Page 135 - PC Master τ. 294

135
PC Master
τω κάτω, ευκαιρία για χοντρά έσοδα σου δί-
νεται, γιατί να μην το κάνεις;
Rjhe:
Αυτό. Όσο πληρώνει ο κόσμος για
πράγματα που είναι ηλίθια, οι εταιρείες θα
τα κάνουν και θα έχουν και δικαιολογία τύ-
που «δίνω στον κόσμο αυτό που θέλει».
Maladroid:
Εκεί είναι που τα fanboys
στοχοποιούνται: Επειδή δημιουργούν/τρέ-
φουν τάσεις που επηρεάζουν όλους.
Apo208:
Εγώ ξέρω ότι «I used to be a
fanboy like you, but then I took a CoD:
Ghosts in the knee».
WelniHelmi:
Είμαστε όλοι υπαίτιοι. Κι
εγώ μόλις είδα ότι το Batman: Arkham
Knight θα έχει Batmobile που θα μπορείς
να το χρησιμοποιείς για να κάνεις βόλτες
μέσα στην πόλη, απευθείας μου έτρεξαν τα
σάλια, το ομολογώ.
Maladroid:
Δεν κοίταξες, δηλαδή, ούτε
ποιος το φτιάχνει; Batman να ’ναι κι ό,τι
να ’ναι;
Bilaros:
Rocksteady είναι legit.
Maladroid:
Άμα δεν ήταν της Rock-
steady;
Fairy:
Από ένα σημείο και μετά ο τίτλος
και μόνο «τυφλώνει», δεν βλέπεις dev, δεν
βλέπεις εταιρεία. Δηλαδή αν τώρα έβγαζε
GTA VI μία άλλη εταιρεία, λίγοι πιστεύω θα
ήταν αυτοί που δεν θα το αγόραζαν επειδή
δεν θα έλεγε Rockstar το κουτί.
WelniHelmi:
Κάπως έτσι. Βλέπεις Bat-
man, είναι καλό!
Maladroid:
Προσωπικά προσπαθώ να
μην κοιτάω franchises και IPs αλλά devs και
μάλιστα πρόσωπα, αν γίνεται, όχι εταιρείες.
Έχω καεί με το Monkey Island 4 και δεν θέ-
λω να την ξαναπάθω. Από την άλλη, θεω-
ρώ ότι δεν είναι όλοι τόσο αδαείς. Ο όχλος
θα πάρει το GTA VI ασχέτως στούντιο, αλλά
θα υπάρχει καχυποψία από μεγάλη μερίδα
κοινού.
WelniHelmi:
Το στούντιο παίζει τεράστιο
ρόλο. Εγώ είμαι μέγας fan της Ubisoft.
Ασχέτως Assassin’s Creed, έχουν και άλ-
λους κορυφαίους τίτλους που γουστάρω.
Fairy:
Εγώ πάλι προτιμώ να κοιτάω devs
σε πιο indie τίτλους, οι οποίοι πολλές φο-
ρές και αξίζουν περισσότερο από ΑΑΑ αλλά
και λαμβάνουν σοβαρά υπόψη το feedback
και το community τους...
Apo208:
Και το franchise από μόνο του
μπορεί να σου κάνει τη ζημιά. Κάποτε έκα-
να pre-order όλα τα CoD, αλλά πριν από
έναν μήνα ξεκίνησα τα AC, ήδη είμαι στο III
και κλαίω τα λεφτά που έδινα στα CoD. Θα
μπορούσα να έπαιζα από τότε AC…
Maladroid:
Καλά εσύ από ετήσιο fran-
chise σε ετήσιο franchise το πας. Δεν έχεις
γιατρειά…
Rjhe:
Εγώ προσπαθώ να κοιτάω το ίδιο
το game. Τεράστιος fan του Unreal Tourna-
ment κι όμως, παρά το όνομα τόσο του
game όσο και του dev (Epic), το UT 3 δεν
ήταν αυτό που έπρεπε. Τα ονόματα πλέον
δεν μου λένε τίποτα.
Maladroid:
Το θέμα είναι ότι κάποια
στούντιο έχουν γίνει τα ίδια brandnames κι
έτσι κρατάνε την επωνυμία τους και μετά
από εξαγορές/αναδιαρθρώσεις/αποχωρή-
σεις, ενώ αποτελούνται από εντελώς άλλα
άτομα. Μπορεί να γράφει «Epic» ή «id» και
μέσα να δουλεύουν η σάρα και η μάρα. Και
το Monkey 4, όταν το πήρα, LucasArts
έγραφε πάνω…
Rjhe:
Well said. Μπορεί να συμπαθώ κά-
ποια ονόματα ή και να τα αγαπάω κιόλας,
αλλά... Εκτός αν θέλω να στηρίξω κάποια
προσπάθεια τύπου Kickstarter, όμως αυτό
δεν έχει άμεση σχέση με τον φανμποϊσμό,
νομίζω.
