R
eview
PC Master
114
O
λοι μας και εννοώ όλοι μας
έχουμε λανθασμένη εντύ-
πωση για τη φύση της εργα-
σίας ενός διασώστη. Στο
μυαλό μας έχουμε αρσενικά
topless φωτομοντέλα με
κάτι μούσκουλα –να– (με το συμπάθιο κιό-
λας) να σώζουν δίμετρες καλλονές που
τους κοιτούν σαγηνευτικά στα μάτια, μόνο
και μόνο για να έρθει ο αστροναύτης μετά
από λίγο να τις κλέψει… καταραμένη δια-
φήμιση! Όχι, η αλήθεια είναι πως οι αληθι-
νοί διασώστες είτε κοπανάνε μύγες επί μέ-
ρες ολάκερες είτε ξοδεύουν την ώρα τους
αφαιρώντας ακρωτηριασμένα πτώματα μέ-
σα από συντρίμμια. Αν θέλετε ένα παιχνίδι
που σας βάζει στη θέση ενός εκ των δύο
στερεότυπων, τότε ατυχήσατε. Το
Recovery Search and Rescue Simulation
(
χειρότερος τίτλος EVER!) είναι μία κατηγο-
ρία από μόνο του. Κάπου εδώ άφησα το
φτυάρι μου… Α, να το!
WElCOME, RANgER…
…
στην πιο εξευτελιστική εργασία που
μπορείς να αναλάβεις. Τώρα θα γυρίσετε και
θα μου πείτε «καμιά δουλειά δεν είναι ντρο-
πή» και θα έχετε απόλυτο δίκιο. Όταν όμως
σας προσλαμβάνουν για κάτι και καταλήγε-
τε να αναλαμβάνετε τη διεκπεραίωση ανού-
σιων αγγαρειών σχετικές με το αντικείμενο,
τότε λογικό είναι να εκνευρίζεστε. Όπως
πρόδωσα ήδη από τον πρόλογο, αναλαμβά-
νετε το ρόλο του rookie rescuer σε έναν…
ξέρετε τι; Σε έναν εξαιρετικά βαρετό δρυμό
όπου θα πίστευε κανείς πως το σημαντικό-
τερο επείγον περιστατικό που μπορεί να
προκύψει είναι μερικά ερωτευμένα ζευγα-
ράκια που ξέχασαν να φέρουν προφυλακτι-
κά μαζί τους, αλλά τώρα παραείμαι κακός.
Ας ανάψουμε τον «suspension of disbelief»
διακόπτη και ας υποθέσουμε πως το πάρκο
αυτό κρύβει αρκετούς αφανείς κινδύνους.
Μάλλον αυτά τα ελαφάκια που τρώνε απε-
ρίσκεπτα χορταράκι. Μπορεί να ζει εκεί ο
Bigfoot. Μπορεί.
Οι πρώτες αποστολές θα λειτουργήσουν
ως σύντομα tutorials που εξηγούν τους,
αρκετά απλοϊκούς, μηχανισμούς και το πό-
σο άθλιο είναι αυτό το παιχνίδι. 2 σε 1, οι-
κονομικά. Μην περιμένετε voice-acting και
cinematics, αλλά κουτάκια με text τα
οποία δίνουν ουσία στα τεκταινόμενα και
λίγες κατευθύνσεις. Το πρώτο σχεδόν
πράγμα που σας μαθαίνει το παιχνίδι είναι
και αυτό που θα επαναλαμβάνετε για κάθε
αποστολή στο παιχνίδι. Πηγαίνετε σε ένα
σημείο, κλικάρετε σε ένα αντικείμενο. Αν
το αντικείμενο που κλικάρετε είναι το σω-
στό, κερδίζετε λίγα δευτερόλεπτα. Αν εί-
στε τόσο άμπαλοι που έχετε το αδιανόητο
θράσος να κλικάρετε στο ακατάλληλο
αντικείμενο, έστω και από περιέργεια, ρε
αδερφέ, δέχεστε χρονικό penalty και το
ήδη αυστηρό ρολόι σάς φέρνει λίγο πιο
κοντά στο ατιμωτικό κουτάκι που γράφει
«
Τέλος χρόνου. Είσαι σκράπας.»! Ποιο είναι
το νόημα των αποστολών; Να βρείτε το
ρολόι της αόρατης γιαγιάς, να δείξετε σε
RECOVERY SEARCH
AND RESCUE
SIMULATION
Τι είπες, Lassie; Έπεσε ο Timmy στο πηγάδι;!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-
bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το μηχάνημα που με έβγαλε ασπροπρό-
σωπο μπροστά στο Metal Gear Rising
δεν μπόρεσε να ανέβει πάνω από τα 30
frames, ενώ τα slow downs δεν έπαψαν
καθόλου…
Για εμένα; Μα, δεν έπρεπε!
Το κυκλάκι που μου δείχνει πού να πάω, το βλέπετε; Ούτε εγώ, άραγε
υπάρχει ή με δουλεύουν;