PC Master
130
Σ
το χρονικό διάστημα που γράφω
στο περιοδικό, δεν αναφέρθηκα
ποτέ στα παιχνίδια που έχω φτιά-
ξει. Ο κυριότερος λόγος ήταν ότι
δεν ήθελα να περάσει από το
μυαλό κανενός ότι αποσκοπώ στη δημι-
ουργία εντυπώσεων ή, ακόμα χειρότερα,
στη διαφήμιση, κάτι που άλλωστε θα ήταν
παράλογο για μία εταιρεία που δεν υφί-
σταται πια. Μία ακόμα αιτία που δεν έφερ-
να παραδείγματα από τις δικές μου δημι-
ουργίες σε αυτήν εδώ τη στήλη, αν και
κάτι τέτοιο θα διευκόλυνε πολύ το έργο
μου, ήταν ότι ποτέ δεν πίστεψα στη δημο-
φιλή ατάκα που παίζει καθημερινά από
ακροατές που τηλεφωνούν σε αθλητικά
ραδιόφωνα: «Έχω παίξει μπάλα και ξέρω».
Αν κάτι μας διδά-
σκουν οι τηλεοπτι-
κές μεταδόσεις
αγώνων ομαδικών
αθλημάτων, στις
οποίες έχει αναλά-
βει ρόλο σχολιαστή
ένας πρώην αθλη-
τής, είναι ότι υπάρχει τεράστια διαφορά
μεταξύ του να ασχολείσαι ενεργά με ένα
αντικείμενο και του να μπορείς να το ανα-
λύσεις σε θεωρητικό επίπεδο. Πόσο μάλ-
λον να το διδάξεις… Πανεπιστήμια που να
μοιράζουν πτυχία στην επιστήμη/τέχνη
του adventure gaming δυστυχώς δεν
υπάρχουν ακόμα και κατά συνέπεια δεν
κυκλοφορούν ανάμεσά μας πιστοποιημέ-
νοι ειδικοί. Είμαι κι εγώ ένας εσαεί μαθη-
τευόμενος σε έναν τομέα που ούτως ή άλ-
λως διαμορφώνεται και αλλάζει συνεχώς,
απλώς αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας
κάποια από τα πράγματα που πρόλαβα να
μάθω. Αν ποτέ διαπιστώσετε ότι έχουν πά-
ρει τα μυαλά μου αέρα κι έχω πιστέψει
πως είμαι κάτι παραπάνω από αυτό, σας
δίνω το ελεύθερο να με περιφρονήσετε
και να με κράξετε παραδειγματικά.
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΑΣ
Ας επανέλθουμε όμως στο θέμα του
δώρου που σας έταξα. Για όσους δεν το
γνωρίζουν, το 2008 κυκλοφόρησα μέσω
της εταιρείας μου Atropos Studios ένα
adventure game με τίτλο Diamonds in
the Rough. Αν θέλετε να μάθετε περισ-
σότερα για αυτό, μπορείτε να διαβάσετε
το review που είχε γράψει τότε ο
Αντρέας Τσουρινάκης στη διεύθυνση
029.
Για να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό,
αρκεί να μου στείλετε μέχρι τις 31 Μαΐου
ένα μικρό δείγμα παιχνιδιού που θα δημι-
ουργήσετε με το Adventure Game Studio.
Το παιχνίδι αυτό θα πρέπει απαραιτήτως
να ικανοποιεί τις παρακάτω απλές προϋ-
ποθέσεις:
1.
Να αποτελείται τουλάχιστον από δύο
οθόνες-δωμάτια.
2.
Να έχει τουλάχιστον έναν γρίφο.
3.
Ο γρίφος αυτός να περιλαμβάνει ως
αντικείμενο ένα περιοδικό «PC Master».
Ύστερα από τόσα πράγματα που έχουμε
συζητήσει μέσα από την παρούσα στήλη,
φαντάζομαι ότι δεν θα δυσκολευτείτε κα-
θόλου να ικανοποιήσετε τους υποτυπώ-
δεις αυτούς όρους. Αφήστε τη φαντασία
σας ελεύθερη και δημιουργήστε με το με-
ράκι που είμαι σίγουρος ότι σας διακρίνει.
Βάλτε μία μικρή ιστοριούλα και προσπαθή-
στε να δώσετε μία αρχή κι ένα τέλος. Μη
σας απασχολεί καθόλου το ζήτημα των
γραφικών, το παιχνίδι σας μπορεί να είναι
εντελώς απλοϊκό στην εμφάνισή του. Όσο
περισσότερα στοιχεία από αυτά που καλύ-
Ξεκίνησα να γράφω την παρούσα στήλη με τον ερχομό μου στο «PC Master», τον Δεκέμβριο
του 2012. Μετά από 16 τεύχη, φτάσαμε αισίως στον επίλογο αυτής της όμορφης διαδρομής.
Τα μηνύματα που έλαβα από την πρώτη στιγμή με έπεισαν πως ανάμεσα στους αναγνώστες
μας υπάρχουν άνθρωποι που δεν θέλουν να αρκεστούν στο ρόλο του θεατή στα δρώμενα
του adventure gaming, αλλά ονειρεύονται μία μέρα να δημιουργήσουν κι αυτοί το δικό τους
παιχνίδι. Ως ελάχιστο ευχαριστώ για τη θερμή σας ανταπόκριση σε όλο αυτό το διάστημα, θα
ήθελα να σας ανταμείψω με ένα μικρό δώρο. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς
ακριβώς μπορείτε να αποκτήσετε το παιχνίδι Diamonds in the Rough σε DVD case.
Του Άλκη Πολυράκη
ΦτιΑξτε το δικο σΑσ adventure
Με το aGS
Το δώρο του
διαγωνισμού μας.