PC Master
132
E
κείνοι με τη σειρά τους, αφού
τονίζουν πόσο τους αρέσει η συ-
γκεκριμένη ιδέα, σπεύδουν να
μας συμβουλεύσουν με βάση τις
δικές τους απόψεις και εμπειρίες.
Αν και η διατύπωση κάθε φορά διαφέρει,
ο κοινός παρονομαστής που παρατήρησα
στις απαντήσεις τους, είναι η έκκληση για
ευκολότερους γρίφους. Δηλώνω ελαφρά
απογοητευμένος από το γεγονός αυτό, δε-
δομένου ότι θεωρώ πως το τελευταίο
πράγμα που χρειάζεται το αγαπημένο μας
είδος τα τελευταία χρόνια είναι η περαιτέ-
ρω απλούστευση. Τα adventures πάντοτε
ήταν και –θέλω να πιστεύω– πάντοτε θα εί-
ναι παιχνίδια σκέψης. Η λογική που θέλει
τους δημιουργούς να νταντεύουν τους
παίκτες και να τους παίρνουν από το χέρι
μέχρι τους τίτλους τέλους για να μην κου-
ράζονται, διότι έτσι θα έρθουν οι περισσό-
τερες πωλήσεις, δεν με βρίσκει σύμφωνο.
Θέλω να επινοήσετε έξυπνους και πρωτό-
τυπους γρίφους που θα κάνουν περήφα-
νους όσους τους λύνουν. Όσοι δεν επιθυ-
μούν να μπουν στον κόπο να χρησιμοποιή-
σουν το μυαλό τους, ας επωφεληθούν από
κάποιο hint system ή ένα walkthrough.
Δεν είναι ανάγκη να τιμωρούμαστε όλοι
για χάρη τους.
Στο τεύχος Νοεμβρίου, ξεκινήσαμε μια
επανάληψη των βασικότερων λειτουργιών
του Adventure Game Studio. Ο στόχος
μας ήταν να θυμίσουμε σε όσους μας πα-
ρακολουθούν από την πρώτη στιγμή ποια
είναι τα σπουδαιότερα βήματα, που οφεί-
λουμε να ξέρουμε με κλειστά μάτια όταν
δημιουργούμε ένα adventure game,
εφαρμόζοντάς τα σε καινούργια παρα-
δείγματα, αλλά και να τα δείξουμε σε
όσους είχαν χάσει τα πρώτα μαθήματα.
Συνεχίζουμε και αυτόν το μήνα στην ίδια
λογική και σχεδιάζουμε μια οθόνη υπολο-
γιστή με όπλο τις γνώσεις που έχουμε μέ-
χρι στιγμής στη δημιουργία δωματίων και
GUIs.
Όπως θα έχουν παρατηρήσει όσοι από εσάς διαβάζουν τις συνεντεύξεις των adventure
game developers, που φιλοξενούμε αρκετά συχνά στο PC Master, συνηθίζω να τους θέτω
υπόψη το Adventure Academy και την προσπάθεια που κάνουμε μέσω αυτής της στήλης για
να βοηθήσουμε τους αναγνώστες μας να δημιουργήσουν το δικό τους παιχνίδι.
Του Άλκη Πολυράκη
ΦτιΑξτε το δικο σΑσ adventure
Με το aGS
Το γραφείο της καθηγήτριας. Μη βάλετε το password στην κορνίζα!
Η κλειδωμένη οθόνη του PC.
Ο κώδικας όταν ανοίγουμε τον υπολογιστή.