Page 68 - PC Master τ. 290

R
eview
PC Master
68
τη δυνατότητα να κάνει αθόρυβα τη
δουλειά του.
Βέβαια, αφού αποκτήσετε τα Shock
Gloves, θα πλεονεκτείτε απέναντι στους
εχθρούς σας, αφού παραγίνεται εύκολο
το έργο του Ανθρώπου-Νυχτερίδα. Οι
μπουνιές σας έχουν υπερβολική ισχύ και
αφοπλίζουν ακόμα και τους πιο επικίνδυ-
νους εχθρούς σας, ακόμα και αυτούς που
κρατούν ασπίδα ή έχουν full armor.
Από την πόλη απουσιάζουν οι... πολί-
τες. Γενικά, πέρα από εγκληματίες, δεν
πρόκειται να συναντήσετε κόσμο να κυ-
κλοφορεί έξω από το σπίτι του, ωστόσο
υπάρχει λογική εξήγηση, αφού οι 8 επαγ-
γελματίες δολοφόνοι κάνουν άνω-κάτω
την πόλη, προκειμένου να σας εντοπί-
σουν και να λάβουν το χρηματικό έπαθλο
των 50 εκατ. δολαρίων, οπότε οι δρόμοι
της Gotham δεν είναι ασφαλείς.
GLIDE SOME MORE, BATMAN
Μια και αναφερθήκαμε στο gliding, ο
χάρτης του Arkham Origins επιτρέπει τις
ατέλειωτες ώρες αιώρησης στην Gοtham,
αφού το παιχνίδι διαθέτει το διπλάσιο χάρ-
τη σε σχέση με το Arkham City. Όπως εί-
ναι φυσικό, επειδή πολλά γεγονότα δεν
έχουν συμβεί ακόμα, υπάρχουν διαφορο-
ποιήσεις στην πόλη.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα πε-
ριηγηθείτε σχεδόν σε ολόκληρη την πόλη,
ενώ υπάρχουν και πολλά κτήρια που απο-
τελούν σημεία αναφοράς, όπως το αστυ-
νομικό τμήμα, η εκκλησία, η τράπεζα της
Gotham και το Royal Hotel. Σε περίπτωση
που χαθείτε και δεν μπορείτε να προσα-
νατολιστείτε προς το μέρος που θέλετε
να πάτε, μπορείτε να ανοίξετε το χάρτη
και να θέσετε ένα waypoint. Μόλις κλεί-
σετε το χάρτη, θα εμφανιστεί το σήμα του
Batman σαν φάρος επάνω στον ουρανό,
προκειμένου να το ακολουθήσετε.
Αν βαριέστε να αιωρείστε όλη την ώρα
και να χρησιμοποιείτε το Grapnel Gun για
να πιάνεστε από τα κτήρια, υπάρχει το Fast
Travel με το Batwing. Κάθε περιοχή έχει το
δικό της σημείο για Fast Travel, το οποίο
μπορείτε να ξεκλειδώσετε μόνο εάν έχετε
αποκαταστήσει τη λειτουργία του αναμετα-
δότη, που έχει μπλοκάρει ο Enigma.
O ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΟΥ
ΚΟΣΜΟΥ
Στο Arkham Origins επέστρεψε και ένα
mode που αγαπήθηκε από τους fans του
Batman στο Arkham City, το «Crime
Scenes», όπου ο Σκοτεινός Ιππότης ανα-
λύει υπό ποιες συνθήκες έγιναν τα εγκλή-
ματα, βρίσκοντας το δράστη. Στον τελευ-
ταίο τίτλο της σειράς, το συγκεκριμένο
mode έχει αναπτυχθεί, με τον παίκτη να
έχει μία μικρή συμμετοχή στην εξιχνίαση
του εγκλήματος. Πλέον, μπορείτε να προ-
χωρήσετε μπροστά και πίσω την ανασκό-
πηση του εγκλήματος, προκειμένου να
βρείτε στοιχεία που θα σας οδηγήσουν
στην επίλυσή του.
Οι developers ήθελαν η ενασχόληση
του παίκτη με τα crime scenes να είναι
σύντομη, αλλά παράλληλα διασκεδαστι-
κή. Με το που ολοκληρώνετε την αναζή-
τηση στοιχείων, το παιχνίδι σάς υποδει-
κνύει πού θα βρείτε τον ένοχο, τοποθετώ-
ντας μία κουκκίδα στο χάρτη. Εκεί, μπλέ-
κεστε σε νέους καβγάδες και εν τέλει
ανακρίνετε τον ένοχο και τον οδηγείτε
στη φυλακή, στέλνοντας τα ενοχοποιητι-
κά στοιχεία στην αστυνομία.
ΧΩΡΑΝΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ
GAMEPLAY;
Λίγο-πολύ, η δράση στο Arkham Origins
αναλώνεται στην αναζήτηση στοιχείων και
την εξόντωση κακοποιών, όπως γινόταν
και στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.
Μάλιστα, δείχνει να μη διαφέρει σε τίποτα
από το Arkham City. Οι μάχες διεκπεραιώ-
νονται με ατέλειωτο ξύλο και ο Batman,
μόλις ανεβάσει το combo hit, αρχίζει και...
τηλεμεταφέρεται για να κλοτσήσει ή να ρί-
ξει μπουνιά στους αντιπάλους του. Ωστό-
σο, το σύστημα μάχης του παιχνιδιού, αν
και πανομοιότυπο με αυτά των προηγούμε-
νων τίτλων, δεν παύει να είναι απολαυστι-
κό, και στις περιπτώσεις που θα σας περι-
κυκλώσουν πάνω από 10 εχθροί, θα το δεί-
τε σαν δοκιμασία για τις ικανότητές σας.
Γενικότερα, το gameplay του παιχνιδι-
ού δεν έχει αλλάξει και θα ήταν λάθος να
άλλαζε, έχοντας πάντα μία μικρή ένσταση
για την «τηλεμεταφορά» του Batman. Η
σειρά μέχρι τώρα έχει ως χαρακτηριστικό
γνώρισμα το gameplay της και ειδικότερα
το σύστημα μάχης, οπότε ποιος ο λόγος
να αλλάξει; Άλλωστε, πόσες αλλαγές
μπορεί να χωρέσουν σε ένα ήδη άρτιο σύ-
στημα μάχης; Η Warner Bros. Games
Montréal έκανε κινήσεις εκ του ασφα-
λούς, κρατώντας την ίδια συνταγή με
τους προηγούμενους τίτλους, αφού ήταν
πράγματι πολύ καλή. Το αποτέλεσμα τη
δικαιώνει πανηγυρικά.
ΜΑΣ ΤΑ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ!
Εκεί που μείναμε με ανοιχτό το στόμα,
ήταν όταν αντικρίσαμε τον κόσμο του
Arkham Origins και γενικότερα τα γραφικά
του παιχνιδιού. Απλώς εντυπωσιακά! Από
τις νιφάδες του χιονιού που λιώνουν πάνω
στη στολή, και τις πατημασιές που αφή-
νουν πάνω στο χιόνι οι χαρακτήρες, μέχρι
τις σκιές στα σκοτεινά σοκάκια της
Gotham, οι developers έχουν συνδυάσει
πανέμορφα τη χριστουγεννιάτικη ατμό-
σφαιρα με το μουντό κόσμο της Gotham.
Οι διακοσμητικοί Άγ ιοι Βασίληδες και ο
χριστουγεννιάτικος στολισμός σε συνδυα-
σμό με τα gothic gargoyles που υπάρχουν
στους ουρανοξύστες και το φως της νύ-
χτας που περιλούζει την πόλη, δημιουρ-
γούν τις κατάλληλες συνθήκες για να
αναλάβει δράση ο Σκοτεινός Ιππότης, λες
και η δράση διαδραματίζεται σε film-noir.
Επίσης, οι πάγοι που έχουν δημιουργηθεί
στη θάλασσα θυμίζουν σκηνές από την τε-
λευταία ταινία του Batman, The Dark
Knight Rises.
Ιδιαίτερη προσοχή έχουν δώσει οι
developers και στη στολή του Ανθρώ-
που-Νυχτερίδα, η οποία φθείρεται μετά
τις μάχες με τους εχθρούς σας. Βέβαια,
στο τέλος η κάπα του Batman μοιάζει με
κουρέλι, όμως υπάρχει λογική εξήγηση,
αφού η δράση του παιχνιδιού λαμβάνει
χώρα μέσα σε μια νύχτα. Οπότε πού χρό-
Πολλά costumes πέρα από τη βασική στολή
του Batman.
Τέλεια απόδοση του χιονιού
χάρη στα εξαιρετικά
γραφικά του παιχνιδιού.