Page 50 - PC Master τ. 296

PC Master
50
τον Josh Mandel, έφερε αυτό το παιχνίδι
που εκτυλίσσεται στην Άγρια Δύση. Ο
Freddy Pharkas ήταν άνθρωπος του νόμου,
αλλά μετά από μία αιματηρή αναμέτρηση
στην οποία τραυματίστηκε σοβαρά, αποφά-
σισε να αλλάξει επάγγελμα. Έτσι, μετακό-
μισε στην πόλη Coarsegold και πλέον ασκεί
το επάγγελμα του φαρμακοποιού. Εκτός
από τις συνηθισμένες αρμοδιότητες που
συνοδεύουν το λειτούργημα, όπως η συ-
νταγογράφηση για την ανακούφιση του πό-
νου των κατοίκων, ο Freddy είχε να αντιμε-
τωπίσει το δυσεπίλυτο πρόβλημα που βα-
σάνιζε τα άλογα της περιοχής: ακατάσχετα
αέρια.
Μπορεί να ακούγεται σαν φτηνό χιού-
μορ, σας διαβεβαιώνω όμως ότι η σύλληψη
αυτή περιελάμβανε έναν τρομερά ευφά-
νταστο γρίφο. Έπρεπε να κατασκευάσεις
μία αντιασφυξιογόνα μάσκα, να πάρεις
δείγμα της οσμής και να την εξετάσεις με
τη βοήθεια λύχνου Bunsen σε ένα ειδικό
φασματοσκόπιο αερίων, συγκρίνοντας τα
αποτελέσματα με τα δείγματα που απεικό-
νιζε το manual. Αν αποτύγχανες… ποιος εί-
πε ότι ένας ήρωας δεν μπορεί να πεθάνει
από υπερβολική δόση μεθανίου που παρά-
γεται από άλογα;
Μάλλον δεν με σηκώνει το κλίμα
Τίτλος:
Cosmology of Kyoto: A Visual
Mindscape of Old Japan
Ανάπτυξη:
Soft Edge Inc.
Η πόλη Κιότο στην Ιαπωνία είναι κυρίως
γνωστή στο ευρύ κοινό διότι φιλοξενεί συ-
νέδρια με θέμα την κλιματική αλλαγή, τα
οποία οδήγησαν στο περίφημο Πρωτόκολ-
λο του Κιότο. Το σενάριο του ιδιαίτερου
adventure εκτυλίσσεται το 10ο αιώνα και
είναι φαντασίας, με σπονδυλωτές ιστορίες
τρόμου που είναι παραλλαγές μύθων της
χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου. Οι φωνές
των ηθοποιών είναι στα γιαπωνέζικα και συ-
νοδεύονται από υπότιτλους στα αγγλικά,
κάτι που βοηθά στη δημιουργία μίας εξωτι-
κής ατμόσφαιρας.
Το Cosmology of Kyoto είναι ίσως το μο-
ναδικό παιχνίδι που χρησιμοποιεί το θάνατο
ως μηχανισμό του gameplay. Οι Βουδιστές
πιστεύουν στην ύπαρξη των Narakas, μίας
σειράς από κολάσεις στις οποίες το πνεύμα
του θανόντα μένει για χρόνια, αλλά όχι
αιωνίως. Επομένως, όποτε ο χαρακτήρας
σου πεθαίνει, πρώτα περνάει από μία σειρά
από Narakas, στις οποίες βασανίζεται με
τον πιο απάνθρωπο τρόπο, και στη συνέ-
χεια μετεμψυχώνεται σε άλλον άνθρωπο ή
ακόμα και ζώο.
