Page 117 - PC Master τ. 296

E
νώ άλλα παιχνίδια στρογγυ-
λοκάθισαν στην αναπαυτική
στάνη ονόματι «Early-Access»
μία φορά και δεν λένε να το
κουνήσουν ρούπι (αν και το
Wasteland 2 σιγά σιγά κάνει
το transition), το Lifeless Planet μπήκε,
είδε και έφυγε σε ένα διάστημα που, αν
δεν κάνω τραγικά λάθος, ήταν μικρότερο
από 30 μέρες. Πολλά pros στο μοναδικό
developer που κρύβεται πίσω από το
Lifeless Planet!
ThE SPACE RACE
Ο ανώνυμος ήρωάς μας μαζί με άλλους
δύο αστροναύτες αποτελούν μέρος μίας
άνευ προηγουμένου αποστολής. Εκτοξεύ-
τηκαν από τη Γη με ταχύτητα διπλάσια
του φωτός σε έναν νέο πλανήτη, ικανό να
συντηρήσει ζωή και που, πιθανότατα, θα
κρύβει απίστευτα μυστικά. Στο δυστυχι-
σμένο κόσμο των video games, όμως, τί-
ποτα δεν πάει κατ’ ευχήν. Για αρχή, οι επι-
πλοκές στην προσγείωση άφησαν τον
πρωταγωνιστή μας αναίσθητο, ενώ το
υπόλοιπο πλήρωμα παραμένει άφαντο.
Επιπροσθέτως, ο καταπράσινος πλανήτης
θυμίζει περισσότερο έρημο. Το κερασάκι
στην τούρτα; Σοβιετικοί με ψυχροπολεμι-
κή τεχνολογία κατάφεραν να εγκαταστή-
σουν πρώτοι αποικία στον πλανήτη! Τα
μυστήρια δεν σταματούν εκεί, οπότε είναι
στο χέρι του παίκτη να κατευθύνει τον
χαριτωμένα στρουμπουλό αστροναύτη
προς τις απαντήσεις στον αφιλόξενο τού-
το πλανήτη.
Αν υπάρχει μία στάμπα που μπορούμε να
κολλήσουμε στο παιχνίδι, αυτή πρέπει να
είναι «Walking Simulator». Το παιχνίδι μπο-
ρεί να έχει και
platforming στοιχεία
καθώς και λίγα
puzzles, αλλά
αυτά δεν εί-
ναι καθόλου προκλητικά και δεν θα δυσκο-
λέψουν κανέναν. Στο 98% του παιχνιδιού,
θα περπατάτε. Πολύ περπάτημα, αδερφέ
μου! Αν είστε από αυτούς τους ανθρώπους
που αναστενάζετε κάθε φορά που υπο-
πτεύεστε πως έχετε να κάνετε με μία «δη-
θενιά» και «hipster-ιά», κατά πάσα πιθανό-
τητα θα έχετε ήδη σταματήσει να διαβάζε-
τε. Όσοι μείνατε πιστοί στην ολοκλήρωση
του review, συγχαρητήρια! Δείτε γιατί το
Lifeless Planet αξίζει το χρόνο σας.
Ατμόσφαιρα: Το Α και το Ω κάθε παιχνι-
διού. Εδώ, παρά το φτωχό γραφικό του το-
μέα, το Lifeless Planet τα καταφέρνει περί-
φημα στο στήσιμο μεγάλων και επιβλητι-
κών levels, έστω και αν αυτά είναι γραμμι-
κά. Μπορεί να εμπεριέχονται γενναίες δό-
σεις exploration, αλλά το παιχνίδι δεν είναι
open-ended. Βασίζεται σε levels τα οποία
έχουν αρχή και τέλος, αλλά ο προορισμός
σας ανά πάσα στιγμή μπορεί να μην είναι
προφανής. Δεν υπάρχουν quest markers
ούτε για δείγμα. Τα επίπεδα προσφέρουν
πολύ έδαφος για εξερεύνηση, αν και οι πιο
έμπειροι platform-άδες δεν θα δυσκολευ-
τούν πολύ. Πέρα από τα απλοϊκά puzzles
(
ακόμα και αυτά που αξιοποιούν ένα mini-
game με έναν γάντζο) και το platforming
(
το οποίο μπορεί να γίνει τρεις φορές πιο
διασκεδαστικό με το πενταπλό jump που
μας δίνει σε μεμονωμένες περιστάσεις το
παιχνίδι), θα περάσετε την ώρα σας με την
εύρεση ντοκουμέντων και... περπάτημα.
Είναι η ένταση του μυστηρίου που ενισχύει
τις περιπλανήσεις σας στον άγονο πλανή-
τη. Δυστυχώς, αν δεν σας συγκινεί η περι-
γραφή αυτή, τότε καλύτερα να αγνοήσετε
το Lifeless Planet. Για τους υπόλοιπους, το
«
τσουχτερό» price tag των
20
κατά πάσα
πιθανότητα θα σας ξενερώσει. Διαρκεί μό-
νο 5 ώρες, οπότε γίνεται εύκολα κατανοη-
τό πως πολλοί θα προτιμήσουν να αγορά-
σουν το παίγνιο εν καιρώ εκπτώσεων. Βάλ-
τε το στη wish list σας οπωσδήποτε και
αναμείνετε ένα καλύτερο deal.
LIFELESS PLANET
Ο δρόμος για το άγνωστο... είναι μονόδρομος
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
n
Είδος:
3
rd person exploration/platrformer
n
Ανάπτυξη:
Stage 2 Studios
n
Έκδοση:
Kiss ltd
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
19,99
n
Επίσημο Web site:
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Windows XP, Core 2 Duo CPU, 1,5GB RAM, nVidia GeForce GT 430, 900MB χώρο στο σκληρό
n
Επιρροές:
Ψυχροπολεμικό Space Race, Mission to Mars
n
Εναλλακτική πρόταση:
NaissanceE, Kairo, Gone Home
Από στιγμή σε στιγμή
περιμένω τον Slenderman...
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Windows 7 64-bit, Intel i7-950, Radeon
HD4890, 6GB Ram
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
To παιχνίδι φτιάχτηκε σε Unity και τα
6
presets που μας γίνονται διαθέσιμα
δεν βοηθούν τα ασθενέστερα μηχανή-
ματα... στο «Beautiful», το framerate
πάλευε να μείνει πάνω από 30 frames.
Bad optimization I say!
R
eview
117
PC Master
78
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Ατμόσφαιρα!
Το level design
Κακό value-for-money
Το optimization ήθελε δουλειά...