Page 96 - PC Master τ. 295

R
eview
PC Master
96
T
ο Strike Suit Zero αλλά και το
spin-off του Strike Suit Infinity
τα είχαμε δει αναλυτικά πριν
από περίπου έναν χρόνο. Ου-
σιαστικά μιλάμε για δύο τίτ-
λους που προσπαθούν να ανα-
βιώσουν ένα είδος που μεσουρανούσε
πριν από αρκετά χρόνια, τα arcade space
simulators, όπως το Homeworld, το
Freespace ή το Wing Commander. Σε γε-
νικές γραμμές, το Strike Suit Zero μάς εί-
χε αφήσει αρκετά καλές εντυπώσεις με το
εθιστικό arcade gameplay, τα πανέμορφα
γραφικά (τηρουμένων των αναλογιών για
έναν indie τίτλο που ξεκίνησε με χρημα-
τοδότηση από το Kickstarter), αλλά και
το εξαιρετικό soundtrack που υπογράφει
ο Paul Raskay, συνθέτης του Homeworld.
Φυσικά δεν έλειπαν τα προβλήματα τεχνι-
κά ή μη, με κυριότερο όλων την έλλειψη
ισορροπίας σε συνδυασμό με τον υψηλό
δείκτη δυσκολίας. Από την άλλη, το
Strike Suit Infinity δεν είναι τίποτε άλλο
από ένα Strike Suit Zero, απαλλαγμένο
από σενάριο και αποστολές, που επικε-
ντρώνεται στην arcade δράση, αφού ο
σκοπός είναι η επιβίωση στο Διάστημα κυ-
νηγώντας το high score. Η Born Ready
Games, εταιρεία πίσω από τα Strike Suit,
αποφάσισε να «πακετάρει» το SSZ σε μία
Director’s Cut έκδοση, με την ευκαιρία
του λανσαρίσματός του στις κονσόλες.
Για να δούμε εάν και κατά πόσο κρίνεται
επιτυχημένο το συγκεκριμένο εγχείρημα.
ΤIΠΟΤΑ ΔΕν EχΕΙ ΑλλAΞΕΙ
Αυτό που περιμένουμε από μία Direc-
tor’s Cut ενός παιχνιδιού είναι αφενός η
βελτίωση των αδύναμων σημείων του και
αφετέρου η προσθήκη επιπλέον υλικού.
Προφανώς, για να είναι εφικτή η διόρθω-
ση και η βελτίωση σε τομείς όπως ο χειρι-
σμός, η τεχνητή νοημοσύνη ή τα γραφι-
κά, χρειάζεται να περάσει ένα αρκετά με-
γάλο χρονικό διάστημα από την κυκλο-
φορία του αρχικού παιχνιδιού (πάνω από
δύο ή τρία χρόνια), ώστε να έχουν συγκε-
ντρωθεί τα σχόλια, οι κριτικές, οι αναφο-
ρές σε bugs και να έχουν διορθωθεί στη
συνέχεια από την ομάδα ανάπτυξης. Δυ-
στυχώς, στην περίπτωση του Strike Suit
Zero, η Director’s Cut είναι το ίδιο ακρι-
βώς παιχνίδι, χωρίς καμία σημαντική βελ-
τίωση ή αλλαγή, κάτι λογικό, εάν αναλο-
γιστούμε ότι δεν έχει περάσει ο απαιτού-
μενος χρόνος. Το παρήγορο της υπόθεσης
είναι ότι τουλάχιστον έχουν προστεθεί 5
επιπλέον αποστολές προσομοίωσης, μερι-
κά σκάφη και έχει αλλάξει προς το καλύ-
τερο το σύστημα αποθήκευσης check-
point, που γίνεται πλέον πιο συχνά και σε
μικρότερα διαστήματα. Κατά τα άλλα,
έχουμε να κάνουμε με το Strike Suit Zero
ίδιο και απαράλλαχτο, όπως ακριβώς το
είχαμε δει πριν από έναν χρόνο.
STRIKE SUIT ZERO:
DIRECTOR’S CUT
Seek and Destroy Revisited!
Του Αντώνη Δήμα
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Quad Core Q8200, 16GB RAM, GTX
560
Ti 1920x1080, Windows 7 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Μερικά μικρά frame drops στις μάχες με
μεγάλη ένταση και πλήθος σκαφών.
Μοναδική διαφορά η προσθήκη του Director’s Cut στον τίτλο...
Οι 5 πρόσθετες αποστολές της Director’s Cut.
Επιστρέφουμε στο γνωστό πανέμορφο setting
με το Strike Suit έτοιμο να σπείρει τον όλεθρο.