Μία μοίρα χειρότερη από θάνατο
Τίτλος:
I Have No Mouth,
and I Must Scream
Ανάπτυξη:
The Dreamers Guild
O Harlan Ellison είναι ένας Αμερικανός
συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας. Έγι-
νε περισσότερο γνωστός λόγω του ιδιόρ-
ρυθμου χαρακτήρα του και των μηνύσεων
που επέμενε να καταθέτει εναντίον άλλων
δημιουργών, με την κατηγορία της λογο-
κλοπής της δουλειάς του, παρά για το συγ-
γραφικό του έργο. Το πιο γνωστό βιβλίο
του είναι ίσως το «A Boy and His Dog», ενώ
η πιο δημοφιλής σύντομη ιστορία αυτή η
οποία ενέπνευσε το ομότιτλο adventure
game. Αν και ο Ellison συμμετείχε στη δημι-
ουργία του παιχνιδιού, το σενάριο δανείζε-
ται μεν την κεντρική ιδέα της ιστορίας, ακο-
λουθεί δε εντελώς δικά του μονοπάτια.
Χρησιμοποιείται το κλασικό concept της
νοήμονος μηχανής, ενός υπερ-υπολογιστή
που συγκεντρώνει σε δίκτυο τις τεχνητές
νοημοσύνες όλων των σκεπτόμενων συ-
σκευών του κόσμου και μισεί θανάσιμα το
ανθρώπινο είδος. Συγκεκριμένα, έχει εξα-
λείψει όλους τους ανθρώπους από προσώ-
που γης με τη βοήθεια πυρηνικών όπλων,
εκτός από πέντε τελευταίους που κρατάει
έγκλειστους και βασανίζει για τη διασκέδα-
σή του. Όταν τον δυσαρεστήσεις, σε μετα-
μορφώνει σε κάτι σιχαμερό που δεν μπορεί
να κάνει τίποτε άλλο από το να υποφέρει.
Δίχως στόμα…
Φόρος τιμής στους Monty Pythons
Τίτλος:
The Journeyman Project 2:
Buried in Time
Ανάπτυξη:
Presto Studios
Στο τεύχος 295 παρουσιάσαμε μία
remastered edition του πρώτου
Journeyman Project της Presto Studios. Το
Buried in Time είναι το δεύτερο μέρος της
εξαιρετικής τριλογίας επιστημονικής φα-
ντασίας. Ως πράκτορας Gage Blackwood της
Temporal Security Agency, αυτήν τη φορά
θα ταξιδέψεις σε τοποθεσίες του παρελθό-
ντος όχι μόνο για να διορθώσεις χρονικές
ανωμαλίες, αλλά και για να βρεις στοιχεία
που θα σε απαλλάξουν από κατασκευασμέ-
νες κατηγορίες περί κλοπής ιστορικών κει-
μηλίων για ίδιον όφελος.
Μία από τις τοποθεσίες που θα επισκε-
φτούμε είναι το κάστρο Gaillard στη Γαλλία
του 1204. Για να κατορθώσουμε να σκαρ-
φαλώσουμε στις επάλξεις, ρίχνουμε ένα
γάντζο με σχοινί σε ένα παράθυρο του κά-
στρου. Οι φρουροί μάς ανακαλύπτουν και
αρχίζουν να μας πετάνε ό,τι έχουν εύκαιρο.
Κυριολεκτικά. Αν κωλυσιεργήσουμε, θα
δούμε να έρχεται καταπάνω μας και τελικά
να μας ισοπεδώνει… μία αγελάδα!
Όταν μια γυναίκα δεν την αγαπάς
Τίτλος:
Phantasmagoria 2:
A Puzzle of Flesh
Ανάπτυξη:
Sierra On-Line
Τα δύο Phantasmagoria θεωρούνται από
τα πλέον cult FMV adventure games στην
ιστορία, με ακούσια ξεκαρδιστικές ερμηνεί-
ες που τα καθιστούσαν περισσότερο κωμι-
κά παρά τρομακτικά. Διέθεταν άφθονες
σκηνές θανάτου που είναι άξιες αναφοράς
κι έτσι δυσκολευτήκαμε πολύ για να κατα-
λήξουμε στην καλύτερη.
5
4
2
I Have No
Mouth, and I
Must Scream:
Η επιτομή της
απελπισίας.
Journeyman Project 2: Άδοξο τέλος για έναν
ταξιδιώτη στο χρόνο.
Phantasmagoria 2: Το κορίτσι κλέβει καρδιές.
3