R
eview
PC Master
114
O
ταν ξεκίνησε η όλη ιστορία
με τη χρηματοδότηση
games υπό ανάπτυξη στο
Kickstarter, λίγο-πολύ όλοι
γνωρίζαμε ότι πρόκειται για
«
τζόγο». Στα τέλη του 2013
λοιπόν, πολλοί από τους τίτλους που ανα-
μένονταν και έταζαν… πολλά πράγματα
τέλος πάντων, έχουν αρχίσει ήδη να κυ-
κλοφορούν, οπότε έχουμε τη δυνατότητα
να βλέπουμε τι ακριβώς πληρώσαμε.
Το Battle Worlds: Kronos είναι μία ομολο-
γουμένως επιτυχημένη προσπάθεια. Οι δη-
μιουργοί του εξαρχής τόνιζαν ότι πιστεύουν
στο turn based strategy, και το Kronos είναι
η απόδειξη που παρουσιάζουν για αυτό.
Συνοπτικά λοιπόν, το Battle Worlds:
Kronos είναι ένα παιχνίδι φτιαγμένο από
turn based strategy fans, για turn based
strategy fans. Αυτό που κάνει, το κάνει κα-
λά – τα γραφικά του θα μπορούσαν να είναι
λίγο καλύτερα, αλλά το gameplay του έχει
όλα τα στοιχεία τα οποία μας έκαναν να
«
κολλάμε» με τα παιχνίδια του genre και να
ξημερωνόμαστε παίζοντας «άλλη μία γύρα».
ΚAΤΙ ΑΠO DuNE, λIγη ΣAΤΙΡΑ…
Το παιχνίδι εκτυλίσσεται στους πλανήτες
του Κρόνου και της Ρέας, οι κάτοικοι των
οποίων επιδίδονται εδώ και πολλά χρόνια
στο όχι και τόσο ευγενές άθλημα του πο-
λέμου. Το σενάριο, χωρίς να διεκδικεί δάφ-
νες πρωτοτυπίας, παρουσιάζει επαρκές εν-
διαφέρον για να «ντύνει» καλά τη δράση,
αφηγούμενο μία ιστορία διαδοχής του αυ-
τοκρατορικού θρόνου, στην οποία εμπλέ-
κονται οίκοι ευγενών, πανίσχυρες εταιρείες
και άλλα παρεμφερή. Ο όλος «αέρας» θυμί-
ζει κάπως τον κόσμο του «Dune» (χωρίς τις
ερήμους και τους αμμοσκώληκες), ενώ
έχει επίσης διάχυτο ένα χιουμοριστικό/σα-
τιρικό στοιχείο.
ΠΩΣ ΜΟΙAζΟυν
ΟΙ «ΜAχΙΜΟΙ ΚOΣΜΟΙ»
Από ένα crowdfunded εγχείρημα, κατα-
νοεί κανείς αρκετά εύκολα ότι δεν μπορεί
να περιμένει και πολύ εντυπωσιακά πράγ-
ματα στον τεχνικό τομέα. Ο ήχος είναι
απλώς επαρκής, χωρίς να έχει να παρου-
σιάσει κάτι το πολύ καλό ή πολύ κακό.
Όσον αφορά στο κομμάτι των γραφικών,
οι δημιουργοί του Battle Worlds: Kronos
επέλεξαν την οδό του Massive Assault, με
το οποίο το παιχνίδι έχει αρκετά κοινά
στοιχεία ούτως ή άλλως: αν και τα terrain
και οι χάρτες είναι καλοσχεδιασμένοι και
παρέχουν πάρα πολ λές τακτικές δυνατό-
τητες, η όλη τεχνοτροπία τους παραείναι
(
για τα γούστα του γράφοντος, τουλάχι-
στον) πολύχρωμη - φωτεινή, σε σημείο
που οι μονάδες και τα γραφικά εν γένει
φαντάζουν κάπως καρτουνίστικα, σχεδόν
ακριβώς όπως στο Massive Assault. Αν και
είναι θέμα προσωπικού γούστου, νομίζω
ότι θα ήταν πιο ταιριαστή μία πιο «Panzer
General» φιλοσοφία στο τεχνικό/καλλιτε-
χνικό κομμάτι. Ωστόσο, τα landscape s
έχουν αρκετά μεγάλη ποικιλία και, πάνω
από όλα, τα πάντα είναι καλοσχεδιασμένα
–
δεν πρόκειται να δείτε κάτι που θα εκπέ-
μπει προχειρότητα, καθώς οι δημιουργοί
του Battle Worlds: Kronos έχουν προσέξει
το «παιδί» τους.
ΣΤ’ AΡΜΑΤΑ…
Ωστόσο, το κρίσιμο σημείο, στο οποίο
και ποντάρει το Battle Worlds: Kronos για
να κερδίσει την προτίμηση των gamers, εί-
ναι το turn based gameplay του. Και η αλή-
θεια είναι ότι εδώ τα καταφέρνει πολύ κα-
λά: ακολουθεί το κλασικό μοντέλο των
εξαγώνων, και χάρη σε μία μεγάλη ποικιλία
Ασφαλίζοντας την περιοχή πριν από το πέρα-
σμα των γεφυρών.
BATTLE WORLDS:
KRONOS
Λιγότερο εντυπωσιακή, αλλά αρκούντως ενη-
μερωτική οπτική του πεδίου μάχης.
Οι στρατιώτες σας περι-
μένουν τις διαταγές σας.
Αυτός ο Kronos δεν τρώει τα παιδιά του
Toυ Κώστα Μαυραγάνη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core I5 2.67GHz, 4GB RAM, AMD
Radeon HD 6800, Windows 7 32-bit.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεξε ομαλότατα.