Page 79 - PC Master τ. 290

R
eview
79
PC Master
W. Kovic) και ο Dima. Σε αυτό το σημείο
αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή τη φορά
δεν χειρίζεστε ένα ολόκληρο cast από πι-
λότους, οδηγούς αρμάτων κ.λπ., αλλά μό-
νο τον Recker.
Το σενάριο του παιχνιδιού δεν είναι από
τα δυνατά του χαρτιά, μιας και είναι εντε-
λώς scripted, χωρίς τη δυνατότητα να επι-
λέξετε ελεύθερα το πού και πώς θα κινη-
θείτε. Επίσης, πλανάται –και όχι άδικα– η
θεωρία πως το παιχνίδι αντιμετωπίζει προ-
βλήματα στον τρόπο που γίνεται η σύνδε-
ση των γεγονότων, κάτι που πιθανώς να
δράσει αποτρεπτικά για όσους θέλουν να
ασχοληθούν με αυτό το κομμάτι του. Η
προσωπική μου άποψη είναι πως οποιοσ-
δήποτε gamer σέβεται τον εαυτό του, θα
πρέπει να αφιερώσει τουλάχιστον 1 ώρα
στο campaign, ώστε να πάρει μια πρώτη
γεύση των καινούργιων features, όπως εί-
ναι το Levolution, με το οποίο θα ασχολη-
θούμε εκτενέστερα πιο κάτω. Αν πάντως
είστε καινούργιοι στο χώρο, καλό θα ήταν
να αφιερώσετε αρκετό χρόνο ώστε να ολο-
κληρώσετε το campaign για να μάθετε κά-
ποια βασικά πράγματα σχετικά με το χειρι-
σμό, αλλά και το πώς να χειρίζεστε τα οχή-
ματα. Το σημαντικό πάντως είναι πως είτε
είστε σκληροτράχηλοι fps gamers που έχε-
τε φάει τις σφαίρες με το κουτάλι κι έχετε
λιώσει πληκτρολόγια και ποντίκια σε frags,
είτε αρχίζετε τώρα να κάνετε τα πρώτα σας
παρθενικά βήματα σε αυτό το «ευγενές»
άθλημα, μέσω του campaign, θα έχετε την
ευκαιρία να ξεκλειδώσετε διάφορα καλού-
δια.
Αυτό που σίγουρα με δυσαρέστησε στο
campaign ήταν η φτωχή A.I. τόσο των
εχθρικών όσο και των φιλικών μονάδων.
Μπορεί να παίζετε σαν μέλος μιας μεγαλύ-
τερης ομάδας, αλλά δυστυχώς, όπως θα
δείτε κι εσείς, οι σύμμαχοί σας λειτουρ-
γούν αποτελεσματικά μόνο όταν τους δί-
νετε εσείς εντολές και περνάνε τον υπό-
λοιπο χρόνο είτε πυροβολώντας στον αέρα
είτε κρυμμένοι πίσω από κάποιο εμπόδιο,
αφήνοντας εσάς να βγάλετε το φίδι απ’
την τρύπα και αναφωνώντας «Well done
Recker!» κι άλλα τέτοια κουλά κάθε φορά
που σκοράρετε ένα kill. Από την άλλη, οι
εχθροί, φαίνεται να έχουν στόχο μόνο
εσάς, χρησιμοποιούν επίσης για υπερβολι-
κά μεγάλα χρονικά διαστήματα την κάλυψη
και η ρίψη των χειροβομβίδων (με στόχο
πάντοτε εσάς) είναι εύστοχη μέχρι αηδίας.
Επίσης, δεν θα προσπαθήσουν ποτέ να σας
περικυκλώσουν, εκτός αν κάνετε εσείς το
λάθος και χωθείτε ανάμεσά τους.
Μια τελευταία παρατήρηση είναι πως κά-
ποιες φορές το παιχνίδι κράσαρε για ανε-
ξήγητο λόγο. Ευτυχώς όμως αυτό είναι
σχετικά σπάνιο – εμένα μου συνέβη μόνο
μία φορά.
