Page 102 - PC Master τ. 295

R
eview
PC Master
102
Ε
νώ κάθε indie developer δει-
νοπαθεί να παρουσιάσει την
ίδια ακριβώς ιδέα για ένα
game με έναν μοναδικό τρόπο
έτσι ώστε να ξεχωρίζει από το
σωρό, έρχεται το νεοσύστατο
team, ονόματι Blackpowder Games, για να
«
διδάξει» επί του θέματος. Που λέτε, οι ιθύ-
νοντες του studio, οι οποίοι παρεμπιπτό-
ντως είναι βετεράνοι του industry (πρώην
εργαζόμενοι της Monolith – βλ. F.E.A.R.),
πήραν το υβρίδιο first-person shooter και
adventure με το ελαφρώς πρωτότυπο σκη-
νικό και κομμάτια περιπλάνησης από το
Dear Esther και το ψευτό-permadeath του
Dark Souls, αφαίρεσαν το χρώμα από τα
γραφικά και μας το έστειλαν με τη μορφή
ενός Steam code. Μπορείς να το αγνοή-
σεις; Εμ, δεν μπορείς!
ΞυΠνΩνΤΑΣ ΜΟνΟΣ κΑΙ
ΠΡΟΔΟΜΕνΟΣ...
Το παιχνίδι ξεκινά με λίγες, αλλά απέ-
ριττες συστάσεις. Ξυπνάτε σε μία παραλία
και το κοντινό ναυάγιο μαρτυρά πως μάλ-
λον ο σιωπηλός πρωταγωνιστής επέβαινε
στο πλοίο αυτό. Καθώς προχωράτε βαθύ-
τερα στην ενδοχώρα, μία μυστηριώδης
κοπέλα που φέρει ένα χαρακτηριστικό
κόκκινο μανδύα προειδοποιεί πως καλά
θα κάνουμε να την κάνουμε με ελαφρά
πηδηματάκια. Ένας άφαντος έμπορος μας
αφήνει εκ των προτέρων μηνύματα στα
αυτοσχέδια shops, στα οποία, ως διά μα-
γείας, μπορούμε να προμηθευτούμε βέλη
και τσεκούρια. Πιο κάτω στο γραμμικό μο-
νοπάτι, ένας Ισπανός κατακτητής περιπο-
λεί. Βρυχάται σαν άγριο ζώο, αλλά το παι-
χνίδι μάς ενημερώνει πως ένα βέλος στο
κεφάλι είναι ό,τι πρέπει. Το βέλος αστο-
χεί, ο κατακτητής βρυχάται ακόμα πιο
έντονα και ένα ανατριχιαστικό ηχητικό
εφέ ηχεί...
Βρισκόμαστε στις αρχές του 17ου αιώ-
να, στις ακτές της Virginia. Οι Βρετανοί
άποικοι στήσανε μερικά οχυρά και κατα-
φύγια στο νέο αυτόν κόσμο. Τα κτήρια
αυτά μένουν ως έχουν, οι άποικοι όμως...
αν εξαιρέσουμε τη Maiden in Red, τους
απόκοσμους conquistadors και τα ανθρώ-
πινα αγάλματα από στάχτες, το μέρος εί-
ναι έρημο. Στο πρώτο settlement στο
οποίο μας οδηγεί το παιχνίδι, ο πρωταγω-
νιστής βρίσκει μία καμπάνα, την οποία
κρούει. Μονομιάς, ο κόσμος εγκατα-
λείπει την ασπρόμαυρη χροιά του
και γίνεται σκοτεινός. Ο ήλιος
αχνοφαίνεται στον ουρανό,
αλλά οι αχτίδες του δεν
φτάνουν στη γη. Ένα
φάντασμα αναρω-
τιέται για τη μοίρα της γυναίκας του. Φυ-
σικά, είναι καθήκον μας να αναλάβουμε
την εξιχνίαση της υπόθεσης.
Εξοπλισμένοι με υπερφυσικής φύσεως
απολιθωμένα μπιχλιμπίδια (μάτι, αυτί,
γλώσσα. Εννοείται!), θα βρούμε στοιχεία
σχετικά με το quest που μας δίνει κάθε
φάντασμα. Το μοναδικό στοιχείο του Be-
trayer είναι πως δεν μας αναγκάζει να
ψάχνουμε το level πιθαμή προς πιθαμή για
να βρούμε τα απαραίτητα αντικείμενα.
Αντιθέτως, με το πάτημα του Χ, μπορούμε
να ακούσουμε έναν ήχο που θα μας οδη-
γήσει σε νέα στοιχεία ή άλλα φαντάσματα
με τα οποία θα μπορούμε να επικοινωνή-
σουμε. Όσο πιο κοντά σας είναι τοποθε-
τημένο το «hotspot» τόσο πιο απόκοσμα
τρομακτικός γίνεται ο ήχος, ενώ η κατεύ-
θυνση από την οποία έρχεται βοηθά στο
να σιγουρευτούμε ότι πλησιάζουμε την
πηγή. Αντικείμενα ενδιαφέροντος επίσης
εκπέμπουν αυτόματα έναν χαρακτηριστι-
BETRAYER
Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που σερβίρεται ασπρόμαυρο
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Με λίγες υποχωρήσεις, το Betrayer έτρε-
ξε νεράκι.
Incoming πονοκέφαλος...
Οπ! Η Κοκκινοσκουφίτσα!
Πες και εσύ, ρε
πικραμένε, τον
πόνο σου...