Page 81 - PC Master τ. 291

R
eview
81
PC Master
χθεί αρκετό damage και έχει πέσει η πρώτη
μπάρα υγείας του, σε σημείο που να χρειά-
ζεται 2-3 επιθέσεις για να φτάσει τη δεύτε-
ρη. Αν επιχειρήσετε τη special attack του
ήρωά σας ή τον χτυπήσετε ενώ είστε στη
μία άκρη της αρένας για να μεταβείτε στην
άλλη, τότε το damage που θα δεχθεί θα εί-
ναι όσο χρειάζεται για να φτάσει τη δεύτε-
ρη. Δηλαδή δεν δέχεται όλο το damage
της επίθεσης, διότι η μετάβαση από την
πρώτη στη δεύτερη μπάρα υγείας λειτουρ-
γεί σαν μαξιλαράκι. Θα ήταν προτιμότερο
να υπήρχαν δύο γύροι μάχης, παρά να δέ-
χεται ο αντίπαλος το ελάχιστο damage.
Δεν έχει καμία λογική. Καταλαβαίνουμε
πού στήριξε η ομάδα ανάπτυξης τη συγκε-
κριμένη λειτουργία, αλλά μοιάζει να είναι
εντελώς λάθος.
Σε αυτό το αρνητικό να προσθέσουμε
πως δεν γίνεται με την κλοτσιά του Green
Arrow να διακτινίζεται σε άλλο χώρο ο
Bane ή o Solomon Grundy, αφού είναι σα-
φέστατα πιο ογκώδεις και δύσκολα μπο-
ρεί να ασκηθεί επάνω τους δύναμη τόσο
μεγάλη από έναν απλό άνθρωπο, όπως ο
Batman ή o Joker.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ...
Ένα στοιχείο που περιμέναμε να μας
εντυπωσιάσει στο συγκεκριμένο τίτλο
ήταν τα γραφικά, ωστόσο δεν αποτελεί το
δυνατό σημείο του παιχνιδιού. Χαρακτή-
ρες όπως ο Batman, ο Superman και o
Green Arrow, αποδίδονται σαν ομοιώματα
από πλαστελίνη, έχοντας τις απαραίτητες
λεπτομέρειες που τους κάνουν να ξεχωρί-
ζουν από τους υπόλοιπους χαρακτήρες. Η
καλύτερη δουλειά έχει γίνει αναμφίβολα
σε Joker, Doomsday και Flash, αλλά όλοι
οι υπόλοιποι χαρακτήρες αντιμετωπίζουν
λίγο πολύ το ίδιο θέμα. Εικαστικά κινού-
νται στο μέτριο. Αυτό το στοιχείο φαίνε-
ται ιδιαίτερα στα cut scenes, όπου εντοπί-
σαμε και την κακή σχεδίαση στα κτήρια
της πόλης. Πραγματικά, φαίνονται σαν να
είναι σχεδιασμένα από τουβλάκια του
Minecraft, τα οποία βρίσκονται στο παι-
χνίδι μόνο και μόνο για να γεμίζουν το
χώρο. Δεν έχει δοθεί η απαραίτητη προ-
σοχή και φαίνεται η πολύ πρόχειρη δου-
λειά. Αντιθέτως, κατά τη διάρκεια της μά-
χης, ο αντίκτυπος που έχουν οι επιθέσεις
των χαρακτήρων στα κτήρια συνθέτει το
ιδανικό τοπίο για εμπόλεμη ζώνη.
Η απόδοση των γραφικών κατά τη διάρ-
κεια της μάχης, σε σχέση με τα cut
scenes, είναι κλάσεις ανώτερη, κάτι που
σπάνια συμβαίνει σε παιχνίδια της τελευ-
ταίας γενιάς. Δεν εντυπωσιάζει η εικόνα,
αλλά ούτε είναι και η χειρότερη που
έχουμε δει σε παιχνίδι. Περιμέναμε, πά-
ντως, καλύτερη δουλειά.
ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ
MULTIPLAYER
Τα προβλήματα του Mortal Kombat μετα-
φέρονται και στο Injustice, όσον αφορά
στο Mutliplayer Mode. Υπάρχει σοβαρό
πρόβλημα με την είσοδο του παιχνιδιού σε
on-line μάχη, καθιστώντας αδύνατο για τον
παίκτη να ευχαριστηθεί πλήρως το
Injustice, αλλά υπάρχει και θέμα με τη σύν-
δεση του παιχνιδιού στο Διαδίκτυο, αφού
δεν μπορεί να κάνει εντοπισμό αντιπάλου,
ζήτημα που χρειάζεται άμεσα επίλυση από
τους developers. Είναι ακατόρθωτο να παί-
ξει ο οποιοσδήποτε το King of the Hill και
το Survival Mode εξαιτίας των προβλημά-
των lag, οπότε είναι σαν να μην υπάρχουν
για τους παίκτες που αγόρασαν το παιχνίδι.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΔΙΚΗΣΑΝ
ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ
Φιλόδοξο χαρακτηρίζεται σίγουρα το
Injustice, αφού προσπάθησε να αποτυπώ-
σει όσο καλύτερα γίνεται την ατμόσφαιρα
της DC Comics. Δεν ήταν εύκολο, όμως το
κατάφερε θυσιάζοντας βέβαια τη βία που
προσφέρει το Mortal Kombat για ένα πιο
ανάλαφρο, αλλά εμπορικό παιχνίδι. Φυσι-
κό και επόμενο να κυμανθεί σε ρηχά νε-
ρά, αφού το gameplay του είναι σχεδια-
σμένο για κονσόλες και κινητά, περισσό-
τερο από ό,τι για υπολογιστή.
Αν είστε fan της DC, λατρεύετε τα δισ-
διάστατα fighting games και θέλετε να
απαντήσετε στο αιώνιο ερώτημα: Batman
ή Superman, τότε το Injustice: Gods
Among Us Ultimate Edition θα σας εκπλή-
ξει ευχάριστα και θα λιώσετε με τις ώρες
πάνω από το PC. Ωστόσο, αν είστε απαι-
τητικός στα γούστα σας και δεν θέλετε
να σπαταλήσετε χρόνο και χρήμα σε ένα
παιχνίδι με γραφικά παλαιάς κοπής και
διάρκεια βασικής πλοκής κοντά στις τρεις
ώρες, μείνετε μακριά και... αγαπημένοι
από το εγχείρημα της NetherRealm
Studios.
Injustice όνομα και πράμα!
Πόσα να αντέξει και αυτή η στολή του Batman;
Μάχες σώμα με σώμα μεταξύ
Deathstroke και Flash.
Το σύστημα χειρισμού
είναι το πρώτο πράγμα
που θα αλλάξετε
προκειμένου να
συνεχίσετε να παίζετε
το Injustice.
70
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Η πλοκή δένει αρμονικά τα δύο
παράλληλα σύμπαντα
Οι επιθέσεις ταιριάζουν τέλεια με
τις ικανότητες των ηρώων
Αρκετές αρένες για εναλλαγή
παραστάσεων κατά τη διάρκεια της
μάχης
Επαναλαμβανόμενο gameplay μέχρι
αηδίας
Το βασικό campaign είναι μικρό σε
διάρκεια
Δύσχρηστο default σύστημα
χειρισμού
Μία σκληρή σκηνή βίας και αυτή
στα cut scenes
Σοβαρά προβλήματα στο
Multiplayer Mode
n
Είδος:
Fighting
n
Έκδοση:
Warner Bros. Interactive Entertainment
n
Ανάπτυξη:
NetherRealm Studios, High Voltage Software
n
Τιμή:
29,90 (
καταστήματα),
49,99 (
Steam)
n
Απαι-
τήσεις:
Windows 7, Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.4GHz, AMD CPU Athlon 64 X2 Dual Core 5400+, nVidia GPU GeForce 8800 GTS, AMD GPU Radeon HD 3850, 2GB RAM, Direct X 10, HDD
Space 22GB
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Mortal Kombat, Street Fighter
n
Εναλλακτική πρόταση:
Mortal Kombat: The Komplete Edition