Page 72 - PC Master τ. 290

R
eview
PC Master
72
νουν Adam Jensen, διατηρούν το class
και τις ειδικές ιδιότητές τους, αλλά είναι
απλά καλύτεροι, ολίγον τι υπεράνθρω-
ποι. Γενικά, όπως την είδα τη δουλειά,
είναι καλή ιδέα να τους βελτιώνετε
όλους, καθώς τα augmentations μετράνε
αρκετά, αυξάνοντας τα στατιστικά, αλλά
και παρέχοντας νέες δυνατότητες, όπως
self-healing, μεγάλα άλματα, καμουφλάζ
κ.λπ.
Από την άλλη, εάν στείλετε έναν στρα-
τιώτη να γίνει cyborg, χάνει το παλιό του
class και αποκτά καινούργιο, αυτό του
MEC trooper. Ο MEC trooper δεν μπορεί
να «φορέσει» πανοπλίες και οπλισμό όπως
οι άλλοι στρατιώτες, ούτε μπορεί να πά-
ρει augmentations. Από την άλλη, μπορεί
να «φορέσει» πανίσχυρους ρομποτικούς
εξωσκελετούς, οι οποίοι είναι βαριά θω-
ρακισμένοι, έχουν ένα κάρο hit points και
κουβαλούν υπερμεγέθη όπλα.
Ο MEC trooper στην ουσία αποτελεί μία
μείξη ανάμεσα στα τηλεκατευθυνόμενα
οχήματα μάχης που υπήρχαν και στο
vanilla X-Com και στον άνθρωπο-στρατιώ-
τη για την ακρίβεια, εάν πάρει προαγω-
γές, μπορεί, όπως και τα προαναφερθέντα
οχήματα, να χρησιμοποιηθεί ο ίδιος ως
cover από «απλούς» στρατιώτες. Το βασι-
κό του μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορεί
να πάρει ο ίδιος cover, λόγω του μεγάλου
του μεγέθους, αλλά πραγματικά, δεν θα
σας απασχολήσει και πολύ. Οι MEC
troopers είναι πραγματικοί οδοστρωτή-
ρες, μιλάμε για πολύ ξύλο, που γίνεται
ακόμα πιο κακό εάν ληφθούν υπόψιν και
οι αναβαθμίσεις των εξωσκελετών και
των όπλων τους, που περιλαμβάνουν
miniguns, φλογοβόλα και κτηνώδη ρο-
μποτικά… μπουκέτα (kinetic strikes, τα
λέει ο κανονισμός…) για όσους βρομοε-
ξωγήινους κάνουν το λάθος να πλησιά-
σουν ΠΟΛΥ κοντά. Για τους γνωρίζοντες,
οι MEC Troopers θυμίζουν αρκετά σε λει-
τουργία και φιλοσοφία τα dreadnaughts
του Warhammer 40K.
Γενικότερα, το οπλοστάσιο της X-Com
έχει εμπλουτιστεί πολύ, καθώς υπάρχουν
πολλές νέες έρευνες που οδηγούν σε
αρκετά νέα καλούδια – ωστόσο, οι υπε-
ράνθρωποι στρατιώτες και οι φονικοί
MEC troopers βρίσκονται σαφώς στην
εμπροσθοφυλακή, δίνοντας νέα διάστα-
ση στο παιχνίδι, η οποία γίνεται γρήγορα
αντιληπτή, καθώς «ξεκλειδώνουν» εύκο-
λα από νωρίς.
ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤην ΟΠΟζΙΣΙΟν
Από την άλλη, βέβαια, καλά τα νέα κα-
λούδια και τα όπλα, αλλά το παιχνίδι για
κάποιον λόγο σάς τα δίνει: επειδή η «οπο-
ζισιόν» είναι σκληρότερη από ό,τι στο
vanilla X-Com: Enemy Unknown. Εκτός
του ότι η τεχνητή νοημοσύνη δείχνει σα-
φώς πιο εξελιγμένη (επιδιώκει να ξεμονα-
χιάζει τους στρατιώτες σας και να τους
επιτίθεται ανελέητα, ειδικά κάποια είδη
εξωγήινων), το «ρόστερ» των εισβολέων
έχει εμπλουτιστεί με νέα είδη, όπως ένα
νέο εξωγήινο mech (η δική τους version
των MEC troopers, σαν να λέμε) και οι
Seekers, οι οποίοι είναι εμπνευσμένοι σα-
φώς από τα ομώνυμα επιθετικά ρομπότ
του κινηματογραφικού Matrix και έχουν
τη δυνατότητα να γίνονται αόρατα, μέχρι
να επιτεθούν, αρπάζοντας και στραγγαλί-
ζοντας τον άτυχο στρατιώτη που θα ξεμο-
ναχιάσουν – ο μόνος τρόπος να τη γλυτώ-
σει είναι να πυροβολήσει τον Seeker ένας
άλλος δικός σας. Αν και την πρώτη φορά
που θα συναντήσετε τους συγκεκριμέ-
νους εχθρούς μπορεί να… φρικάρετε λί-
γο, δεν είναι κάτι το τρομακτικό.
Απεναντίας, αυτό που είναι πραγματική
φρίκη είναι ο παλιός εχθρός, ο οποίος επι-
στρέφει… εξυπνότερος, πιο επιθετικός
και πιο «βιαστικός», καθώς μου δόθηκε η
εντύπωση ότι εμφανίζεται πλέον νωρίτε-
ρα στο campaign. Ο λόγος φυσικά για το
Chryssalid, το οποίο δεν φτάνει που ήταν
εκ των πραγμάτων επικίνδυνο, έχει γίνει
και εξυπνότερο, καθώς πλέον οι τακτικές
που ακολουθούνται από τη συγκεκριμένη
φάρα των εξωγήινων τεράτων είναι πολύ
πιο απειλητικές και επικίνδυνες, καθώς
επιδιώκουν flankings και πολύ συχνά εμ-
φανίζονται από εκεί που δεν το περιμένε-
τε, αντί να προβαίνουν στις κλασικές με-
τωπικές επιθέσεις, οι οποίες ήταν επικίν-
δυνες μεν, αντιμετωπίζονταν με ψυχραι-
μία και μερικά σωστά overwatch δε.
Αναβαθμίζοντας το DNA των στρατιωτών μας.
Τουλάχιστον εδώ δεν τους ακρωτηριάζουμε.
Το φλογοβόλο μπορεί να θέλει προσοχή στη
χρήση του, αλλά… καθαρίζει.
Απονομή παρασήμων στους
βετεράνους. Παρουσιάστεεεε, αρμ!