Page 110 - PC Master τ. 296

R
eview
PC Master
110
T
o Ascendant είναι ένας αρκετά πε-
ρίεργος συνδυασμός ειδών. Κατά
το ήμισυ είναι 2d brawler, όπως το
τρομερό Guacamelee! και το Shank.
Το άλλο μισό rogue-like. Τα γνωστά
και μη εξαιρετέα χαρακτηριστικά
του είναι όλα «παρών», το permadeath, τα
buffs, τα consumables και ο τρόπος που δο-
μείται ο χάρτης. Ξεκινάμε πάλι το ίδιο τροπά-
ριο, που πάει ως εξής: Μην παίξετε το
Ascendant, αν θέλετε κάτι χαλαρωτικό. Αν
θέλετε το progression σας στο παιχνίδι να γί-
νεται ομαλά και συνεχόμενα, προτιμήστε κά-
ποιο άλλο game. Το Ascendant εκμεταλλεύ-
εται τα φτωχά σας αντανακλαστικά, τιμωρεί
τα λάθη με τον πλέον αυστηρό τρόπο, ενώ
θέλει... όχι, απαιτεί το 100% της προσοχής
σας. Να ξυπνάτε το πρωί και να πρωταγωνι-
στείτε σε ένα montage προπόνησης αλά
Rocky, να κάνετε push ups στις άκρες των
δαχτύλων σας, να μελετάτε το game 23
ώρες το 24ωρο και μετά να κάθεστε στο μη-
χάνημά σας για να σας τσακίσει αβυσσαλέα
το παιχνίδι. Δεν είναι απλή υπόθεση, παιδιά
μου. Αλλά το τελικό βραβείο είναι αυτό που
θα κάνει όλους τους κόπους και τους αγώνες
σας να αξίζουν κάτι. Το Ascendant θα σας
ποδοπατήσει, θα σας εξουθενώσει, θα σας
ρεζιλέψει. Επιλέξτε ωστόσο να υπομείνετε
τα βασανιστήρια και το Ascendant θα σας κά-
νει κάτι περισσότερο από καλύτερους
gamers... το Ascendant θα σας κάνει άνδρες.
Το Ascendant δεν είναι ένα παιχνίδι, το
Ascendant είναι ζωή...
OF GOds ANd dEMiGOds
Αν μάθατε κάτι χρήσιμο στη δακρύβρε-
χτη εισαγωγή μου είναι πως το Ascendant
πρόκειται για μία μείξη brawler και rogue-
like. Ξεκινάτε το παιχνίδι επιλέγοντας έναν
εκ των δύο διαθέσιμων ηρώων. Κάθε ήρω-
ας στο παιχνίδι έχει τα δικά του μοναδικά
χαρακτηριστικά, όπως παθητικά buffs (ή και
debuffs), αναγκάζοντας τον παίκτη να προ-
σαρμόσει το τρόπο που παίζει το παιχνίδι,
με την ευχή πως θα σταθεί τυχερός. Όπως
κάθε rogue-like που βάζει τον παίκτη σε
επίπονα μαρτύρια, έτσι και εδώ ο ρόλος
της τύχης είναι πάντα «παρών». Μπορεί σε
ένα playthrough να μην έχει λεφτά, ούτε
τσίχλες να μην μπορείς να αγοράσεις από
τα stores, αλλά στο επόμενο να full-άρει το
πορτοφόλι και να μη βρεις κλειδιά για να
μπεις στα stores να αγοράσεις πράγματα!
Το αγαπημένο μου παράδειγμα πρέπει
να είναι ο Μίδας, ένας χαρακτήρας που
θέλει πολύ κόπο να ξεκλειδωθεί. Έχει τη
δυνατότητα να μαζεύει λεφτά είτε κοπα-
νώντας εχθρούς είτε από το περιβάλλον
του, αφού είναι εξαιρετικά καλότυχος. Το
μοναδικό πράγμα που αντισταθμίζει το
βαρύ τραπεζικό του λογαριασμό είναι το
γεγονός πως οτιδήποτε αυξάνει τα stats ή
τη ζωή του, μετατρέπεται σε χρυσάφι, κα-
θιστώντας τo άχρηστo. Επίσης, για κάποιο
λόγο, όλοι οι χαρακτήρες στο παιχνίδι είναι
ημίθεοι ή μυθολογικές φιγούρες. Δεν ξέρω
γιατί γίνεται αυτό, το παιχνίδι δεν επένδυ-
σε πολλά στο storytelling του.
Το κυρίως παιχνίδι χωρίζεται σε τέσσερα
levels, ένα για κάθε εποχή του έτους, με
το καθένα να έχει το δικό του γραφικό
theme και ξεχωριστή μουσική. Θα μείνου-
με σε κάθε εποχή δύο φορές, κάθε φορά
σε ένα νέο level, το οποίο όσο προχωράμε
στο παιχνίδι, θα γίνεται όλο και μεγαλύτε-
ρο και, ως εκ τούτου, θα κρύβει περισσό-
τερες ευκαιρίες (όπως και κινδύνους, φυ-
σικά). Τα levels, πιστά στα πρότυπα του εί-
δους, είναι τυχαία, καθώς αποτελούνται
από πολλά διαφορετικά δωμάτια τα οποία
ενώνονται με τυχαίο τρόπο. Όλα τα δωμά-
τια θα έχουν εχθρούς μέσα τους, οι οποίοι
μόλις εξοντωθούν, θα αποκαλύψουν ένα
ASCENDANT
PERFORMANCE
REPORT
Το Τρεξαμε σε:
Windows 7 64-bit, Intel i7-950, Radeon
HD4890, 6GB Ram
εΠΙΔοσεΙσ:
Ποιότητα στο full, επιδόσεις στο full. Δυ-
στυχώς, δεν ίσχυε το ίδιο για το χειμερι-
νό level, όπου τα frames έπεφταν χωρίς
κανέναν ουσιώδη λόγο. Το πρόβλημα
διορθώθηκε μόλις έσβησα το ΑΑ.
Δεν είμαι ένας απλός θεός... είμαι ένας ημίθεος!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
Όχι, δεν είναι glitch, αλλά
ένα καλά κρυμμένο secret!
Κάθομαι απογοητευμένος και κοιτώ το
κλειδωμένο κιβώτιο... no keys, no honey!
Ναι, ούτε ’γω το πιστεύω!