Page 97 - PC Master τ. 291

R
eview
97
PC Master
διαφορετικές επιθέσεις μέσα σε συγκεκρι-
μένο χρονικό διάστημα, δημιουργώντας
combos, τα οποία στη συνέχεια μπορεί να
μεγαλώσει με τη χρήση μαγείας ή ειδικών
επιθέσεων. Δυστυχώς, αυτό στην πράξη δεν
λειτουργεί όπως αναμενόταν, με αποτέλε-
σμα η ροή της μάχης να είναι εντελώς αφύ-
σικη και είναι σχεδόν αδύνατο να επεκτείνε-
τε τα combos με τη ρευστότητα που αυτό
γινόταν στο Witcher, καθώς όσο πιο μεγάλο
το animation μίας επίθεσης τόσο πιο δύσκο-
λο γίνεται να τη συνδυάσετε σωστά με άλ-
λες και αυτό κάνει τις περισσότερες μάχες
αφόρητα βαρετές και επαναλαμβανόμενες.
Εκεί που το παιχνίδι όμως έκανε τη δια-
φορά –και αυτό που θεώρησα θετικό στοι-
χείο– είναι στον τρόπο με τον οποίο βελτιώ-
νετε το χαρακτήρα σας όσο προχωράτε στο
παιχνίδι. Σε γενικές γραμμές, αποκλίνει από
αυτά που έχουν συνηθίσει οι οπαδοί του
TDE, αλλά σίγουρα ταιριάζει περισσότερο σε
αυτά που πραγματεύεται το ίδιο το παιχνίδι.
Στη διάθεσή σας έχετε μία επίθεση melee
και μία ranged, καθώς επίσης ειδικές melee
και 4 «gifts» που θα ξεκλειδώσετε σταδιακά
ενώ θα παίζετε το παιχνίδι και θα βελτιώνε-
τε το χαρακτήρα σας. Οι πόντοι που συγκε-
ντρώνετε όταν ολοκληρώνετε αποστολές,
σκοτώνετε τέρατα ή χρησιμοποιείτε abili-
ties, συγκεντρώνονται σε ένα κοινό pool και
χρησιμεύουν ώστε να αναπτύξετε αρκετές
διαφορετικές ικανότητες, οπότε και χρειάζε-
ται να είστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί ως προς
την κατανομή τους, αλλιώς ενδέχεται να
βρεθείτε σε αρκετά δύσκολη θέση, ειδικά
στην αρχή του παιχνιδιού. Αν αναβαθμίσετε
μόνο τις ικανότητες μάχης, θα είστε μεν
σχεδόν ανίκητοι, αλλά δεν θα είστε σε θέση
να μάθετε περισσότερα για περιοχές ή πλά-
σματα και ίσως δυσκολευτείτε να προχωρή-
σετε στην περιπέτειά σας. Από την άλλη, αν
επενδύσετε υπερβολικά πολλούς πόντους
στο non-combat κομμάτι, θα συγκεντρώσε-
τε μεν τεράστιο όγκο πληροφοριών επάνω
σε πολλά θέματα, αλλά πιθανώς να ζορι-
στείτε πολύ στις μάχες.
Καθώς προχωράτε στο παιχνίδι και αρχί-
ζετε να μαθαίνετε πώς λειτουργεί η κάθε
ικανότητα, θα καταλάβετε πόσο χρειάζεται
να την αναπτύξετε, κι έτσι, από ένα σημείο
και μετά, είναι απλώς θέμα βελτίωσης των
σωστών χαρακτηριστικών και όχι ανάπτυ-
ξης του χαρακτήρα με βάση τις δικές σας
προτιμήσεις.
ΕνΑΣ γκΡΙζΟΣ, ΘλΙβΕΡΟΣ
κΟΣΜΟΣ
Στον τομέα των γραφικών, το παιχνίδι
είναι μέτριο. Τα γραφικά του σε καμία περί-
πτωση δεν αγγίζουν το επίπεδο των και-
νούργιων τίτλων, αλλά είναι ικανοποιητικά
και βοηθούν αρκετά στη δημιουργία μίας
σκοτεινής και δραματικής ατμόσφαιρας.
