45
PC Master
Φέτος δεν θα πρωτοτυπήσουμε και θα αναδείξουμε ως περιφερειακό της
χρονιάς την GTX760 της nVidia. Πρόκειται για μία κάρτα η οποία είναι σε θέ-
ση να σας χαρίσει την απόλυτη εμπειρία στο gaming χωρίς να σας υποχρε-
ώνει να ξοδέψετε μισό μισθό για την απόκτησή της. Σίγουρα η GTX770 είναι
πολύ πιο εντυπωσιακή από άποψη μετρήσεων και επιδόσεων, όμως η αρκε-
τά «αλμυρή» τιμή της μας ώθησαν στην επιλογή της GTX760 ως καλύτερη
πρόταση για το 2013 (και τις αρχές του 2014). Όλες οι υλοποιήσεις της 760
στα 2GB είναι τουλάχιστον
€
100
φθηνότερες από την αντίστοιχη 770, οπό-
τε μιλάμε για μία κάρτα 30% φθηνότερη και με επιδόσεις που υπερκαλύ-
πτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου gaming. Best buy anyone;
Και προτού αρχίσουν να στέλνουν απειλητικές επιστολές οι φίλοι της
AMD, σπεύδω να τονίσω ότι γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι υπάρχουν πιο
συμφέρουσες προτάσεις με το chipset της AMD που έχουν παρεμφερείς
επιδόσεις, όμως η επιλογή του chipset της nVidia ήταν ομόφωνη μεταξύ
των hardware-άδων της συντακτικής ομάδας, με τη διαφορά ότι τελικά
πήρα προσωπικά την ευθύνη να επιλέξω την 760 αντί της 770 με το σκε-
πτικό της πιο συμφέρουσας αγοράς και μόνο. Και καλό θα ήταν να μην
ξεχνάμε και τη splash screen που βλέπουμε στο 90% των παιχνιδιών:
nVidia, the way it’s meant to be played (με τις όποιες επιφυλάξεις περί
μάρκετινγκ μπορεί να έχει κάποιος).
nVidia Geforce GTX760 2GB
ΚΑΛΥΤΕΡΟ
hArdWArE
ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ: Bioshock Infinite
Ανέλπιστα εύκολη νίκη για το Bioshock
Infinite σύμφωνα με την ψηφοφορία των
αναγνωστών μας, απέναντι σε «μεγαθήρια»
όπως το Batman: Arkham Origins, το Rome II
και το Assassin’s Creed IV.
ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥ: LucasArts,
Tom Clancy
Αναμφίβολα η πιο «στενόχωρη» είδηση της χρο-
νιάς. Ένας πραγματικός «θρίαμβος» των λογι-
στών της Disney εις βάρος των gamers. Επίσης
δεν γίνεται να μην αποδώσουμε φόρο τιμής στον
πατέρα του technothriller, ο οποίος απεβίωσε τον
περασμένο Οκτώβριο...
ΒΡΑΒΕΙΟ OUTSIDER: Outlast
Ένας τίτλος που ήρθε σχεδόν από το πουθενά
και έδειξε στο Dead Space III τι σημαίνει πραγμα-
τικό παιχνίδι τρόμου και όχι «κάτι σαν» horror.
ΒΡΑΒΕΙΟ DEVELOPER: Daedalic
Ας είναι καλά οι Γερμανοί που συνεχίζουν ακάθε-
κτοι, γεμίζοντας (επάξια επί του παρόντος) το δυ-
σαναπλήρωτο κενό που άφησε στο χώρο των
adventures η απώλεια της LucasArts.
ΒΡΑΒΕΙΟ PUBLISHER: Valve
Εξακολουθεί να «ξυλοφορτώνει» εταιρείες-κολοσ-
σούς (ποιος ασχολείται με το Origin της ΕΑ;),
υποχρεώνοντας publishers όπως η Ubisoft να
διανείμουν τα παιχνίδια τους και μέσω του
Steam, πέρα από τις δικές τους πλατφόρμες.
