Page 67 - PC Master τ. 295

67
PC Master
κούς διαδρόμους του κτίσματος, ο πρώτος και καλύτερος δοκιμα-
στής της αποτελεσματικότητάς τους δεν είναι άλλος από τον ίδιο
το χαρακτήρα σας. Έτσι, λοιπόν, καλείστε να διασχίσετε το κάστρο
που δημιουργήσατε, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια στον καλύτερο
δυνατό χρόνο. Μετά από αυτήν τη διαδικασία, κάθε αντίπαλος παί-
κτης που θα επιχειρήσει να εισβάλει στο «φτωχικό» σας θα πρέπει
(
εκτός των άλλων) να ξεπεράσει το προσωπικό σας ρεκόρ, ώστε να
μπορέσει να φτάσει στην «καρδιά» του. Βέβαια, στην περίπτωση
που κάποιος εχθρός καταφέρει να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια και τα
χρονόμετρα, τότε θα πρέπει να πάρετε την εκδίκησή σας, βελτιώ-
νοντας το χρόνο τερματισμού αλλά και την άμυνα του κτηρίου σας.
Ενώ, αρχικά, μπορεί να σας ενθουσιάσει η ιδέα της κατάστρωσης
υποχθόνιων σχεδίων μέσα από το συνδυασμό παγίδων και τερά-
των, ωστόσο, μετά το level 10 του κάστρου σας, η απεριόριστη δυ-
νατότητα τοποθέτησης των traps και των minions μετατρέπουν
τους διαδρόμους σε άγριες διαδηλώσεις χωρίς ουσία. Αυτό έχει ως
αποτέλεσμα, τα επαναλαμβανόμενα τέρατα και οι ορδές εχθρών να
κουράζουν τους αντιπάλους. Πρόκειται, λοιπόν, για μία ενδιαφέ-
ρουσα καινοτομία της Ubisoft Montreal, η οποία με (αρκετές) βελ-
τιώσεις και ραφιναρίσματα ίσως αργότερα καταφέρει να κάνει τη
διαφορά στον εν λόγω τίτλο, καθώς οι περισσότερες «πίστες» απο-
τελούν δημιουργήματα των ίδιων των παικτών.
Το Attack mode, όπως καταλάβατε, περιλαμβάνει τις δικές σας
επιθέσεις σε γειτονικά κάστρα άλλων παικτών, τα οποία μπορείτε
να βαθμολογήσετε αφού τα κατακτήσετε. Φυσικά, υπάρχουν και
αρκετά custom κάστρα από τα χεράκια των developers, τα οποία
αρκετές φορές μπορεί να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για τα δι-
κά σας. Δυστυχώς, όμως, τις περισσότερες φορές οι επαναλαμβα-
νόμενες παγίδες σε συνδυασμό με τα επαναλαμβανόμενα mon-
sters και Bossbattles στον προθάλαμο της «καρδιάς» κουράζουν
επικίνδυνα. Κατά συνέπεια, το ίδιο κάνουν και τα αντικείμενα που
συλλέγετε, αφού με τόση πολυκοσμία εχθρών, τα armor και
weapon items μπορούν να προσφέρουν ελάχιστες παραπάνω μο-
νάδες άμυνας ή επίθεσης από εκείνα που ήδη φοράει ο χαρακτή-
ρας σας. Ωστόσο, το loot είναι όντως epic, αφού μετά από κάθε
bossbattle το απαστράπτον πάτωμα μιλάει από μόνο του!
