Page 9 - Τουριστική Αγορά τ. 250

Basic HTML Version

9
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Editorial
Μαργαρίτα Μανούσου
Ο τουρισμός μπορεί να
βγάλει την Ελλάδα από
την κρίση
ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Θ
ετική θεωρείται η ύπαρξη της νέας κυβέρνησης και για τον τουρισμό. Η κυβέρνηση
εθνικής ευθύνης χαίρει σημαντικής λαϊκής υποστήριξης. Αυτό ίσως είναι και το σημα-
ντικότερο όπλο της. Η μεγάλη πρόκληση για τη νέα κυβέρνηση είναι η απαίτηση και η
ανάγκη συνεργασίας μεταξύ πολιτικών που στερούνται την κουλτούρα της πολιτικής
συνεργασίας. Η συνεργασία είναι το πρώτο βήμα το οποίο καλείται να κάνει με επιτυ-
χία η σημερινή κυβέρνηση ώστε να υπάρξει προοπτική θετικών αποτελεσμάτων. Ένα
σημαντικό όπλο και σε αυτήν την κατεύθυνση είναι ο τουρισμός.
Η νέα κυβέρνηση επανίδρυσε το Υπουργείο Τουρισμού, κάτι που χαιρετήθηκε θερμά από όλο τον του-
ριστικό κόσμο, φορείς και επιχειρηματίες. Η κίνηση αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα αναγνώρισης της τερά-
στιας σημασίας που έχει η ανάπτυξη αυτού του τομέα για την οικονομία της χώρας και τη διατήρηση και
τη δημιουργία θέσεων εργασίας σε όλη την επικράτεια. Ταυτόχρονα είναι ο τομέας που προσελκύει το
μεγαλύτερο αριθμό νέων επενδύσεων, ώστε να διατηρεί τους παλιούς και να προσελκύει νέους επισκέ-
πτες. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να γίνουν επιτέλους οι κινήσεις που θα επιτρέψουν τόσο στην προσέλκυ-
ση όσο και στην υλοποίηση επενδύσεων στη χώρα.
Ο τουρισμός ως τομέας, στην πορεία ανάπτυξής του εδώ και πολλά χρόνια, έχει κατορθώσει να πάρει
με το μέρος του όλους τους πολιτικούς αρχηγούς της χώρας. Έχει καταφέρει να αποδείξει σε όλους ότι
μόνο θετικά συμμετέχει στην πορεία ανάπτυξης της χώρας. Ως τομέας προσφέρεται και σήμερα για συ-
νέργειες και κοινές πολιτικές δράσεις. Ο τουρισμός μπορεί να βοηθήσει και στην άμεση επανατοποθέ-
τηση θετικής εικόνας της χώρας μας στα διεθνή μέσα, και τις διεθνείς αγορές.
Ο τουρισμός μπορεί να γίνει ο πρωταγωνιστής στην πορεία για έξοδο από την κρίση. Είναι σημαντική
η συμμετοχή του κλάδου στην ενίσχυση του ΑΕΠ της χώρας, ενώ επιδρά ενεργά και στη διαμόρφωση
της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό. Δίνει πραγματικές πληροφορίες στη διεθνή αγορά για τη χώρα
μέσω των επισκεπτών-τουριστών, οι οποίοι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές για τη χώρα μας.
Οι επισκέπτες που επιλέγουν την Ελλάδα ως προορισμό διακοπών, θα μεταφέρουν στο περιβάλλον τους
τις θετικές εικόνες που οφείλουμε να τους έχουμε δώσει κατά την παραμονή τους στη χώρα μας. Ας
μην ξεχνάμε ούτε για μία στιγμή ότι έχουν τιμήσει την Ελλάδα επιλέγοντάς τη σε μία περίοδο που η εικό-
να της στο εξωτερικό έχει πληγεί ποικιλοτρόπως για πολλούς διαφορετικούς λόγους. Η αποτελεσματικό-
τερη απάντησή μας σε όλα αυτά οφείλει να είναι η προσφορά ενός σωστού προϊόντος διακοπών που να
συνάδει με την προβολή του προϊόντος και την τιμή πώλησής του.
Είναι βέβαιο ότι με την υιοθέτηση αυτής της πολιτικής ο τουρισμός θα πάει μπροστά!