R
eview
PC Master
104
«
Π
οιο είναι το αγαπημένο
τσάι του DJ;» με ρώτη-
σαν κάποτε και, όταν
δεν έδωσα ικανοποιη-
τική απάντηση, τότε
μου λύσανε την απο-
ρία: Του-βου του-βου του-βου του βουνού!
Τι σχέση έχει αυτό με το review και το παι-
χνίδι; Καμία απολύτως, απλώς τρώω χώρο
στη σελίδα (αν και μου είχε πάρει περίπου
πέντε λεπτά να συνέλθω από τα γέλια
όταν μου το είπαν). Και για να μη σπατα-
λήσω τελείως το χρόνο σας, να πω πως η
μουσική και τα games έχουν μία άρρηκτη
σχέση, ενώ κάποια παιχνίδια πρωτοτυπούν
τόσο πολύ, που η μουσική γίνεται αναπό-
σπαστο κομμάτι του gameplay, όπως το
Beat Hazard και το Audiosurf. Στα παιχνί-
δια αυτά, ο παίκτης αντιμετωπίζει διαφο-
ρετικό challenge ανάλογα με το πώς το
παιχνίδι αντιλαμβάνεται την κυματομορφή
ενός τραγουδιού. Μην μπερδέψετε τα παι-
χνίδια της αντίθετης κατηγορίας, όπου οι
πράξεις του παίκτη απλώς παράγουν ασυ-
νήθιστα υπέροχο ήχο μονάχα για να ενι-
σχύσουν τον οπτικοακουστικό τομέα. Το
Beat Blasters III ανήκει στην τελευταία κα-
τηγορία. Αυτό σημαίνει πως είναι κακό
παιχνίδι; Όχι απαραίτητα.
D-D-D-D-D-DROP ThE
bEAT, yO!
Στο Beat Blasters III χειριζόμα-
στε έναν εκ των δύο χαρακτήρων οι
οποίοι, εκτός από διαφορετική εμφά-
νιση (σώωωπα), έχουν λίγο διαφορε-
τική ειδική δύναμη. Όπα, προτρέ-
χω, μισό να βάλω λίγο όπισθεν. Οι
χαρακτήρες λοιπόν έχουν τρεις
δυνάμεις, οι οποίες ενεργοποιού-
νται με τα A, S και D αντίστοιχα.
Η πρώτη είναι η επίθεση, η δεύ-
τερη (και πιο χρήσιμη) η ασπίδα
και τέλος έχουμε τη δύναμη
που προσθέτει στο παιχνίδι το
αδύναμο platforming στοι-
χείο, το booster, που επι-
τρέπει στον παίκτη να φτάσει ψηλά περ-
βάζια. Κάθε δύναμη έχει το δικό της ener-
gy meter και ο παίκτης θα πρέπει χειροκί-
νητα να επαναφορτίζει κάθε δύναμη,
αξιοποιώντας το μοναδικό mechanic στο
παιχνίδι που απαιτεί αληθινό ρυθμό. Καθ’
όλη τη διάρκεια ενός level θα υπάρχει μία
μπάρα και μία σφαίρα θα κινείται από το
ένα άκρο στο άλλο με την ίδια ακριβώς
ταχύτητα συνέχεια. Κρατώντας πατημένο
το αριστερό shift πλήκτρο και πιέζοντας
το ανάλογο κουμπί που αντιστοιχεί στη
δύναμη που χρειάζεται ανανέωση, όταν η
σφαίρα πλησιάζει ένα άκρο της μπάρας,
επαναφορτίζεται επιτυχημένα ένα ποσο-
στό του δείκτη ενέργειας, ενώ αν κρατή-
σουμε το tempo και επαναλαμβάνουμε τη
BEAT BLASTERS III
Και εσύ techno, Βρούτε;
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon,
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-Bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το παιχνίδι έτρεξε τόσο καλά όσο και κάτι
μουσικό που επίσης τρέχει καλά, δεν ξέ-
ρω, βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει.
Η ειδική δύναμη. Του Αγίου Skrillex γίνεται!
Του είπα «Chill», αλλά αυτός νόμιζε πως κυριο-
λεκτούσα!
Ο καπετάνιος McTreasureson στα decks.