Page 40 - PC Master τ. 292

PC Master
40
Τα αγαπάμε. Τα
λατρεύουμε. Είναι
το αγαπημένο μας
χόμπι, με μεγάλη
διαφορά από το
δεύτερο. Μας έχουν
χαρίσει αμέτρητες,
όμορφες,
διασκεδαστικές,
επικές, πορωτικές,
γενικά αξέχαστες
στιγμές. Δεν είναι
όμως λίγες και οι
φορές που κάναμε
facepalm με κάποια
κουταμάρα των
developers,
αναρωτώμενοι με
απόγνωση: «Ήθελα
να ήξερα τι
σκεφτόταν όταν το
σχεδίασε αυτό»…
Του Παύλου «ShadowCaster» Δημόπουλου
(
και ΣΙΑ)
QUICK TIME
EΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ
Και δεν θα μπορούσα
να ξεκινήσω με άλλο
από το μεγαλύτερο fail
στην ιστορία του gam-
ing. Παρά το γεγονός
ότι τα QTEs απέτυχαν
παταγωδώς στη δεκαε-
τία του ’80 ως αυτόνο-
μο παιχνίδι (Dragon’s
Lair, Space Ace κ.λπ.),
όλο και περισσότεροι
developers άρχισαν να
τα ενσωματώνουν εσχάτως στα παιχνίδια τους, σε μία απέλπιδα προσπάθεια να δώ-
σουν επίπλαστη διάρκεια στους τίτλους τους, χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουν
επιπλέον περιεχόμενο. Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να μην κολλήσει κάποιος, έστω
και για 2-3 προσπάθειες μόνο, σε ένα «καλό» QTE. Σκόρπισε καμιά τριανταριά σε ολό-
κληρο το παιχνίδι, να το επιπλέον τρίωρο! Αν μάλιστα τα prompts για τα κουμπιά που
πρέπει να πατηθούν εμφανίζονται για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, σκορπίζονται
σε διαφορετικά σημεία της οθόνης, τοποθετηθούν σε όσο το δυνατό σκοτεινότερο
υπόβαθρο και πλαισιωθούν και με βλακωδώς τοποθετημένα checkpoints (περισσότερα
παρακάτω), τότε το τρίωρο εύκολα μπορεί να γίνει δεκάωρο. Και ναι, για όσους δεν
κατάλαβαν, στη νέα Lara που χαριεντίζεται με το λύκο αναφέρομαι.
Δυστυχώς, ούτε οι Πολωνοί της CD Projekt RED αντιστάθηκαν
στον πειρασμό και τα ενσωμάτωσαν και στο The Witcher 2,
όμως εκεί τουλάχιστον δεν είναι τόσο game-breaking, συγ-
χωρούν αρκετά τον παίκτη. Κύριοι developers, σας θερμο-
παρακαλούμε, κλειδώστε τα QTEs σε κάποιο χρονοντούλα-
πο και βάλτε καλού κακού και τον Κέρβερο απέξω να τα
φυλάει…