Page 12 - PC Master τ. 292

Κατέβαλε 400.000 δολάρια
την πρώτη εβδομάδα του
2014
Ε
ξαιρετικά αποδεικνύονται τα κέρ-
δη για τους δημιουργούς content
στα παιχνίδια της Valve, αφού στην
πρώτη κιόλας εβδομάδα του 2014, η
εταιρεία κατέβαλε το ποσό των
400.000
δολαρίων.
Σύμφωνα με τη Steam Database,
πωλήθηκαν 484.768 συλλογές κατά
τη διάρκεια του Dota 2
International, γεγονός που πρόσθε-
σε 1,2 εκατ. δολάρια στο λογαριασμό
της εταιρείας. Ακόμα, σύμφωνα με
τη Valve, 17 εκατομμύρια λογαρια-
σμοί στο Team Fortress 2 έχουν
στην κατοχή τους αντικείμενα, τα
οποία υπολογίζεται πως φθάνουν σε
σύνολο τα 500 εκατομμύρια. Επίσης,
πάνω από 90% του Team Fortress 2
είναι από την community.
Επιπλέον, η community του Counter
Strike: Global Offensive έχει δημι-
ουργήσει 4.700 χάρτες και 20.000
weapon skins, το Portal 2 έχει πάνω
από 381.000 χάρτες που έχουν δημι-
ουργήσει οι χρήστες, το mod του
Garry έχει συνολικά 250.000 αντικεί-
μενα, τα οποία είναι δημιουργήματα
των χρηστών, ενώ το Skyrim έχει πά-
νω από 19.500 κομμάτια από περιε-
χόμενο που έχουν δημιουργήσει οι
χρήστες του παιχνιδιού.
Η Valve έχει κερδίσει το στοίχημα,
κρατώντας το ενδιαφέρον στους παί-
κτες, ενώ προσφέρει το ίδιο προϊόν,
χωρίς να αποξενώνει όμως την κοινό-
τητα των παικτών.
Αυτό το τέχνασμα γίνεται συνειδητά
από τη Valve, η οποία θέλει να δώ-
σει την ελευθερία στους χρήστες να
παίξουν τα παιχνίδια, κάνοντας τρο-
ποποιήσεις οι ίδιοι στο βαθμό που
επιθυμούν και ενίοτε βελτιώνοντάς
τα, όπως δηλώνουν άνθρωποι της
εταιρείας.
ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ
ΑΠΟ ΤΗ VALVE
ΓΙΑ ΤΟΥΣ
CONTENT
CREATORS
K
ίνηση-ματ αποδείχθηκε πως ήταν για την AMD η αγορά της ATI, αν και αντιμετωπί-
στηκε με αρκετό σκεπτικισμό από τους αναλυτές. Ωστόσο, αυτό που δεν προέ-
βλεψαν οι ειδικοί ήταν ότι η αγορά των PCs θα βρεθεί σε ύφεση και την AMD να
το εκμεταλλεύεται, κλείνοντας σε μεγάλο βαθμό την ψαλίδα με τις υπόλοιπες εταιρείες
στην κατηγορία των γραφικών. Έτσι, σημείωσε κέρδη ύψους 89 εκατ. δολαρίων κατά το
τέταρτο τρίμηνο του 2013, ανακάμπτοντας από την απώλεια 473 εκατ. δολαρίων την
προηγούμενη χρονιά.
Από την άλλη πλευρά, το τμήμα graphics and visual solutions αύξησε τα έσοδά του κα-
τά 29% διαδοχικά και 165% από έτος σε έτος, χάρη στις σημαντικές συμβάσεις που υπέ-
γραψε η εταιρεία με τις Microsoft και Sony για τις κονσόλες νέας γενιάς. Τα λειτουργικά
έσοδα από τα γραφικά έφθασαν τα 121 εκατ. δολάρια κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2013.
«
Η σωστή εκτέλεση του στρατηγικού μας σχεδίου μετασχηματισμού μάς οδήγησε σε
σημαντική αύξηση της κερδοφορίας κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2013» δήλωσε ο πρόε-
δρος και διευθύνων σύμβουλος της AMD, Rory Read, και πρόσθεσε πως «τα προϊόντα
στον τομέα των γραφικών οδήγησαν σε αύξηση των εσόδων κατά 38% από το αντίστοιχο
τρίμηνο πέρυσι. Στόχος μας είναι το 2014 να παρουσιάσουμε αύξηση στα έσοδα και να
βγάλουμε κέρδος στο τέλος της χρονιάς, αξιοποιώντας την επιτυχία μας σε νέες αγορές
και βασικές επιχειρήσεις».
Σύμφωνα, πάντως, με το σχεδιαστή του chip, τα έσοδα της AMD αναμένεται να πέ-
σουν κατά 16%, συν ή πλην 3%, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Με το... αριστερό θα μπει στο 2014 η εταιρεία,
σύμφωνα με τους ειδικούς
ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ AMD ΤΟ 2013
PC Master
12
PC
matrix
Μ
ια ανάσα μακριά είναι το «όνειρο» της εικονικής πραγματικότητας στο
PC, αφού η Valve δουλεύει εντατικά για να δώσει στο κοινό μία από τις
καλύτερες (αν όχι την καλύτερη) gaming εμπειρίες της ζωής του. Σε συνέ-
δριο που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, η Valve μίλησε για το project της
σχετικά με τη Virtual Reality, τονίζοντας πως δεν θα αναπτύξουν δικό τους
πρωτότυπο μηχάνημα, αλλά θα ενώσουν τις δυνάμεις τους με την Oculus,
προκειμένου να πραγματοποιήσουν πιο γρήγορα το όνειρο κάθε gamer.
Όπως τόνισε ο ειδικός σε θέματα εικονικής πραγματικότητας της Valve,
Michael Abrash, η εταιρεία δεν πρόκειται να εκδώσει ακόμα κάποιο VR set, αλ-
λά θα συνεργαστεί με την Oculus για να προχωρήσουν το project του PC VR.
Στόχος της Valve είναι να έχει έτοιμο ένα HD VR set για τους καταναλωτές
εντός του 2015, ωστόσο προς το παρόν εστιάζουν στην τελειοποίηση του
project, προσδιορίζοντας τα σημεία-κλειδιά που πρέπει να μπουν σε σειρά
και το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών που πρέπει να γίνουν για να πραγμα-
τοποιηθεί αυτό το σημαντικό πλάνο.
Το πρώτο HD VR set στα καταστήματα το 2015
VALVE ΚΑΙ OCULUS ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ
ΓΙΑ ΤΗ VIRTUAL REALITY
Kέρδη στο τέλος του 2013 για την AMD.
Eίναι πολλά τα λεφτά, Valve.