R
eview
93
PC Master
ξεχωριστή εμπειρία, είναι σαν να είσαι
πραγματικά μέσα σε μία νουβέλα ή ται-
νία επιστημονικής φαντασίας. Τη συγκε-
κριμένη αίσθηση την έχω βιώσει λίγες
φορές η αλήθεια είναι και προεξάρχου-
σα μεταξύ αυτών είναι η εμπειρία του
Mass Effect (κάτι το οποίο είναι πραγ-
ματικά μεγάλη κουβέντα για το γράφο-
ντα).
Μεγάλο τμήμα του χρόνου σας θα το
περάσετε αλληλεπιδρώντας με τα υπό-
λοιπα μέλη του πληρώματος του Zenlil,
που έχουν τη δική τους προσωπικότητα
και χαρακτηριστικά. Πρόκειται για εξαι-
ρετικά ολοκληρωμένους χαρακτήρες,
τους οποίους δεν θα ήταν υπερβολή να
πει κανείς ότι αρχίζει να νιώθει από ένα
σημείο και μετά ως «δικούς του»
–
ακρι-
βώς στο πνεύμα του θρυλικού πληρώ-
ματος του «Normandy». Αξίζει να σημει-
ωθεί ότι αν αρχίσετε να ξεφουρνίζετε
σε πολλούς ότι δεν είστε στην πραγμα-
τικότητα ο Bishop Six, αλλά ένας τύπος
που παίζει ένα παιχνίδι, ενδεχομένως να
δείτε να αλλάζει η συμπεριφορά τους
απέναντί σας («τράβα στο ΣΤΕΠ να κοι-
ταχτείς» ένα πράγμα).
ΕΠIλΟγΟΣ:
ΔΙΟΡΘΩνΟνΤΑΣ ΤΑ buGs
Συνολικά, λοιπόν, το Consortium είναι
ένας από τους πλέον ενδιαφέροντες
τίτλους που έχω δει τα τελευταία χρό-
νια. Ατμόσφαιρα, σενάριο, χαρακτήρας
(
σε μεγάλο βαθμό χάρη στο πώς έχει
υλοποιηθεί το πλήρωμα του Zenlil και η
αλληλεπίδρασή σας με αυτό) και έξοχη
πλοκή καταφέρνουν να επισκιάσουν τα
πιο αδύνατα σημεία, όπως το κάπως
«
άβολο» και λίγο υποτονικό (δεν είμα-
στε και στο Gears of War, δυστυχώς)
σύστημα μάχης, καθώς και τα λίγο πα-
λαιάς κοπής γραφικά. Σημειώνεται ότι
όταν το παιχνίδι είχε πρωτοκυκλοφορή-
σει (αρχές Ιανουαρίου), πολλοί έκαναν
παράπονα για σημαντικά bugs, ωστόσο,
αφενός εγώ δεν συνάντησα κάτι τρομε-
ρό, αφετέρου οι τύποι της iDGi στρώθη-
καν στη δουλειά και έχουν κυκλοφορή-
σει updates που φέρονται να έχουν
διορθώσει κατά πολύ την κατάσταση.
Συνοψίζοντας, λοιπόν, συστήνω ανεπι-
φύλακτα το Consortium σε όσους θέ-
λουν να ζήσουν μία πολύ ωραία ιστορία
επιστημονικής φαντασίας με πάρα πολ-
λά πρωτότυπα στοιχεία, εν μέσω ενός
«
ζωντανού» κόσμου με έξοχα σχεδια-
σμένη ατμόσφαιρα. Όσοι επιθυμούν
απλά ένα καλό first shooter, καλύτερα
να προσπεράσουν, καθώς το παιχνίδι εί-
ναι κάτι πέρα από αυτό.
Μπορείτε να δοκιμάσετε να μιλήσετε στους κακούς, αν το θέλετε…
Εάν είχε καλύτερα γραφικά και μάχες, θα άγγι-
ζε το τέλειο.
Aρκετό interactivity στις συνομιλίες.
87
%
ΘΕΤΙκΑ-ΑΡνηΤΙκΑ
•
Πολύ ωραία ιστορία και ατμόσφαιρα
•
η αλληλεπίδραση με τον κόσμο του
παιχνιδιού είναι υποδειγματική
•
Ήθελε καλύτερες μάχες
•
Περιθώρια βελτίωσης στα γραφικά
n
Είδος:
First person action adventure/rpg
n
Έκδοση:
Interdimensional Games Inc
n
Ανάπτυξη:
Interdimensional Games Inc
n
Τιμή:
€
18,99
n
Απαιτήσεις:
Vista και άνω, Intel Core 2
Duo 2,5GHz, AMD Athlon X2 64 2,7GHz, 4GB RAM, nVidia GTX 260/AMD Radeon HD 4890 Series, 7GB στο σκληρό
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επίσημο Web site:
algames.com/consortium/
n
Επιρροές:
Mass Effect, System Shock
n
Εναλλακτική Πρόταση:
Mass Effect, Deus Ex
Το Consortium είναι
ένα υβρίδιο μεταξύ
τίτλων όπως το Mass
Effect, το Deus Ex και το
παλαιό αλλά αγαπημένο
System Shock.
Πολλοί, διαβάζοντας για την κεντρική ιδέα του Consortium (το ότι το παιχνίδι «ξέρει» ότι
χειρίζεστε χαρακτήρα), θα σκεφτούν κάτι σε Assassin’s Creed, ωστόσο προσωπικά μού
θύμισε πολύ το Omikron: The Nomad Soul της Quantic Dream, η οποία αργότερα έβγαλε
το γνωστό Fahrenheit. Στο συγκεκριμένο τίτλο του 1999, ο παίκτης καλούνταν να «στείλει
την ψυχή του» στη φουτουριστική μητρόπολη Omikron του κόσμου του Phaenon, αναλαμ-
βάνοντας το σώμα ενός αστυνομικού και άλλων χαρακτήρων και να διερευνήσει μία σειρά
φόνων.
Το παιχνίδι, το οποίο είχε λάβει υψηλή βαθμολογία από το «PC Master», συνδύαζε στοιχεία
από adventure, first person shooter, fighting game και puzzle game. Επρόκειτο –πάντα κα-
τά την άποψη του γράφοντος– για έναν εξαιρετικά ευρηματικό τίτλο, μπροστά από την
εποχή του, ενώ από καλλιτεχνικής άποψης η συμμετοχή του Ντέιβιντ Μπάουϊ (μουσική και
likeness ενός χαρακτήρα, του Boz) ήταν σίγουρα μία ιδιαίτερα ξεχωριστή «νότα». Παρά τον
πρωτοποριακό του χαρακτήρα, το Omikron σημείωσε μέτρια επιτυχία.
CONS-OMIKRON-RTIUM