Τα βασικά νομίσματα του παιχνιδιού είναι το gold, το life forge
και τα gems. Το πρώτο συνοδεύει κάθε creature που εξοντώνει ο
χαρακτήρας σας και με αυτό μπορείτε να αγοράσετε σχεδόν οτιδή-
ποτε αφορά στον εξοπλισμό του χαρακτήρα. Με το life forge αγο-
ράζετε (μόνο) οτιδήποτε έχει να κάνει με το κάστρο και τις αναβαθ-
μίσεις του. Τέλος, τα gems αποτελούν τα πραγματικά χρήματα, τα
οποία μπορείτε να διαθέσετε αγοράζοντας με αυτά οτιδήποτε αφο-
ρά στον τίτλο (εκτός από minons, traps και αναβαθμίσεις). Το γνω-
στό ερώτημα που προκύπτει για κάθε free-to-play τίτλο είναι πάντα
ένα: «Υπάρχει μεγαλύτερη εύνοια για τους παίκτες που διαθέτουν
πραγματικά χρήματα για το παιχνίδι;». Στην περίπτωση του MQ η
απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι! Τα μόνα πράγματα που έχουν
τη δυνατότητα να αποκτήσουν οι παίκτες με real money είναι μόνο
κάποια ανούσια castle skins και boosts, τα οποία δεν προσφέρουν
κάτι παραπάνω από ό,τι μπορεί να αποκτήσει κάποιος παίζοντας.
σφYριξε ποΛYχρωμα, μπορεIσ!
Το πιο δυνατό στοιχείο του τίτλου είναι σίγουρα το χιούμορ των
χαρακτήρων και η πανηγυρική διάθεση του gameplay. Παρ’ όλο
που κάθε κάστρο δεν θα σας καθυστερήσει περισσότερο από ένα
με τρία λεπτά, οι ξεκαρδιστικές ατάκες και οι πανηγυρισμοί του χα-
ρακτήρα αξίζουν (για τα πρώτα levels τουλάχιστον). Ωστόσο, τα
λουστραρισμένα γραφικά, τα πλουμιστά χρώματα και η καρτουνί-
στικη διάθεση είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το εν λόγω
game, αυξάνοντας το level του art direction. To soundtrack του
παιχνιδιού είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίο αξίζει να κάνετε
μία βόλτα στο πλωτό βασίλειο της Opulencia, αφού οι ancient ήχοι
συνδυάζονται απόλυτα με τη funky χιουμοριστική διάθεση, αποδί-
δοντας εξαιρετικά όλα όσα κάνουν περήφανη την Ubisoft για το
νέο της πόνημα. Φυσικά, στα ίδια χνάρια βαδίζει και το voice act-
ing, το οποίο απογειώνει τις χαβαλετζίδικες ατάκες, με αποκορύ-
φωμα το παραμυθένιο voice acting του αφηγητή.
Η αλήθεια είναι πως η Ubisoft έχει αρκετή δουλειά μπροστά
της, ώστε να μπορέσει να τελειοποιήσει και να βελτιώσει πολλά
από τα στοιχεία του παιχνιδιού. Συνεπώς, σε καμία περίπτωση δεν
θα έλεγα πως ο τίτλος είναι έτοιμος για κυκλοφορία, αλλά ούτε και
για Open Beta. Για την ώρα, θα έλεγα πως το The Mighty Quest for
Epic Loot μοιάζει με ένα ανώριμο συνονθύλευμα του Torchlight με
το Dungeon Keeper. Ωστόσο, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γε-
γονός πως κρύβει αρκετές καινοτομίες, οι οποίες έχουν τη δυνατό-
τητα να εξελιχθούν προσφέροντας μεγάλα οφέλη στο είδος (αν
όχι στον ίδιο τον τίτλο). Ίσως η βιασύνη της ομάδας ανάπτυξης να
αποφέρει πρόωρα αρνητικά αποτελέσματα για το MQ, ωστόσο ένα
αισιόδοξο σύννεφο από τους ουρανούς δεν με άφησε να τοποθε-
τήσω ακόμα τον τίτλο σε καραντίνα. Σε περίπτωση λοιπόν που
ανήκετε στους λάτρεις του ήχου των χρυσών νομισμάτων ή στους
κυνηγούς των λαμπερών θησαυρών, τότε σίγουρα αξίζει να περά-
σετε μία βόλτα από τα πλωτά κάστρα της Opulencia (τσάμπα είναι
άλλωστε!).
PC
Ο χάρτης της Opulencia με τις πολλές πτυχές.
Ώρα για να καταστρώσουμε το τέλειο σχέδιο άμυνας του κάστρου.
Εκεί ψηλά στο κάστρο 13.