Δυστυχώς, όμως, το animation είναι ιδιαί-
τερα φτωχό και σε κάποια σημεία μού έδω-
σε την εντύπωση πως έπαιζα παιχνίδι της
περασμένης δεκαετίας.
Η μουσική επένδυση του παιχνιδιού είναι
επική και ενισχύει τα συναισθήματα που
μεταδίδει το παιχνίδι, είτε πρόκειται για μία
στιγμή έντασης, π.χ. κατά τη διάρκεια μίας
μάχης, είτε όταν βρίσκεστε σε ένα ειρηνικό
και ήσυχο μέρος. Ο τρόπος που λειτουρ-
γούν οι διάλογοι μοιάζει αρκετά με του
Mass Effect, δίνοντας αρκετό βάθος στον
τρόπο που αλληλεπιδράτε με τους NPC’s,
αλλά δυστυχώς το voice acting δεν είναι
ό,τι καλύτερο, ενώ, όπως ανέφερα πιο πά-
νω, φαίνεται πως η μετάφραση των διαλό-
γων δεν ήταν και τόσο επιτυχημένη.
ΜΙΑ ΣκΟΤΕΙνΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Συνοψίζοντας, μπορεί το δημιούργημα
της Noumena Studios να καταφέρνει μετά
βίας να σταθεί αντάξιο του ονόματος The
Dark Eye, εντούτοις έχει αρκετά θετικά
στοιχεία, που το κάνουν ιδιαίτερα ενδιαφέ-
ρον. Η εταιρεία προφανώς δεν είχε ούτε το
χρόνο, αλλά ούτε και τα απαραίτητα χρή-
ματα, ώστε να δημιουργήσει κάτι που να
μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στα «ιε-
ρά τέρατα» του χώρου, αλλά έκανε το κα-
λύτερο που μπορούσε (υποθέτω). Αν αυτό
το παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει πριν από 5
χρόνια, ίσως να μιλούσαμε για κάτι το πρω-
τοποριακό και φρέσκο, αλλά δυστυχώς
πλέον φαίνεται μισοτελειωμένο παιχνίδι
και παρ’ όλο που η επιλογή των δημιουρ-
γών να αγγίξουν θέματα ταμπού βοηθά
στη δημιουργία μίας σχετικά καλής ατμό-
σφαιρας, σύντομα το ενδιαφέρον χάνεται.
Θεωρώ πως η εταιρεία θα έπρεπε να ξανα-
δουλέψει το project, ώστε να βελτιώσει
κάποια από τα σημεία όπου το παιχνίδι πα-
ρουσιάζει σημαντικά προβλήματα, όπως η
μάχη και οι διάλογοι.
Το dialogue interface είναι αρκετά καλό.
Το γκρίζο κυριαρχεί.
Η πλοκή του παιχνιδιού
φαίνεται αξιόλογη και
οι στιγμές όπου θα
κληθείτε να πάρετε
δύσκολες αποφάσεις
με βάση την ηθική σας
είναι ιδιαίτερα
ενδιαφέρουσες.
70
%
ΘΕΤΙκΑ-ΑΡνΗΤΙκΑ
Ενδιαφέροντα ηθικά διλήμματα
καλό σύστημα βελτίωσης
χαρακτήρα
Ατμοσφαιρική μουσική επένδυση
Μονοδιάστατοι χαρακτήρες
κακοί διάλογοι
Προβληματικό σύστημα μάχης
n
Είδος:
RPG
n
Έκδοση:
Kalypso Media Digital
n
Ανάπτυξη:
Noumena Studios
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
29,99
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Win XP SP3 (32bit), Vista, 7, 8, CPU 2GHz
Dual-Core, RAM: 2GB, GPU: Dedicated Direct x 9.0c, Compatible Graphics Card 512MB, VRAM Shader Model 4.0 support, ATI/AMD Radeon 3800 series and higher, nVidia GeForce 9600 GT
and higher, DirectX: Version 9.0c, HDD: 10GB διαθέσιμος χώρος, Sound: DirectX compatible
n
Multiplayer:
Μη διαθέσιμο
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
The Witcher, Dragon Age
n
Εναλλακτικές επιλογές:
The Witcher 1 & 2, Dark Souls