ΒΡΑΒΕΙΟ VILLAIN: Deathstroke (Batman:
Arkham Origins)
Μπορεί να μην είναι ο πιο εντυπωσιακός «κακός»
που είδαμε φέτος, όμως το boss fight του
Batman με τον Deathstroke αγγίζει το επίπεδο
του έπους! Μιλάμε για ξύλο που θα σας καθηλώ-
σει στην άκρη της καρέκλας μέχρι να καταφέρετε
να τον περάσετε...
BRABEIO A’ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ: Edward
Kenway (Assassin’s Creed IV Black Flag)
Και όμως, ένας σέξι (κατά τη Μαρίλη) σημαδεμέ-
νος ξανθομπάμπουρας μπορεί να είναι και Ασα-
σίνος και πειρατής και να τα κάνει και τα δύο εξί-
σου καλά. Περίεργο κι όμως αληθινό!
ΒΡΑΒΕΙΟ Α’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ: Lara
Croft (Tomb Raider)
Η νέα Lara είναι ευάλωτη, απελπισμένη και με
όλες τις καμπύλες στη θέση τους. Σε κάνει σχε-
δόν να τη λυπηθείς για τις κακουχίες και τη μονα-
ξιά που αντιμετωπίζει στο νέο Tomb Raider.
ΧΡΥΣΟ FACEPALM:
Aliens: Colonial Marines
Ίσως θα έπρεπε να απονεμηθεί η «χρυσή μούντζα»
σε αυτή την μπούρδα, που όλοι μας περιμέναμε
εναγωνίως (λόγω lore) και σιχτιρίσαμε μόλις κυ-
κλοφόρησε. Στον αγύριστο...
GOTy: Παιχνίδι της χρονιάς:
Assassin’s Creed IV Black flag
Για παιχνίδι που γενικά δείχνει την τάση να «ανακυκλώνεται», το AC4
ξέφυγε αρκετά από τις νόρμες των προηγούμενων τίτλων και αποφάσι-
σε να ρισκάρει σε πολλούς τομείς. Κατ’ αρχάς στο ίδιο του το θέμα.
Όντας λάτρης της Ιστορίας, ήμουν εξαιρετικά σκεπτικός (έως και αρνη-
τικά διακείμενος) στην ιδέα ενός παιχνιδιού που αφορά Ασασίνους και
εκτυλίσσεται στην Καραϊβική της εποχής των πειρατών. Ακόμη και τώρα
που γράφω αυτές τις γραμμές, ως ιδέα μου φαίνεται τουλάχιστον γε-
λοία. Και όμως η Ubisoft Montreal κατάφερε να μου «αλλάξει μυαλά»,
όσο δύσκολο και αν είναι αυτό!
Τόσο το ίδιο το σενάριο του παιχνιδιού όσο και η πλοκή του είναι εξαι-
ρετικά δομημένα, ενώ τα καινούργια στοιχεία που έχουν προστεθεί το
καθιστούν εξίσου «ατελείωτο» (ή έστω πολύ κοντά σε έναν τέτοιο χαρα-
κτηρισμό) με το Skyrim. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο καθώς έχουμε
review του παιχνιδιού στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, όμως οφεί-
λω να τονίσω ότι ναι, υπάρχουν αρκετά πισωγυρίσματα σε προβλήματα
του gameplay που είχαμε δει και στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς,
όμως τόσο οι νέες προσθήκες όσο και ο συνολικότερος «πλούτος» της
όλης παραγωγής (οπτικός και όχι μόνο), το καθιστούν πέραν πάσης αμφι-
βολίας το παιχνίδι της χρονιάς. Και καθώς ήταν αδιαμφισβήτητα το
GOTY, επιλέξαμε να το αφήσουμε εκτός της κατηγορίας των
Action games προκειμένου να φανούν και κάποια άλλα στην κα-
τηγορία, τα οποία θα ήταν άδικο να λείπουν.
Runner-ups:
Total War: Rome II, Μetro Last Light