Page 76 - PC Master τ. 290

R
eview
PC Master
76
35
διαθέσιμα. Τα scorestreaks παραμέ-
νουν στο παιχνίδι με το ίδιο στυλ και μπο-
ρείτε να διαλέξετε 3 από αυτά. Φυσικά
υπάρχει και scorestreak με Guard Dog...
Όλα τα παραπάνω ξεκλειδώνονται με τα
Squad Points, τα οποία μαζεύετε καθώς
παίζετε on-line, κάνοντας διάφορες Field
Orders (εμφανίζονται in-game κάτι μπλε
χαρτοφύλακες και αν πηγαίνετε πάνω
τους, θα σας ανατεθεί ένα task), ανεβαί-
νοντας ranks, αλλά κ αι με διάφορους άλ-
λους τρόπους. Πέρα από τα κλασικά
modes υπάρχουν και δύο καινούργια, τα
Blitz και Cranked. Το Blitz είναι κάτι σαν
το Capture the Flag, αλλά αντί να πάρετε
τη σημαία, πρέπει να μείνετε στην «Περιο-
χή» του αντιπάλου για να λάβετε Points.
Στο Cranked παίζεται ένα είδος Team
Deathmatch, αλλά με κάθε kill παίρνετε
καινούργια abilities. Πρέπει όμως να παίρ-
νετε ένα kill σε λιγότερο από 30 δ ευτερό-
λεπτα τη φορά, αλλιώς πεθαίνετε.
Όλα τα παραπάνω είναι απολύτως θετι-
κά για το multiplayer κομμάτι του τίτλου,
όπου το customization φτάνει στα ύψη
αυτήν τη φορά. Αφού φτιάξετε το χαρα-
κτήρα σας, ετοιμάζεστε να βουτήξετε στη
μάχη, όπου πλέον λαμβάνει μέρος σε διά-
φορα αλλά και μεγαλύτερα maps! Σε σύ-
νολο, τα maps του Ghosts είναι μεγαλύ-
τερα σε σχέση με τα προηγούμενα της
σειράς και αυτό δίνει άλλο ενδιαφέρον
στο multiplayer του τίτλου. Ωστόσο, ένας
μεγάλος χάρτης για να καλυφθεί κατάλ-
ληλα χρειάζεται περισσότερα άτομα από
τα 12 που βλέπουμε στα κλασικά Modes –
πέρα από το Ground War όπου έχουμε μέ-
χρι και 18 άτομα. Φυσικά δεν είναι όλα τα
maps μεγάλα. Για κάποιον ανεξήγητο λό-
γο όμως τα maps είναι κακοσχεδιασμένα,
δεν έχουν στηθεί σωστά για να μεταφέ-
ρουν την αίσθηση πραγματικού πεδίου
μάχης, αλλά δείχνουν σαν καλοστημένες
πιστές paintball. Για παράδειγμα, το map
«
Stonehaven» είναι υποδειγματικά μεγά-
λο, αλλά στο κέντρο του δεν υπάρχει
σχεδόν τίποτα για να καλυφθεί κανείς,
ενώ γύρω γύρω βλέπουμε γκρεμισμένα
κτήρια και τείχη. Σε αυτό το map, ανα-
γκαστικά, πηγαίνεις συνέχεια από τα πλά-
για, επειδή, αν πας από τη μέση, ξέρεις
ότι σίγουρα κάποιος θα σε δει και θα σε
σκοτώσει, εφόσον δεν υπάρχει κάτι για
να καλυφθείς. Έτσι το πεδίο μάχης επικε-
ντρώνεται στα πλάγια. Θα μπορούσε να
γίνει καλύτερο στήσιμο των maps και σε
σύνολο να είναι μεγαλύτερα, ώστε το
παιχνίδι να κυλάει πιο ομαλά. Άλλο κακό
σημάδι στο multiplayer είναι τα εντελώς
«
χαζά» respawn. Πεθαίνεις… Respawn…
Σε σκοτώνουν επειδή βγήκες ακριβώς
μπροστά από τον εχθρό! Φυσικά δεν μιλά-
με για την περίπτωση του «camper» αντι-
πάλου στο Respawn point, αλλά για ένα
τραγικό λάθος του παιχνιδιού.
gAMEPlAy
Δυστυχώς, τα κακά
μαντάτα δεν σταμα-
τούν εδώ. Για κάποι-
ον ανεξήγητο λόγο
το παιχνίδι στο mul-
tiplayer γίνεται αρ-
κετά βαρύ και δεν
τρέχει αν δεν ρί-
ξουμε τα γραφι-
κά, ακόμα και
στο σύστημα
δοκιμής. Ίσως
να έχει γίνει κακό optimization, αλλά με-
ρικές ημέρες μετά το release ούτε ένα
update; Επίσης, πέραν αυτού, το Ghosts
στο multiplayer κομμάτι υποφέρει από
κάποιου είδους shuttering το οποίο είναι
ενοχλητικό σε μεγάλο βαθμό. Όσο και αν
κατέβασα τα γραφικά, αυτό το shuttering
έμεινε εκεί να μου κόβει την ευχαρίστη-
ση, παίζοντας το Ghosts on-line. Επίσης,
μένει να αναφέρω μερικά artifacts που
αντιμετώπισα κοιτάζοντας μερικές λακ-
κούβες με νερό στο multiplayer. Πατώ-
ντας το πλήκτρο TAB βλέπετε το σκορ και
τις βαθμολογίες, αλλά πλέον αυτό το πα-
ραθυράκι ανοίγει στην πάνω δεξιά γωνία
και μένει ανοιχτό μέχρι να ξαναπατήσετε
το TAB για να κλείσει. Σημαντική έλλειψη
από αυτό το αναδυόμενο παράθυρο είναι
η εμφάνιση του latency. Το hosting γίνε-
ται από dedicated servers, επομένως δεν
υπάρχει πολύ lag, εκτός αν συνδεθείτε με
κάποιον φίλο σας από το εξωτερικό σε
κάποιον μακρινό server.
Στο campaign τα πράγματα είναι καλύ-
τερα και το παιχνίδι τρέχει πιο ομαλά σε
σχέση με το multiplayer. Αν και εδώ για
κάποιο λόγο το παιχνίδι είναι αρκετά βαρύ
σε υψηλά επίπεδα γραφικών, κάτι που φαί-
νεται αχρείαστο για τα γραφικά του παιχνι-
διού, τα οποία είναι καλύτερα, με πολύ κα-
λούς φωτισμούς, αλλά και παράλογες
απαιτήσεις. Μην ξεχάσετε ότι για να τρέξε-
τε το Ghosts χρειάζεστε 6GB RAM, ενώ το
παιχνίδι χρησιμοποιεί λιγότερα από 2GB.
Όλα αυτά λίγο-πολύ χαλάνε το game-
play και δεν μας δίνουν την εντύπωση ότι
παίζουμε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι, αλ-
λά ένα κακό port, που θέλει αρκετή δου-
λειά ακόμα στο optimization. Ίσως με με-
ρικά update και patch το παιχνίδι να
στρώσει, τουλάχιστον στο multiplayer
κομμάτι που έχει απογοητεύσει φανερά
αρκετούς PC gamers φέτος.
Ο guard dog μου με σώζει από το θάνατο!
Ο κακός χαμός...
Μερικά σκηνικά είναι
ομολογουμένως
εντυπωσιακά.