R
eview
PC Master
108
Ξ
έρετε πώς πάει περίπου η
ιστορία. Ο Θησέας, γιος του
Αιγέα (ή του Ποσειδώνα, ένας
Θεός ξέρει – pun intended)
και της Αίθρας, περπάτησε
στα χνάρια του Ηρακλή. Στο
δρόμο του για την Αθήνα, για να γνωρί-
σει τον πατέρα του, σφάγιασε καμιά δε-
καριά ψυχοπαθείς εγκληματίες για να
σκληραγωγηθεί ως ο υπέρτατος badass.
Ύστερα από κάτι mini-άθλους που κανέ-
νας δεν θυμάται, αποφάσισε να βάλει
τέλος στο αρρωστημένο έθιμο που ήθε-
λε 7 Αθηναίους και 7 Αθηναίες να γίνουν
βορά στον Μινώταυρο. Έτσι, μπήκε σε
ένα καράβι, δέχτηκε να θυσιαστεί, γνώ-
ρισε την κόρη του βασιλιά Μίνωα Αριάδ-
νη, την οποία και ερωτεύτηκε, επέζησε 2
ώρες βαρετού ψευτο-roguelike
gameplay γεμάτο bugs, glitches, ανόη-
τους εχθρούς, σάπιο combat system και
χάλια παρουσίαση, σκότωσε τον Μινώ-
ταυρο, πήρε την Αριάδνη μακριά μόνο
και μόνο για να τη δώσει στον Διόνυσο,
επειδή και καλά και έτσι ήταν γραφτό. Τι
gentleman...
Πρέπει να παραδεχτώ. Η ιδέα της μετα-
φοράς του πιο ξακουστού άθλου του Θη-
σέα σε video game μορφή είναι απλά ιδιο-
φυέστατη. Πραγματικά, το να δίνεις σάρκα
και οστά στην κατά τα άλλα βαρετή πρότα-
ση «Μπήκε στο Λαβύρινθο και σκότωσε τον
Μινώταυρο» είναι καταπληκτικό. Καταπλη-
κτικό, όπως λέμε «Φτου σου, ρε, γιατί δεν
το σκέφτηκε κανείς αυτό;!». Δυστυχώς
όμως, το Depths Of Fear: Knossos το «ση-
κώνει» μονάχα η λαμπρότητα του concept
του και όχι το gameplay...
DEEP, DEEP
iN ThE DuNgEONs bElOw
Το παιχνίδι έχει ως εξής: ξεκινάμε σε μία
κεντρική περιοχή, όπου θα βρούμε το μο-
ναδικό όπλο που μπορεί να βλάψει τον Μι-
νώταυρο. Το θέμα είναι πως αυτό είναι
κλειδωμένο και ο μόνος τρόπος για να το
αποκτήσουμε είναι να επισκεφτούμε όλες
τις αίθουσες που μας γίνονται διαθέσιμες
μία προς μία, να σκοτώσουμε το θρυλικό
τέρας που κρύβουν μέσα τους και να πά-
ρουμε ένα έμβλημα. Μόλις τα συγκεντρώ-
σουμε όλα, μπορούμε να πάρουμε το σπα-
θί και να σφάξουμε το πελώριο κτήνος. Κά-
θε αίθουσα που επισκεπτόμαστε κρύβει
μέσα της άλλες αίθουσες, που, εκτός από
το τέρας-προστάτη τους, περιλαμβάνουν
μικρότερα και λιγότερο επικίνδυνα τερατά-
κια, χρυσά νομίσματα, potions, τα οποία
πρέπει να καταναλώσουμε για να μάθουμε
τι επίδραση έχουν, βιβλία που μας δίνουν
πόντους, που τους εξαργυρώνουμε στα
αγάλματα θεοτήτων του Δωδεκάθεου σε
ανταλλαγή για μία δύναμη και φυσικά, ένα
κλειδί που μας επιτρέπει να ξεκλειδώσου-
με την πόρτα για το επόμενο κελάρι. Το
gold που συλλέγουμε το πηγαίνουμε στο
αυτοσχέδιο κατάστημα του μάλλον βαριε-
στημένου Δαίδαλου, ο οποίος θα μας που-
λήσει όπλα για να βοηθηθούμε. Από ό,τι
φαίνεται, βρισκόμαστε στο στάδιο που ο
Δαίδαλος δεν πήρε χαμπάρι πως μπορεί να
φτιάξει ένα ζευγάρι φτερά για να αποδρά-
σει με το γιόκα του. Όπως και να έχει, τα
όπλα που αγοράζουμε μένουν για πάντα
DEPTHS OF FEAR:
KNOSSOS
Θησεύς – ο original Rogue!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Windows 7 64-bit, Intel i7-950, Radeon
HD4890, 6GB Ram
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Αγνοώντας το γεγονός πως το παιχνίδι
δεν μπορεί να θυμηθεί την ανάλυση που
επιλέγουμε κάθε φορά που ξεκινά, έτρε-
ξε αρκετά καλά. Μόλις βάζαμε τα πιο
ποιοτικά presets γραφικών, τα frames
κυμαινόντουσαν γύρω στο 30-40. Φυσι-
κά, αυτό δεν σημαίνει πως έδειχνε πιο
όμορφο, αλλά τέλος πάντων...
Το άγαλμα της θεάς Δήμητρας. Nope, δεν το
νομίζω!
Η Ύδρα, λίγο πριν πεθάνει από την (τα μάλα
βολική) λάβα.
Ήρεμα, καλό
σκυλάκι!