R
eview
PC Master
118
A
πό τη χώρα του Ανατέλλο-
ντος Ηλίου έρχονται πολλά
πράγματα. Ένας Ιταλός
υδραυλικός που για πολλο-
στή φορά πρέπει να σώσει
την ίδια πριγκιπέσα, έφηβοι
με κουρέματα που αψηφούν τη βαρύτητα
και φράντζες μέχρι το πηγούνι, οι οποίοι
διαθέτουν τη δύναμη να κατατροπώνουν
δεκαόροφα mechs και games με τόσο εξω-
πραγματικά σεξουαλικά μηνύματα, ώστε
κάνουν και τον πιο προοδευτικό Δυτικό να
βαράει κεφαλιές στον τοίχο. Σπανιότερα,
μία ομάδα Ιαπώνων θα βαλθεί να στήσει
μία ιστορία στο γνωστό σε όλους μας Muri-
ca. Games όπως το Silent Hill, Metal Gear
Solid κ.λπ. έχουν πλάκα γιατί όλο και κάτι
οι, κατά τα άλλα, αγαπητοί developers θα
αναπαραστήσουν άστοχα, κάνοντας το τε-
λικό αποτέλεσμα όλο και πιο χαριτωμένο.
Το ίδιο δεν ισχύει στην περίπτωση του
Deadly Premonition.
CAll ME YORk
Τη σειρά Twin Peaks την έχει δει κανέ-
νας σας; Έχει ως κεντρικό θέμα έναν πρά-
κτορα του FBI που πηγαίνει σε μία μικρή
επαρχιακή πόλη για να λύσει ένα μυστή-
ριο. Μαντέψτε τι θέμα έχει το Deadly Pre-
monition. Έχει ως κεντρικό θέμα έναν
πράκτορα του FBI που πηγαίνει σε μία μι-
κρή επαρχιακή πόλη για να λύσει ένα μυ-
στήριο! Yep, σωστά μαντέψατε, copy-
paste έκανα ολόκληρη την πρόταση. Στην
περίπτωση βέβαια του Deadly Premonition
δεν έχουμε ένα θρί λερ γεμάτο σασπένς
και ίντριγκα, αλλά μάλλον το παραπληγικό
καθυστερημένο αδερφάκι του, που προ-
σπαθεί να το μιμηθεί. Και αυτό γιατί το
Deadly Premonition αποτελεί την πιο
εξευτελιστική προσβολή στη νοημοσύνη
κάθε ενήλικα για όλους τους λάθος λό-
γους. Μισό λεπτό να φέρω το φτυάρι, ξε-
κινά εντατικό θάψιμο.
Ο special Agent Francis York Morgan (να
τον λέτε York, όλοι έτσι τον φωνάζουν)
οδηγεί μέσα σε καταρρακτώδη βροχή, μι-
λάει στο τηλέφωνο, κοιτάζει το λάπτοπ
του, ανάβει τσιγάρα και όλως περιέργως,
την τελευταία πιθανή στιγμή αποφασίζει
να κοιτάξει το παρμπρίζ για να δει μία φι-
γούρα στη μέση του δρόμου, να στρίψει το
όχημά του βίαια και να το στείλει σε μία
θανατηφόρα κατρακύλα. Σαν να μη συνέβη
τίποτα, ο York βγαίνει από το αμάξι του για
να λύσει απλοϊκά puzzles και να πυροβο-
λήσει ζόμπι. Μόλις συναντάει τους αστυ-
νομικούς που τον περίμεναν, αποφασίζει
να φερθεί ως πικρόχολος σνομπ τύπος και
να μιλήσει φωναχτά στον φανταστικό φίλο
του ονόματι Zach για το περιστατικό (ξέρε-
τε, αυτό με τα ζόμπια;). Καταλήγει όμως
ότι δεν πρέπει να το πει στους αστυνομι-
κούς, μήπως τον περάσουν για τρελό και
αυτοί αποδέχονται σιωπηλά το γεγονός
πως ο York μιλάει στον εαυτό του. Νιώθετε
το IQ σας να πέφτει; Όχι; Ε, μάλλον επειδή
διαβάζετε μία σύντομη περιγραφή περίπου
της πρώτης ώρας του παιχνιδιού και δεν
βλέπετε από πρώτο χέρι πόσο απαίσια
αποδίδονται όλα αυτά – κάτι που δεν μπο-
ρώ να κάνω με τον γραπτό λόγο.
Βλέπετε, τα animations του Deadly Pre-
monition είναι τόσο ηλίθια και επαναλαμ-
βανόμενα, που θα πίστευε κανείς ότι έγι-
ναν από οκτάχρονα παιδάκια. Για να μη μι-
λήσουμε για το εξαιρετικό lip-synch και, μα
It’s dangerous to go alone. Take this!
DEADLY PREMONITION:
THE DIRECTOR’S CUT
Ξέρεις ότι το παιχνίδι σε φτύνει στα μούτρα
όταν οι εχθροί δεν σε σέβονται ούτε στο ελά-
χιστο!
Σε αυτή την cutscene και μόνο παραβιάζει περίπου 17 κανόνες οδικής ασφάλειας.
O σκηνοθέτης προσθέτει περιεχόμενο και ο συντάκτης... κόβει τις φλέβες του
Toυ Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το framerate έκανε τα δικά του, ποτέ δεν
παρέμενε σταθερό αλλά δεν έπεσε καθό-
λου σε χαμηλά, unplayable επίπεδα.