Τουριστική Αγορά τ. 277

10 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Στο εστιατόριο Ανθέμιον, συγκεντρώθηκαν εκπρόσω- ποι τύπου ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του δημάρχου Αθηναίων, κ. Γιώργου Καμί- νη, ο οποίος εκ μέρους της Σύμπραξης για τον Τουρισμό της Αθήνας (Athens Tourism Partnership) παρουσίασε την ψηφιακή προβολής της Αθήνας στο εξωτερικό που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη MasterCard. Ο κ. Καμίνης μίλησε για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας που είναι βασική προτεραιότητα της δημοτικής αρχής λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αρχίσαμε πέρυσι την κα- μπάνια μαζί με την Aegean Airlines και τον ΔΑΑ και τώρα προστίθεται και η MasterCard σε αυτή τη συμμαχία. Μιλά- με για βιωματικές εμπειρίες. Στοχεύουμε κατά βάση στο γαλλικό κοινό που είναι πολύ απαιτητικό. Δίνουμε έμφαση στη γαστρονομία και σε δια- δρομές στην κλασική Αθήνα. Αυτή η σύμπραξη που έχουμε ήδη αρχίσει από πέρυσι με την Aegean και τον ΔΑΑ, είναι κάτι το πρωτοφανές στην ελληνική ιστορία. Σε αυτό βοήθησε η Marketing Greece του ΣΕΤΕ. Το 2012 οι αφίξεις στον ΔΑΑ ήταν στο ναδίρ. Είχαμε μόλις 2,5 εκατ. επισκέψεις τουρι- στών. Τον Φεβρουάριο του 2012 θυμίζω ότι κάηκαν κτήρια στην Αθήνα, τα διεθνή μέσα ενημέρωσης παρουσίασαν μια εικόνα απογοητευτική και αποτρεπτική. Φτάσαμε όμως μέσα στο 2017 ουσιαστικά να έχουμε διπλασιάσει τον αριθμό των αφίξεων. Φτάσαμε τις 5 εκατ. αφίξεις. Το 2018 η θετική αυτή εικόνα συνεχίζεται. Η κα Παλημέρη, Country Manager της MasterCard είπε με τη σειρά της ότι αυτή η συνεργασία δεν ήρθε τυχαία. «Δεν είναι ένα τυχαίο γεγο- νός, μια απλώς ωραία ιδέα. Είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής, μιας λογικής που λέει ότι συνεργαζόμαστε στη MasterCard με όλες τις σημα- ντικές πόλεις στον κόσμο, για να τις κάνουμε καλύτερες, με βελτίωση στον τουρισμό, με καλύτερες εμπειρίες για τους τουρίστες και άνοιγμα στην τεχνολογία». Με μεγάλη επιτυχία ολο- κληρώθηκαν και φέτος τα «Ποσειδώνια». Συνολικά 2.011 εκθέτριες εταιρείες και 22.000 επισκέπτες από 92 χώρες βρέθηκαν φέτος στη ναυτιλιακή διοργάνωση που προβάλλει τα επιτεύγματα της ελληνικής ναυτιλίας, η οποία σήμερα καλύπτει το 20% της παγκόσμιας και το 50% της ευρωπαϊκής χωρη- τικότητας. Η εντυπωσιακή απήχηση και επιτυχία της έκθεσης ήταν εμφανής και τις πέντε ημέρες στον εκθεσιακό χώρο και στις συνεδριακές αίθουσες, όπου συνάφθηκε σημαντικός αριθ- μός εμπορικών πράξεων και τέθηκαν επί τάπητος τα καίρια ζητήματα και οι τελευταίες τά- σεις του διεθνούς ναυτιλιακού κλάδου. Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πο- λιτικής, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά και της Ελληνικής Επι- τροπής Ναυτιλιακής Συνεργα- σίας του Λονδίνου. Η διοργάνωση «Ποσειδώνια 2020» θα πραγματοποιηθεί από την 1η έως τις 5 Ιουνίου 2020 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Δήμος Αθηναίων και MasterCard προωθούν τον ελληνικό τουρισμό Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθησαν τα «Ποσειδώνια 2018» Στην Ελλάδα έχουν μια ιδιαί- τερηπροτίμηση οι Ινδοί του- ρίστες, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε στη μακρινήχώραοταξιδιωτικός οργανισμός Cox and Kings, καταγράφοντας τις προτιμή- σεις των Ινδών τουριστών, με βάση τις κρατήσεις που έχει. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας δείχνουν και την τάση που υπάρχει στους κατοίκους της Ινδίας να επισκέπτονται όλο και περισσότερο την Ευ- ρώπη που φαίνεται να αποτε- λεί τον αγαπημένο προορισμό τους. Η ζήτηση για καλοκαιρι- νές διακοπές καταγράφει φέ- τος άνοδο της τάξης του 20% σε σχέση με πέρυσι, ποσοστό αρκετά υψηλό αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για μια χώρα με πολύ μεγάλο πλη- θυσμό. Επίσης παρατηρείται μεγάλη αύξηση σε συνδυα- στικά πακέτα διακοπών που συνδυάζουν επίσκεψη σε δύο ή και τρεις χώρες της τάξης του 50% σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι Ινδοί κάνουν διακο- πές περισσότερες από φορές μέσα στον χρόνο. Οι Ινδοί τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=