Maladroid:
Εγώ πάλι το θεωρώ άμεση
και γνήσια έκφραση αγάπης/θαυμασμού το
Kickstarter, αλλά ίσως επειδή έχει να κάνει
κυρίως με παλαίμαχους αγαπημένους δημι-
ουργούς παίρνει μία ρομαντική διάσταση
στο μυαλό μας και το διαχωρίζουμε από τα
μεγάλα franchises.
Bilaros:
Έχει να κάνει και με τη διάθεση
του καθενός να ενθουσιάζεται για κάτι.
Προσωπικά προτιμώ να μη λαχταρώ
games, ώστε να μην απογοητεύομαι από
τις πατάτες.
Maladroid:
Πάντως οπαδισμός υπάρχει
και στα indies, αν το καλοσκεφτείτε. Για πα-
ράδειγμα, ο Notch του Minecraft έχει ρεύ-
μα – όλοι περιμένουν από εκείνον το next
best thing. Γενικά, ο κόσμος ψάχνει διαρ-
κώς νέους ήρωες και ο Τύπος φροντίζει να
τους παρέχει. O Kojima, ας πούμε, πάω
στοίχημα ότι όσο κράξιμο θα φάει για το
«
DLC», άλλη τόση υποστήριξη θα απολαύ-
σει, γιατί τα περισσότερα sites τρέφουν και
τρέφονται από το hype.
WelniHelmi:
Ισχύει. Ο Kojima έχει θρόνο
και κανείς δεν τον κατεβάζει από αυτόν,
εκτός αν κατέβει μόνος του.
Fairy:
Αυτό που ακόμα και μάπα τελείως
να είναι το παιχνίδι οι φανατικοί θα ξετρε-
Σχολιάζοντας την επικαιρότητα
ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Γρηγόρης
«
Rjhe»
Βούλγαρης
Κόντεψε να κάνει
level up με την επί-
δειξη σύνεσης και
ψυχραιμίας του, αλλά
τελικά δεν αρνήθηκε
ότι κάποτε ο καλύτε-
ρός του φίλος ήταν
ένας μπλε σκαντζό-
χοιρος. Πλέον προ-
σπαθεί να αποφύγει
τέτοια «δεσίματα»,
γιατί αυτές οι σχέ-
σεις συνήθως έχουν
αρκετά αγκάθια…
Ανδρέας
«
WelniHelmi»
Ιωαννίδης
Ενθουσιάζεται με
franchises κι εται-
ρείες, αλλά είναι τό-
σα τα παιχνίδια που
του αρέσουν, που
δεν μπορεί να κάνει
εύκολα focus κι έτσι
γλιτώνει το μονοκόμ-
ματο φανμποϊσμό!
Θέλει Batman με
hidden blades που
να ξέρει να κλοτσάει
και το τόπι!
Βασίλης
«
Bilaros»
Κασαπίδης
Μικρός και άβγαλτος
όπως ήτανε την πά-
τησε με τον Kojima,
αλλά τώρα που του
ζητάει εισπράξεις
από τρία κάλαντα για
ένα DLC, αρχίζει και
αναθεωρεί. Πιστεύει
ότι το χειρότερο με
τον φανμποϊσμό εί-
ναι οι φορείς του
«
ιού» που κάνουν ζη-
μιά και στον «άμαχο
πληθυσμό».
Μαρίλη
«
Fairy»
Νίκολη
Της αρέσει το τζέρ-
τζελο γύρω από τις
νέες κυκλοφορίες
(
κλασικό party girl)
γιατί ο ενθουσια-
σμός πριν πάρεις το
game στα χέρια σου
είναι η μισή αρχο-
ντιά. Ωστόσο, οι fans
που το υπερασπίζο-
νται μέχρι θανάτου
ακόμα κι αν βγει
«
μάπα» είναι άλλη
ιστορία…
Αντώνης
«
Maladroid»
Βαλασιάδης
Αρνείται το χαρακτη-
ρισμό fanboy και
προτιμά το «θαυμα-
στής του Tim
Schafer». Διαχρονι-
κός, φανατικός και
ενίοτε ανοιχτοχέρης.
Αλλά προσπαθεί να
κρατάει και μία πισι-
νή, το gaming (όπως
και η ζωή) συχνά
κρύβει δυσάρεστες
εκπλήξεις.
Αποστόλης
«
Apo208»
Καραβίας
Μεταπήδησε από το
τάγμα του CoD στην
αδελφότητα του As-
sassin’s Creed. Σα-
φής η βελτίωση, αλ-
λά το σημαντικότερο
είναι ότι στην πορεία
πήρε (;) ένα σημα-
ντικό μάθημα: Στο
gaming, nothing is
true, everything is
permitted.