ΕΜΠΡOΣ, ΠΑλΙκAΡΙΑ!
Μπορεί το campaign να μην είναι από τα
δυνατά χαρτιά του BF4, αλλά το multiplay-
er είναι ο λόγος που η σειρά Battlefield άγ-
γιξε τα 50 εκατομμύρια χρήστες! Οι αλλα-
γές που έχουν γίνει σε αυτό το κομμάτι
του παιχνιδιού είναι πολύ μεγάλες και βελ-
τιώνουν σημαντικά τη συνολική εμπειρία.
Πρώτα απ’ όλα, επιστρέφουν δυναμικά οι
official servers, από τις πιο σημαντικές αλ-
λαγές που θα παρατηρήσετε είναι πως το
BF4 φέρνει μαζί του αρκετούς νέους χάρ-
τες, ενώ σημαντικές είναι και οι βελτιώσεις
που έχουν γίνει στους ήδη υπάρχοντες.
Το Battlefield 4 προσθέτει επίσης 3 νέα
multiplayer modes που θα αναλύσουμε
ευθύς αμέσως:
Obliteration:
Σε αυτό το mode στόχος
σας είναι να χρησιμοποιήσετε τη βόμβα
που κάνει spawn σε τυχαίο σημείο του
χάρτη, ώστε να καταστρέψετε τους στό-
χους-κλειδιά, ενώ η αντίπαλη ομάδα, όπως
είναι λογικό, προσπαθεί να υπερασπιστεί
τους στόχους εμποδίζοντάς σας.
Elimination:
Όπως και στο Team
Deathmatch, έτσι κι εδώ, στόχος σας είναι
να εξολοθρεύσετε τους αντίπαλους παί-
κτες, αλλά με μία μικρή –αλλά πολύ σημα-
ντική– διαφορά: δεν υπάρχουν respawns.
Αυτό το mode προορίζεται για οργανωμένα
τουρνουά και e-sports.
Defuse:
Είναι ένα mode για 5μελείς
ομάδες. Σε αυτό το mode δεν υπάρχουν
οχήματα και διαρκεί 6 γύρους. Σκοπός του
παιχνιδιού είναι η μία ομάδα να καταστρέ-
ψει 2 objectives ενώ η άλλη προσπαθεί να
τα υπερασπιστεί. Όπως στο Elimination,
έτσι κι εδώ δεν υπάρχουν respawns.
Κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως
όλα τα modeς είναι διαθέσιμα σε όλους
τους χάρτες και πως χάρη στο έξυπνο level
design (τα θερμά μου συγχαρητήρια στην
DICE), κάθε χάρτης προσαρμόζεται άμεσα
και με μεγάλη επιτυχία στο εκάστοτε
mode.
Πέρα όμως από αυτές τις προσθήκες, το
BF4 φέρνει και κάποιες μικρές αλλά σημα-
ντικές αλλαγές στον τρόπο που λειτουργεί
κάθε kit:
Assault:
Όσοι επιλέγουν αυτό το kit,
θα έχουν πλέον περιορισμένο αριθμό re-
vives και θα πρέπει να περιμένουν μέχρι να
κάνει recharge το defibrillator, προτού δο-
κιμάσουν να αναστήσουν και δεύτερο παί-
κτη.
Engineer:
Αντί για carbines, ο Engi-
neer θα χρησιμοποιεί πλέον PDW, ενώ τα
carbines έγιναν διαθέσιμα σε όλα τα kits.
Support:
Όσοι παίζουν support, θα
το interface του Commander Mode.
BOOM!!!
τι μπορεί να πει κανείς για τα lighting effects;
Στο BF4 πέρα από την
εισαγωγή νέων
μηχανισμών, βλέπουμε
επίσης την επιστροφή
παλιών και αγαπημένων
features.