Page 11 - PC Master τ. 294

Ό
λο εκπλήξεις είναι το Deus Ex, κα-
θώς, όπως φαίνεται, μετά το mo-
bile game που εξέδωσε με την ονομα-
σία The Fall, έπειτα από το εντυπω-
σιακό short fan film με την ονομασία
Human Revolution, φέρεται να ετοιμά-
ζει ανακοινώσεις για νέο project.
Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες, η
εταιρεία παραγωγής του Deus Ex κα-
τοχύρωσε την ονομασία Deus Ex:
Mankind Divided. Όπως αναφέρει
ένας χρήστης του NeoGAF, ο τίτλος
σχετίζεται με λογισμικό παιχνιδιού για
PC και υπηρεσίες ψυχαγωγίας, επιβε-
βαιώνοντας μία παλαιότερη δήλωση
του επικεφαλής της Eidos Montreal,
David Anfossi, ο οποίος είχε μιλήσει
για κάποιο μελλοντικό παιχνίδι σχετι-
κά με το Deus Ex.
«
Θα σας αφήσω με ένα κομμάτι από
concept art από το νέας γενιάς Deus
Ex game, το οποίο δείχνει το διαχωρι-
σμό της ανθρωπότητας, συνθέτοντας
το σκηνικό για το όραμα που έχουμε
σχετικά με το επόμενο Deus Ex. Πα-
ρουσιάζει μία πόλη-γκέτο που χτίστη-
κε οικειοθελώς για να διαχωρίζει τις
τάξεις. Οι άνθρωποι σε αυτή την ξεχω-
ριστή τάξη έχουν αναδιαμορφώσει το
περιβάλλον τους και νοσταλγούν τη
Cyber Renaissance. Αυτό το σκοτεινό
όραμα θέτει τον τόνο για τα πράγματα
που πρόκειται να έρθουν στο Deus
Ex» είχε δηλώσει ο κ. Anfossi.
Πριν εκτοξεύσουμε τις απαιτήσεις μας
στα ουράνια με αυτά τα νέα, θυμηθεί-
τε πως το τελευταίο εγχείρημα με τίτ-
λο Deus Ex: The Fall αφορούσε παι-
χνίδι για κινητά τηλέφωνα. Οπότε κρα-
τήστε την αναπνοή σας μέχρι τις ανα-
κοινώσεις, χωρίς να έχετε μεγάλες
προσδοκίες.
Ετοιμάζεται
το Deus Ex:
mankind
Divided
Κατοχυρώθηκε το
όνομα, αναμένουμε
ανακοινώσεις
Δ
εν πρόλαβε καλά καλά να ανακοινωθεί το deal μεταξύ Facebook και Oculus Vr
για το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η τελευταία ανακοίνωσε την
πρόσληψη του προγραμματιστή michael abrash, ο οποίος εργαζόταν στη Valve
από το 2011. Ο abrash δούλευε επάνω στην τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας της
Valve για τα τελευταία δύο χρόνια και συχνά ποστάρει τεχνολογικές συζητήσεις σχετικές
με το αντικείμενο στο blog που διατηρεί.
O michael abrash συμμετέχει πλέον ως chief scientist στην Oculus και στο εισαγωγικό
του post στο site της νέας του εταιρείας αναφέρεται στην απόκτηση της Oculus Vr από
το Facebook ως το τελευταίο κομμάτι του puzzle, προκειμένου η Vr να καταφέρει να
μεγαλουργήσει.
Όπως δήλωσε: «Πολλά από αυτά που θα χρειαστούν για να γίνει σπουδαία η Vr είναι
πλέον κατανοητά, οπότε είναι θέμα σκληρής δουλειάς –και όχι έρευνας– για να είμαστε
ακριβείς, αλλά μέσα σε εφικτά πλαίσια. Παρ’ όλα αυτά, είναι ακριβή δουλειά, για αυτό
και έγραψα προηγουμένως ότι η Vr δεν θα καταφέρει να γίνει σπουδαία έως ότου κά-
ποια εταιρεία προβεί σε μία ευκαταφρόνητη κατάθεση κεφαλαίου ώστε να δημιουργή-
σουμε το σωστό hardware. Και αυτό δεν θα είναι εύκολο να γίνει κατανοητό πως πρέπει
να δαπανηθούν αυτά τα χρήματα, μέχρι η Vr να γινόταν πραγματικά σπουδαία. Φοβό-
μουν πως η Vr θα αποτύγχανε να εκτοξευτεί».
Και πρόσθεσε: «Αυτοί οι φόβοι έχουν εξαλειφθεί πλέον. Η αγορά της Oculus από το
Facebook σημαίνει ότι η Vr θα φτάσει στο απόλυτο μεγαλείο. Οι πόροι και η μακροπρό-
θεσμη δέσμευση που φέρνει το Facebook δίνει στην Oculus τη δυνατότητα να λύσει
όλα τα δύσκολα προβλήματα σχετικά με το project και μερικά εξ αυτών είναι αρκετά δύ-
σκολα. Πλέον περιμένω να ξοδέψω το υπόλοιπο της καριέρας μου, κάνοντας τη Vr όσο
καλύτερη μπορώ».
Ο abrash έχει εργαστεί στο παρελθόν με τον John Carmack στο Quake. Επίσης, έχει
δουλέψει στα Windows της microsoft και σε λογισμικό για την απόδοση των γραφικών.
Τον τελευταίο χρόνο έδωσε μία ομιλία στο Game Developer’s Conference σχετικά με τις
προκλήσεις της Vr και πρόβαλε τα πειράματα της Valve, με την προσθήκη υποστήριξης
εικονικής πραγματικότητας στο team Fortress 2. Εκείνη την εποχή, ο κ. abrash ισχυριζό-
ταν πως θα χρειαστούν χρόνια, ίσως και δεκαετίες, για να βοηθήσουν τη Vr να ξεπερά-
σει τους περιορισμούς της τεχνολογίας. Όταν η Valve πρόβαλε την τεχνολογία εικονικής
πραγματικότητας που είχε στη διάθεσή της στο Steam Dev Days, οι συμμετέχοντες δή-
λωσαν πως ήταν ακόμα καλύτερη και από το πρωτότυπο Crystal Cove της Oculus. Πλέ-
ον, με τους abrash και Carmack να δουλεύουν από κοινού για την Oculus, το hardware
της Valve δεν θα έχει για πολύ αυτό το πλεονέκτημα.
ΔυνατA Στο Παζαρι των
μεταγραφων η Oculus VR
Προσέλαβε τον ειδικό της Valve Vr, michael abrash
11
PC Master