασιζόμενη
στον κόσμο του Confrontation. Η πρώτη
σκέψη μου ήταν πως ήδη είχε γίνει αρκε-
τή ζημιά με το προηγούμενο και πως δε
θα κατάφερναν να αλλάξουν τόσο εύκολα
το αρνητικό κλίμα που είχε δημιουργηθεί.
Είχα δίκιο τελικά;
ΑυΤOΣ ΕIνΑΙ Ο κOΣΜΟΣ ΤΟυ
AARklAsh...
Το παιχνίδι αρχίζει κάπως έτσι: «Η μάχη
ανάμεσα στους Σκοτεινούς Άρχοντες του
Acheron και τους Βαρόνους του Alahan
μαίνεται. Στην ανάγκη τους για χρήματα,
ώστε να συνεχίσουν τις πολεμικές επιχει-
ρήσεις τους, οι Βαρόνοι κατέφυγαν στην
Goldmongers Guild. Πολλοί ευγενείς όμως
δεν κατάφεραν να φανούν συνεπείς στις
υποχρεώσεις τους, με αποτέλεσμα η Guild
να στείλει τα Wheel Swords –μια μισθοφο-
ρική ομάδα πολεμιστών που ειδικεύεται
στην είσπραξη χρεών– για να υπερασπι-
στούν τα συμφέροντά της». Καθώς μία
από αυτές τις ομάδες «εισπράττει» το χρέ-
ος από την οικία κάποιου ξεπεσμένου ευ-
γενούς, έρχεται αντιμέτωπη με μια ομάδα
ιπποτών και ανακαλύπτει πως είναι πλέον
καταζητούμενη για ένα έγκλημα που δεν
διέπραξε. Τώρα πρέπει να πολεμήσουν ιπ-
πότες, ζόμπι, elementals και άλλα τρομε-
ρά πλάσματα, προκειμένου να βρουν ποι-
ος κρύβεται πίσω απ’ όλα αυτά και να κα-
θαρίσουν το όνομά τους.
Αν και το παιχνίδι έχει στοιχεία που το
κατατάσσουν στην ευρύτερη κατηγορία
των RPG, εντούτοις όντας squad-based
tactical RPG, είναι υπερβολικά γραμμικό κι
ενώ ο κόσμος στον οποίο βασίζεται χαρα-
κτηρίζεται από ασύγκριτο βάθος, το παι-
χνίδι αγγίζει «ξώφαλτσα» όλα εκείνα τα
στοιχεία που θα μπορούσαν να συμβάλ-
λουν στη δημιουργία μιας πολύ καλής
ιστορίας. Θεωρώ πως είναι πραγματικά
θλιβερό για έναν κόσμο τόσο πλούσιο
όσο του Confrontation να εκπροσωπείται
από τόσο ρηχά –από πλευράς σεναρίου–
παιχνίδια και πιστεύω πως είναι υποχρέω-
ση της Cyanide να εκμεταλλευτεί την
πλούσια lore αυτού του μαγευτικού κό-
σμου.
...
EνΑΣ κOΣΜΟΣ ΑνΕλEηΤων
ΣυγκΡΟYΣΕων...
Όπως προανέφερα, το Aarklash Legacy
είναι ένα squad-based tactical RPG, άρα το
δυνατότερο χαρτί του δεν θα έπρεπε να
είναι άλλο από τις μάχες και πράγματι σε
αυτόν τον τομέα το παιχνίδι τα πάει εξαι-
ρετικά καλά. Οι μάχες του είναι real time,
αλλά σας δίνεται η δυνατότητα να τις «πα-
γώνετε» ανά πάσα στιγμή, ώστε να σκε-
φτείτε καλύτερα την προσέγγισή σας και
να δώσετε τις ανάλογες εντολές στους
χαρακτήρες σας. Επίσης, όντας real time,
δεν είναι λίγες οι φορές που θα χρειαστεί
να μετακινήσετε κάποιον χαρακτήρα σε
διαφορετικό σημείο, ώστε να αποφύγει μια
επίθεση ή να εμποδίσει το cast κάποιου
εχθρικού spell και σχεδόν όλες οι abilities
των χαρακτήρων σας έχουν cooldown!
Ναι, καλά διαβά σατε, η πλειονότητα των
abilities έχουν cooldown και αν θέλετε να
επιβιώσετε –και να νικήσετε–, θα πρέπει
να τις εκμεταλλευτείτε στο έπακρο αλλά
και να επιλέξετε σωστά το positioning
Το inventory σας.
AARKLASH:
LEGACY
Δείγμα του χάρτη του παιχνιδιού.
Ωδή στην αδικοχαμένη Rackham
Του Χρήστου «Vaerghar» Βλάχου
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core i5 – 3210M @ 2.50GHz, 6GB RAM,
GeForce GT 640M 1.600x900, Windows 7
64
bit.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το παιχνίδι έτρεξε άψογα, χωρίς το πα-
ραμικρό πρόβλημα.