Page 82 - PC Master τ. 296

R
eview
όπλα. Όσον αφορά στα Pyromancer
abilities, αυτά μπορούν να κυμαίνονται από
τον απλό… φωτισμό σας σε σκοτεινές πε-
ριοχές μέχρι τις κλασικές στο fantasy φλε-
γόμενες ρομφαίες, fireballs κ.ο.κ. Όσον
αφορά στη χρησιμότητα του κάθε mode,
μου άρεσε το ότι δύσκολα θα βρεθείτε σε
σημείο να παραμελήσετε κάποιο: τα
Pyromancer skills θα τα ανεβάζετε στάνταρ
επειδή… λένε (όπως η αλχημεία στο
Witcher) και τα άλλα δύο όσο αποτελε-
σματικά και αν σας φαίνονται σε κάποιες
συνθήκες (π.χ. η άμυνα του Warrior stance
σε συνδυασμό με το regeneration μετράνε
πολύ) τόσο προβληματικά θα είναι σε άλ-
λες (π.χ. σε μονομαχίες με heavy-handed
αντιπάλους που παραπέμπουν στον Gregor
Clegane του Game of Thrones –aka
Mountain that Rides– θα πρέπει να ακο-
λουθείτε τακτικές Oberyn Martell, για να
χτυπάτε και να απομακρύνεστε γρήγορα,
οπότε και αναγκαστικά Ranger stance). Γε-
νικά, όσοι έχουν παίξει το Mars: War Logs
θα διαπιστώσουν πολλά κοινά στοιχεία –
και ένα εξ αυτών είναι και η χρήση ranged
weapon (crossbow επί της προκειμένης)
που λύνει προβλήματα αφενός, τα πυρο-
μαχικά είναι περιορισμένα αφετέρου.
Ιδιαίτερα υψηλής σημασίας στο παιχνίδι
είναι και το κεφάλαιο του crafting, τόσο
για ναρκοπαγίδες (οι οποίες μετράνε πραγ-
ματικά, περισσότερο από ό,τι οι αντίστοιχες
παγίδες του Witche – ας μην ξεχνάμε άλ-
λωστε ότι ο χαρακτήρας σας είναι πυροτε-
χνουργός) όσο και για τα όπλα και την πα-
νοπλία σας, που μπορείτε να παραμετρο-
ποιήσετε σε πολύ μεγάλο βαθμό (αρκεί βέ-
βαια να βρίσκετε τα κατάλληλα υλικά) και
τα γνωστά και μη εξαιρετέα potions. Πρό-
κειται για το ίδιο πνεύμα που διακατείχε
και το Mars, με «λίγο περισσότερο» από
Witcher αυτήν τη φορά, καθώς και στις
δύο περιπτώσεις μιλάμε για dark fantasy
κόσμους, οπότε και είναι περισσότεροι οι
κοινοί παρονομαστές.
Αν διαβάσετε reviews στο Ίντερνετ, θα
δείτε πολλούς να κράζουν το Bound by
Flame για τις μάχες του, επειδή φαίνονται
δύσκολες και είναι πολλές. Αυτό εν μέρει
είναι αλήθεια, καθώς σε αρκετές περιπτώ-
σεις που υπό άλλες συνθήκες (δηλ. σε άλ-
λα RPGs) ενδεχομένως να περνούσατε
«
αέρα πατέρα» (απλά, random encounters
με εχθρικά πλάσματα «του σωρού» σαν να
λέμε), είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να
κάνετε επανειλημμένα reload. Ωστόσο,
αυτό που διαπίστωσα (χωρίς να είμαι ιδιαί-
τερος fan των πολλών και δύσκολων μα-
χών στα RPGs) είναι ότι πάντοτε υπάρχει
μία λύση, την οποία πρέπει να σκεφτείτε
και να βρείτε, από τη χρήση διαφορετικών
πυρομαντικών δυνάμεων μέχρι τις παγίδες
και φυσικά την αλλα γή στυλ από Warrior
και Ranger. Η αλλαγή είναι εντυπωσιακή
σε πολλές περιπτώσεις, όπου θα δείτε από
εκεί που τις τρώγατε άσχημα να περνάτε
με σχετική άνεση. Πάντως έχετε περιθώριο
να δώσετε έμφαση σε ένα από τα δύο
στυλ και χρησιμοποιώντας το στο μεγαλύ-
τερο κομμάτι του παιχνιδιού. Προσωπικά,
συνιστώ να εξελίξετε και τα δύο – έτσι κι
αλλιώς, το παιχνίδι είναι «απλόχερο» με τα
levels και τα skill points. Ει δική μνεία πρέ-
πει να γίνει και στη μεγάλη ποικιλία των
feats, που, όπως και στα πιο «παραδοσια-
κά» roleplaying games (από D&D και παρα-
πέρα), μπορούν να ενισχύσουν τα skills τα
οποία προτιμάτε στο παίξιμό σας. Γενικά
πάντως, οι μάχες του θέλουν προσοχή και
ιδιαίτερα στο θέμα του «σπασίματος» ακο-
λουθιών κινήσεων – δηλαδή το να μην
αφήνετε τον αντίπαλο να ολοκληρώνει
την κίνησή του (ή αυτός τη δική σας, κάτι
που μπορεί να γίνει πολύ εκνευριστικό),
οπότε πρέπει να κανονίζετε να βρίσκετε
ένα στρατηγικό «τέμπο» και να φροντίζετε
να αυξάνετε τις δικές σας αντοχές/άμυνες
πάνω σε αυτά (ή απλώς τις αποφυγές
σας). Κοινώς: όλα γίνονται, μην τρελαίνε-
στε! Πάντως μία μικρή γκρίνια έχει να κά-
νει με τους companions σας. Εκτός του ότι
PC Master
82
Στενές επαφές με την… πανίδα του δάσους.
Η δική μου προσέγγιση στον Vulcan.
Υπάρχει και ένα ελαφρύ stealth στοιχείο, αλλά δεν πολυμετράει…
Αυτό θα πει «πλούσιος εσωτερικός κόσμος».